Keisti kalbą:
Image
Women working on laptop

E. prekybos mokėjimų
paslauga Jūsų verslui

Paragraphs

Priimkite klientų atsiskaitymus internetu

Kurį mokėjimo būdą, ar kelis, bepasirinktumėte, netaikysime sutarties mokesčio.

„Visa“ ir „Mastercard“ kortelės

Pagrindiniai interneto bankai Baltijos šalyse

„Paypal“ sistema

Kaip integruoti?

Pasirinkite Jūsų e. parduotuvei tinkamiausią variantą

E. prekybos platformos pagrindu sukurta e. parduotuvė 

Jei Jūsų e. parduotuvė yra sukurta naudojantis viena iš e. prekybos platformų – „WooCommerce“, „OpenCart“, „Magento2 (Adobe Commerce)“, „PrestaShop“, „Voog“, „ShopRoller“ ar naujausia „Verskis.lt“ versija – e. prekybos įskiepius suteiksime nemokamai. 

Reikalingi dokumentai 

Pagal Jūsų užsakymą sukurta e. parduotuvė

Jei Jūsų e. parduotuvė yra sukurta pagal individualų Jūsų užsakymą, integraciją galite nesunkiai atlikti naudodami  standartizuotą taikomųjų programų sąsają (angl. API, Application Programming Interface).

Reikalingi dokumentai 

E. parduotuvė mobiliojoje programėlėje

Jei Jūsų e. parduotuvė veikia mobiliosios programėlės pagrindu, integracija atliekama naudojantis SDK (angl. Software developer kit) mobiliosiomis programėlėmis.

 

Papildomos naudos

 
 
 

Prekybininko portalas

Stebėkite savo klientų mokėjimų būsenas realiu laiku. Matykite jų mokėjimo istoriją. Grąžinkite pinigus.

 

„LinkPay“

Sugeneruojama unikali nuoroda su mokėjimo informacija apie individualius ar pasikartojančius (prenumeratos tipo) užsakymus. Persiunčiate nuorodą savo klientui. Mokėjimas atliktas.

 

Techninė pagalba

Telefonu ir e. paštu. Iš mūsų partnerio „EveryPay“. Lietuvių, latvių, estų ir anglų kalbomis.

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Sukčiavimo prevencija

Sukčiavimo prevencijos sprendimai Jūsų e. parduotuvei.

Kaip pradėti priimti mokėjimus?

Susisiekite su mumis – personalizuotą pasiūlymą Jums atsiųsime per vieną darbo dieną.
Jei norėsite, suteiksime prieigą prie prekybininko portalo demo versijos. 
Pasirašyti sutartį galėsite nuotoliniu būdu per vieną darbo dieną.
Techninė integracija užtruks 2–20 darbo dienų.

 

  1. Užpildykite paraišką
  2. Pasirašykite sutartį
  3. Integruokite mokėjimų surinkimo sprendimą į savo e. parduotuvę
  4. Priimkite klientų mokėjimus

Vis dar nesate tikri dėl paslaugos?

  • Pasidalinkite savo poreikiais, kad galėtume pasiūlyti Jūsų verslui geriausią sprendimą
  • Padidinkite savo verslo konkurencingumą, naudodami inovatyvius sprendimus
  • Mūsų verslo klientų vadybininkai padės Jums rasti geriausius sprendimus ir įgyvendinti diegimo procesą

Bendra informacija prekybininkams

Prekybininko, norinčio naudotis paslauga, svetainė turi atitikti toliau nurodytus kriterijus, joje turi būti pateikta visa toliau išvardinta informacija.

Įmonės kontaktiniai duomenys

Svetainė, kurioje galima įsigyti prekių arba paslaugų, turi priklausyti įmonei, kuri sudarė sutartį su banku.

  • Visas įmonės pavadinimas
  • Įmonės kodas
  • Pašto adresas, įmonės veiklos vieta
  • Elektroninis pašto adresas
  • Kontaktinis telefonas

Informacija apie siūlomas prekes ir paslaugas

  • Išsamus prekių ar paslaugų sąrašas ir jų aprašymas, kainos (kortelių operacijų valiuta)
  • Galutinė užsakymo suma su prekių pristatymo mokesčiais, taip pat nuoroda į galimus papildomus mokesčius, įskaitant užsakymą pateikiančio asmens įsipareigojimą sumokėti galimus muito ir pridėtinės vertės mokesčius.

