Keisti kalbą:
Image
Moteris dirba prie stalo, apkrauto įvairiomis kanceliarinėmis priemonėmis

Specialūs pasiūlymai naujam verslui

Sąskaita verslo klientams – nuotolinio susitikimo metu arba SEB banko skyriuje

Paragraphs

Kaip atidaryti verslo sąskaitą SEB banke?

  1. Registrų centro interneto svetainėje įsteikite savo įmonę. Jeigu steigiate uždarąją akcinę bendrovę, naudodamiesi mobiliuoju parašu, ten galite atsidaryti ir SEB banko kaupiamąją sąskaitą verslui.*
  2. Rezervuokite laiką susitikimui banko skyriuje arba nuotoliniam susitikimui. Registracijos formoje pažymėkite, kad esate verslo klientas.
  3. Susitikimui pasiruoškite banko sąskaitai atidaryti būtinus dokumentus.

Būtini dokumentai

Pradėdami bendradarbiauti su naujais klientais, vadovaujamės principu „Pažink savo klientą“, kurį privalome įgyvendinti remdamiesi tarptautiniais ir Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tai padeda užkirsti kelią pinigų plovimui, teroristų finansavimui, tapatybės vagystėms, taip pat  apsaugoti klientus nuo sukčiavimo atvejų. Daugiau informacijos rasite skiltyje  „Kodėl bankai klausia?“.

  • VĮ Registrų centro prieigos kodas, kuris naudojamas norint gauti elektroninį sertifikuotą juridinio asmens išrašą arba išplėstinio išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius)
  • Įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalas arba nuorašas
  • Sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantis dokumentas (pasas, asmens tapatybės kortelė, leidimas gyventi)
  • Informacija apie naudos gavėjus turi būti pateikta VĮ Registrų centro Juridinių asmenų naudos gavėjų informacinėje sistemoje (JANGIS)
  • Juridinio asmens anketa (PDF)
  • Išsami įmonės nuosavybės ir kontrolės struktūros schema ir ją pagrindžiantys dokumentai
    • Schemoje nurodykite visų dalyvių (juridinių ir fizinių asmenų), kurie turi 25 % ar daugiau akcijų / balsavimo teisių kiekviename struktūros lygyje, duomenis: dalyvio pavadinimą / vardą ir pavardę, registracijos kodą / gimimo datą, registracijos / rezidavimo šalį bei turimų akcijų / balso teisių dalį procentais
    • Pateikite dokumentus iš patikimo ir nepriklausomo šaltinio, kuriuose būtų nurodyta informacija apie struktūroje dalyvaujančių įmonių akcininkus / narius
    • Papildomų dokumentų pateikti nereikia, jei tokia informacija yra pateikta VĮ Registrų centro Juridinių asmenų dalyvių informacinėje sistemoje (JADIS). Duomenis į JADIS privalo teikti visi LR registruoti juridiniai asmenys, kurių teisinė forma yra: UAB, MB, VšĮ, ŽŪB, kooperatinė bendrovė (kooperatyvas), TŪB, KŪB
  • Įmonės antspaudas, jei pareiga jį turėti yra nustatyta jos steigimo dokumentuose ar įstatymuose

Prieš pradėdami bendradarbiauti, galime Jūsų paprašyti pateikti papildomus dokumentus, rašytinius paaiškinimus ir užduoti klausimus apie įmonės veiklos pobūdį, planuojamas atlikti operacijas ar lėšų (turto) kilmę. Tam tikrais atvejais banko sąskaitą verslui atidaryti gali trukti iki 10 darbo dienų nuo visų standartinių ir papildomų dokumentų pateikimo datos.

