Keisti kalbą:
  • English
SEB logotipas
Grįžti

Kaupiamoji sąskaita

Paragraphs

 

Laikina kaupiamoji sąskaita padės patogiai sukaupti akcinį kapitalą prieš užregistruojant naują įmonę.  Sukūrę verslą galėsite ja naudotis kaip savo pagrindine sąskaita.

Media
Image
Salesperson

Privalumai

  • Sąskaitos atidarymas be aptarnavimo mokesčių
  • Ji vos per kelias minutes atidaroma Registrų centre
  • Lengva pakeisti į nuolatinę banko sąskaitą nuotolinės konsultacijos metu. Tai padarius, metus netaikysime sąskaitos aptarnavimo mokesčio.

Kaip atsidaryti kaupiamąją sąskaitą

  1. Jums tereikia turėti mobilųjį elektroninį parašą, kurį galite įsigyti iš savo mobiliojo ryšio bendrovės – „Tele2“, „Telia“ ar „Bitė“.
  2. Prisijunkite prie VĮ Registrų centro savitarnos sistemos ir rezervuokite įmonės pavadinimą. 
  3. Užpildykite įmonės registravimo paraišką. 
  4. Atsidarykite laikiną kaupiamąją sąskaitą SEB banke ir perveskite įstatinį kapitalą. 
  5. Užbaikite įmonės steigimo procedūrą, prisijungę prie VĮ Registrų centro savitarnos sistemos.

Norint atidaryti laikiną kaupiamąją sąskaitą, steigiamo juridinio asmens atstovas privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Juridinio asmens steigimo sutartį, jei steigėjų yra keletas, arba steigimo aktą, jei juridinį asmenį steigia vienas asmuo, – originalą arba notaro patvirtintą kopiją. 
  2. Steigėjų notariškai patvirtintą įgaliojimą pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jeigu ją pasirašo ne patys steigėjai ir jei toks įgaliojimas nenustatytas steigimo sutartyje arba įstatuose.
  3. Steigėjų / įgaliotų asmenų asmens tapatybės dokumentus

Registruokitės konsultacijai banko skyriuje

Daugiau apie laikiną kaupiamąją sąskaitą

Laikinos kaupiamosios sąskaitos sutarties sąlygos (PDF) (galioja nuo 2020-02-17…
Kaip naudotis VĮ Registrų centro savitarna

SEB Site disclaimer

Rekomenduojame prieš sudarant bet kokią finansinių paslaugų sutartį atidžiai išnagrinėti paslaugų teikimo sąlygas ir, jei reikia, pasikonsultuoti su banko darbuotojais.

  • Privatumo politika
  • Slapukų politika
  • Išlyga dėl kai kurių klientų
Keisti kalbą:
  • English
SEB logotipas
  • Lithuanian
  • English

Kodėl naudojame slapukus?

Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.

Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.

Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.

Priimti slapukus Tik būtinieji slapukai