Mokėjimas už prekes ir paslaugas bei kortelių logotipai

  • Pirkimo proceso sąlygų aprašas lengvai randamas ir nedviprasmiškai suprantamas klientui
  • Išvardinti skirtingi mokėjimo būdai
  • Aiškiai matomi priimamų mokėjimo kortelių logotipai („Mastercard“„Visa“) ir saugaus atsiskaitymo internetu prekių ženklai („Mastercard Identity Check“)

Prekių ir paslaugų pristatymo bei grąžinimo sąlygos

  • Prekių perdavimo ir siuntimo procedūra
  • Duomenų apie užsakymą išsiuntimo klientui procedūra
  • Prekių garantijos suteikimo sąlygos, keitimo ir grąžinimo procedūra
  • Pagalbos klientams telefonas ir elektroninis pašto adresas bei atsiliepimų teikimo procedūra. Darbo valandos vietos laiku ir laiko zona (GMT +2), el. pašto adresas ir atsakymo teikimo laikotarpis
  • Prekybininkas įsipareigoja savo priemonėmis užtikrinti, kad buvo gautas kortelės turėtojo sutikimas su paslaugų teikimo ir / arba prekių pardavimo sąlygomis iki operacijos patvirtinimo
  • Perkama turi būti su banku sudarytoje sutartyje nurodytoje svetainėje. Draudžiama klientus nukreipti į sutartyje nenurodytas svetaines, taip pat į kitų pardavimo aplinkų interneto svetaines į sutartyje nurodytą interneto svetainę.

Ši lentelė parodo apytikslius tarpbankinius mokesčius, kurie yra mokami bankams, išleidusiems korteles ir tarptautinių kortelių organizacijų mokesčius. Mokesčių dydžiai yra suapvalinti ir nenurodo tikslaus mokesčio dydžio.

Mokėjimo kortelių rūšys Tarpbankinis mokestis Tarptautinių kortelių organizacijų mokesčiai
SEB išleistos Mastercard ir Visa debeto kortelės 0,20 % 0,03 %
SEB išleistos Mastercard ir Visa kredito kortelės 0,30 % 0,04 %
SEB išleistos Mastercard ir Visa verslo kortelės Iki 1,5 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard debeto kortelės 0,20 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard kredito kortelės 0,30 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
EEE* šalyse išleistos Visa debeto kortelės 0,20 % 0,03 %
EEE* šalyse išleistos Visa kredito kortelės 0,30 % 0,03 %
EEE* šalyse išleistos Visa verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard debeto kortelės 1,15 % 0,49 %
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard kredito kortelės 1,50 % 0,49 %
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
Ne EEE* šalyse išleistos Visa debeto kortelės 1,15 % 0,32 %
Ne EEE* šalyse išleistos Visa kredito kortelės 1,50 % 0,33 %
Ne EEE* šalyse išleistos Visa verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu

Mūsų siūloma e. prekybos mokėjimų paslauga teikiama bendradarbiaujant su finansinių technologijų įmone „ EveryPay“ , kurios sprendimas „ Paytech Awards 2020“  pripažintas geriausiu debesijos pagrindu valdomu mokėjimų sprendimu.

Daugiau informacijos apie sprendimą ir techninę pagalbą galite gauti el. paštu support@every-pay.com arba telefonu +37066102395 (I–V, 9.00–17 val.)

EveryPay logo

Mokėjimo inicijavimo paslauga Jums suteikia galimybę mokėti iš savo sąskaitos, tvarkomos mokėjimo paslaugų teikėjo, t. y. sąskaitų tvarkytojo, jeigu ši sąskaita yra pasiekiama internetu.

Norėdami naudotis mokėjimo inicijavimo paslauga, turėsite

  • patvirtinti savo asmens tapatybę prisijungimo priemonėmis, laikydamiesi savo mokėjimo paslaugos teikėjo nustatytų sąskaitos turėtojo aptarnavimo sąlygų
  • duoti sutikimą dėl savo sąskaitos duomenų (numerio, pavadinimo, valiutos), kurie reikalingi inicijuojant mokėjimą, perdavimo SEB bankui
  • patvirtinti mokėjimo nurodymus tomis pačiomis priemonėmis, kurias Jums suteikė Jūsų mokėjimo paslaugų teikėjas. Patvirtinimas yra laikomas Jūsų sutikimu atlikti mokėjimo operaciją. Jūs negalėsite  atšaukti savo sutikimo, kurį davėte kitam mokėjimo paslaugų teikėjui

SEB bankas nenaudoja ir nekaupia kitų duomenų jokiems kitiems tikslams, išskyrus tuos, kurie būtini norint užtikrinti saugų ryšį su Jūsų pasirinktu mokėjimo paslaugos teikėju ir inicijuoti mokėjimą.

Mokesčius už mokėjimo nurodymų  vykdymą taiko Jūsų mokėjimo paslaugos teikėjas vadovaudamasis Jūsų ir mokėjimo paslaugos teikėjo sudaryta sutartimi. SEB bankas netaiko jokių papildomų mokesčių už mokėjimo inicijavimo paslaugos teikimą.

Apie tai, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis, galite sužinoti  SEB banko Asmens duomenų tvarkymo politikoje.

Mokėjimo inicijavimo paslaugą teikia  SEB bankas

Juridinio asmens kodas 112021238
Konstitucijos pr. 24, LT–08105 Vilnius, Lietuva
e. paštas info@seb.lt
www.seb.lt.


SEB banko veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos bankas

Gedimino pr. 6, LT-01103 Vilnius, Lietuva
tel. +370 5 251 2763
e. paštas info@lb.lt
www.lb.lt.

 

Norite priimti atsiskaitymus parduotuvėje?

Priimkite savo klientų mokėjimus kortele ir bekontakčiu būdu, pasirinkę savo verslo modelį atitinkančią įrangą.