Svarbu

  • Jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo,  būtina turėti juridinio asmens vadovo ar kito valdymo organo patvirtintą įgaliojimą pasirašyti banko sąskaitos sutartį (jeigu juridinis asmuo nėra banko klientas, įgaliojimas turi būti patvirtintas notaro)
  • Jei pateikiate dokumentų nuorašus, jie turi būti patvirtinti notaro
  • Dokumentai turi būti išduoti ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius iki pateikimo bankui dienos
  • Užsienyje išduoti dokumentai turi būti papildomai patvirtinti apostile arba legalizuoti (priklauso nuo to, kokioje valstybėje jie yra išduoti). Užsienio kalba surašytus dokumentus prašome pateikti išverstus į lietuvių kalbą. Vertimas turi būti pasirašytas vertėjo, o jo parašas patvirtintas notaro
  • Jei juridinis asmuo yra tikroji arba komanditinė ūkinė bendrija, papildomai pateikite jungtinės veiklos sutartį arba nuorašą
  • Išrašas iš juridinių asmenų registro (išduotas ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius iki juridiniam asmeniui kreipiantis į banką dėl sąskaitos atidarymo) arba įmonės registracijos pažymėjimo originalas arba nuorašas
  • Įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalas arba nuorašas
  • Juridinio asmens valdymo organo sprendimo nuorašas, liudijantis vadovo paskyrimą arba išrinkimą ir teisę disponuoti sąskaitoje esančiomis lėšomis, jei tai nenustatyta steigimo dokumentuose
  • Juridinio asmens vadovo arba kito valdymo organo patvirtintas įgaliojimas pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo
  • Sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantis dokumentas:
    • Lietuvos Respublikos piliečio pasas arba asmens tapatybės kortelė
    • Užsienio valstybės piliečio pasas
    • Europos Sąjungos šalies, Lichtenšteino ar Šveicarijos asmens tapatybės kortelė
    • Leidimas laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje
    • Lietuvos Respublikos užsieniečio pasas
  • Prašymas atidaryti banko sąskaitą (pildomas banke)
  • Juridinio asmens anketa (PDF)
  • Juridinio asmens akcininkų struktūra
  • Išsamus raštiškas ūkinės veiklos ir verslo interesų Lietuvoje aprašymas
  • Dokumentai, pagrindžiantys ekonominį banko paslaugų verslui Lietuvoje poreikį (pvz., sutartis su verslo partneriais Lietuvoje ir kt.)
  • Paskutinių 12 mėn. sąskaitų išrašai iš finansų institucijų, kurių paslaugomis juridinis asmuo naudojasi
  • Metinė finansinė ataskaita
  • Įmonės antspaudas, jei jį privaloma turėti pagal jos steigimo dokumentus ar įstatymus

Visi šie dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą, o vertėjo parašas – patvirtintas Lietuvos Respublikos notaro. Dokumentai taip pat turi būti legalizuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Galime Jūsų paprašyti papildomų dokumentų, informacijos ar paaiškinimo, jeigu tai būtina laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų. Maloniai prašom visus reikiamus dokumentus siųsti el. paštu non-residents@seb.lt. Dokumentų patikra gali užtrukti iki 3 mėnesių. Įvertinus pateiktą informaciją, dėl verslo sąskaitos atidarymo susisieksime asmeniškai.

  • Mokesčių mokėtojo registravimo pažymėjimas
  • Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymas dėl skyrimo eiti antstolio pareigas, jei sąskaita atidaroma antstoliui
  • Lietuvos advokatūros išduotas liudijimas, suteikiantis teisę verstis advokato veikla, jei sąskaita atidaroma advokatui
  • Lietuvos advokatūros sprendimas dėl asmens įrašymo į Lietuvos advokatų padėjėjų sąrašą, jei sąskaita atidaroma advokato padėjėjui
  • Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymas dėl skyrimo eiti notaro pareigas, jei sąskaita atidaroma notarui
  • Ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimo originalas arba notaro patvirtintas jo nuorašas, jei sąskaita atidaroma ūkininkui
  • Juridinio asmens anketa (PDF)
  • Juridinio asmens steigimo sutartis ar aktas arba notaro patvirtinta jo kopija
  • Notaro patvirtintas steigėjų įgaliojimas atstovui pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jeigu ją pasirašo ne patys steigėjai ir jei toks įgaliojimas atstovui nenustatytas steigimo sutartyje arba akte
  • Prašymas atidaryti kaupiamąją sąskaitą (pildomas banke)

Prieš atidarant kaupiamąją sąskaitą galime Jūsų paprašyti pateikti papildomus dokumentus, rašytinius paaiškinimus ir atsakyti į mūsų užduotus klausimus apie įmonės planuojamos vykdyti veiklos pobūdį, įstatinio kapitalo lėšų kilmę ir kita. 

Kaupiamoji sąskaita yra tvarkoma tik eurais. 
 

Svarbi informacija apie kaupiamosios sąskaitos uždarymą.

  • Lietuvos Respublikos Akcinių bendrovių įstatymo 8 straipsnio 4 dalis nustato, kad steigiamos bendrovės kaupiamojoje sąskaitoje esančios lėšos gali būti naudojamos tik po bendrovės įregistravimo Juridinių asmenų registre (JAR). Atsižvelgiant į tai, kaupiamojoje sąskaitoje esančios lėšos gali būti pervestos tik į įregistruotos bendrovės vardu atidarytą sąskaitą SEB banke ar į kitoje kredito ar elektroninių pinigų įstaigoje bendrovės vardu atidarytą sąskaitą
  • Neįsteigus įmonės, įstatinis kapitalas iš kaupiamosios sąskaitos gali būti išmokėtas pagal steigėjų ar jų įgaliotų asmenų nurodymą

Specialūs pasiūlymai naujam verslui

Jeigu Jūsų įmonė įsteigta ne anksčiau nei prieš 12 mėn. – peržvelkite mūsų paruoštus specialius pasiūlymus. Kasdienės bankininkystės paslaugos – Jūsų verslui.

