Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Tiesioginė sąsaja „Baltic Gateway“

Tiesioginė sąsaja „Baltic Gateway“

Saugus ir efektyvus keitimasis finansiniais duomenimis su banku

  • Tiesioginė banko ir Jūsų apskaitos sistemų sąsaja
  • Aukštas saugumo lygis
  • Informacija apie banko sąskaitas realiuoju laiku
  • Patogus įmokų administravimas ir pinigų pervedimas

Tai saugus ir efektyvus būdas siųsti mokėjimo nurodymus ir gauti informaciją apie  banko sąskaitas.

Naudojantis tiesioginės sąsajos paslauga, taikomas tiesioginis įmonės apskaitos sistemos ir banko informacinės sistemos duomenų mainų būdas.

Tokia paslauga ypač pravers toms įmonės, kurioms aktualu kuo skubiau gauti informaciją apie įskaitytas lėšas į jų sąskaitas. Ji yra naudinga ir toms įmonėms, kurios siunčia didelį skaičių mokėjimo nurodymų.

Naudodamiesi šia paslauga galėsite:

  • sužinoti banko sąskaitų likučius
  • gauti iki dvejų metų laikotarpio banko sąskaitų išrašus ir ankstesnės dienos (dienos pabaigos) sąskaitos išrašą, kuris skirtas automatiškai gaunamiems ir siunčiamiems  mokėjimo nurodymams apdoroti
  • pateikti mokėjimo nurodymus

Ko reikia norint pradėti naudotis šia paslauga?

  • turėti sąskaitą SEB banke
  • įsidiegti paslaugą pagal banko pateiktą techninę instrukciją
  • sudaryti paslaugos teikimo sutartį

Jei turite klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu +370 5 268 2822 arba rašykite el. paštu info@seb.lt.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Teikiamos paslaugos saugumas užtikrinamas taikant šias technologijas:

  • identifikuojant ir koduojant duomenis (ir įmonės, ir banko) naudojamas SSL ryšio sertifikatas
  • visi siunčiami mokėjimo nurodymai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu
  • mokėjimo nurodymai gali būti tvirtinami keliais parašais. Be to, bankas tikrina pasirašančių asmenų prieigos teises naudotis sąskaitomis

Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Norint naudotis tiesioginės sąsajos paslauga, būtina ši  sąranka:

  • programinė įranga, kuria galima siųsti ir gauti ISO 20022 XML formato duomenis
  • galiojantis duomenų perdavimo sertifikatas (viešojo rakto infrastruktūros technologija PKI), užtikrinantis kliento autentifikavimą ir paslaugos saugumą. Kuriant duomenų perdavimo sąsają tarp kliento ir banko, naudojami HTTPS ir SSL protokolai.  Prisijungiant autentifikuojamos abi šalys – bankas ir  įmonė
  • kvalifikuotas elektroninis parašas, naudojamas tvirtinant mokėjimo nurodymus

Visą techninę informaciją apie paslaugą rasite SEB banko Atvirosios bankininkystės kūrėjų portale.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Paslauga / Operacija Įkainis
1. Tiesioginė sąsaja
Paslaugos aktyvinimo mokestis 50 Eur
Mėnesio mokestis*:
- praėjusių dienų sąskaitų išrašai 10 Eur
- šios dienos sąskaitų išrašai (informacija realiuoju laiku) 25 Eur
- mokėjimo nurodymai ir / arba elektroninės sąskaitos 25 Eur
2. Sąsaja per tarpininką
Paslaugų planas I (praėjusių dienų sąskaitų išrašai ir mokėjimo nurodymai):
- paslaugos aktyvinimo mokestis Nemokamai
- mėnesio mokestis 5 Eur / Nemokamai (jei klientas turi bet kurį paslaugų planą)
Paslaugų planas II (šios dienos sąskaitų išrašai, mokėjimo nurodymai ir elektroninės sąskaitos):
- paslaugos aktyvinimo mokestis 25 Eur
- mėnesio mokestis 25 Eur
Įkainiai tarpininkui
Paslaugos aktyvinimo mokestis 50 Eur
Mėnesio mokestis Mėnesio mokestis Pagal individualų susitarimą

* Bendras suminis mėnesio mokestis priklauso nuo pasirinktų paslaugų


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.