  • Netaikome mokesčio už banko sąskaitų verslui atidarymą ir tvarkymą bei pinigų pervedimą eurais internetu
  • Kaupiamiesiems indėliams taikome 1 proc. metines palūkanas
  • Prekybininkams – iki 3 kortelių skaitytuvų be abonementinio mokesčio 1 metus
  • E. prekybos mokėjimo sprendimas be sutarties ir mėnesio mokesčių
  • E. prekybos mokėjimo inicijavimo paslauga 3 mėnesius nemokamai
  • Netaikomas mėnesinis naudojimo mokestis neribotam skaičiui „Mastercard Business“ debeto kortelių
  • Nemokamos tiesioginės sąsajos „SEB Baltic Gateway“ pagrindinės paslaugos, teikiamos per tarpininką

Specialūs pasiūlymai naujam verslui

Jeigu Jūsų įmonė įsteigta ne anksčiau nei prieš 12 mėn. – peržvelkite mūsų paruoštus specialius pasiūlymus. Kasdienės bankininkystės paslaugos – Jūsų verslui.

Papildomai naudokitės

Mokėjimo kortelių skaitytuvais*

  • Abonementinis kortelių skaitytuvo mokestis netaikomas pirmus naudojimo metus
  • Komisinis mokestis – 0,9 proc. atsiskaitymo kortelėmis sumos ir 0,01 Eur vienos operacijos mokestis
  • Pasiūlymas galioja įrengiant ne daugiau kaip tris kortelių skaitytuvus

E. prekybos mokėjimų surinkimo paslauga

  • Priimkite mokėjimus „Mastercard“ ir „Visa“ kortelėmis
  • Priimkite mokėjimus su „Apple Pay“, „Google Pay“, per „PayPal“ sistemą
  • Mokėjimo inicijavimo paslauga iš didžiųjų Baltijos šalių bankų

E. akademija – nemokama žinių platforma Jūsų verslui

  • Praktiniai patarimai verslo augimui – nuo banko sąskaitos verslui atidarymo iki plėtros strategijos
  • Video istorijos ir interviu su ekspertais
  • Nemokami seminarai ir paskaitos

Specialūs mūsų partnerių pasiūlymai naujiems SEB klientams

 

Finansinės apskaitos paslaugos bei verslo valdymo įrankiai, leidžiantys optimizuoti procesus. 

  • Pagalba naujoms įmonėms jų steigimo procese
  • 100 eurų nuolaida perkeliant įmonės buhalterijos tvarkymą į „RoboLabs“
  • Nemokamas sistemos pristatymas

Gauti pasiūlymą

 

    E. parduotuvių nuoma ir pardavimas, suteikiantis galimybę parduoti daugiau. Daugybė integracijų ir sąsajų.

    • E. parduotuvės nuoma su 50 % nuolaida 6 mėnesius
    • E. prekybos verslo mokymai
    • Reklamos ir pirkėjų srauto pritraukimo mokymai

    Sužinoti daugiau

    Dažniausiai užduodami klausimai

    Paslaugų planą gali užsakyti įmonės vadovas arba įmonės vadovo įgaliotas asmuo

    Įmonė, užsakydama paslaugų planą, privalo turėti bent vieną sąskaitą SEB banke.
    Ne SEB banko klientai, norėdami užsisakyti paslaugų planą, pirmiausia turi atsidaryti sąskaitą SEB banke. Jei norite sužinoti, kaip greičiausiai tai padaryti, skambinkite mums telefonu +370 5 268 2822 (I–V 8.00–17.00).

    Paslaugų planą galima pakeisti prisijungus prie interneto banko, nuotolinės vaizdo konsultacijos metu arba atvykus į banko skyrių. Pakeitus planą, sudaroma nauja sutartis, kuri įsigalioja nuo kito mėnesio pradžios. Sudarius naują sutartį, įsigalioja joje nustatytos sąlygos ir įkainiai. 

    Galite bet kada nutraukti sutartį informavę banką:

    * Pasiūlymas skirtas įmonėms, įsteigtoms ne anksčiau nei prieš 12 mėn.