Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Elektroninė sąskaitų tvarkymo paslauga „SEB Gateway“ įmonėms

Elektroninė sąskaitų tvarkymo paslauga „SEB Gateway“ įmonėms

Šiuolaikiškas būdas tvarkyti sąskaitas

  • Informacija realiuoju laiku
  • Greitas automatinis duomenų apsikeitimas su banku
  • Patogus įmokų administravimas ir pinigų pervedimas

Naudojantis „SEB Gateway“ paslauga, taikomas tiesioginis įmonės apskaitos sistemos ir banko informacinės sistemos duomenų apsikeitimo būdas.

Šiuolaikiškas ir efektyvus būdas siųsti mokėjimų nurodymus bei gauti banko sąskaitų informaciją.

„SEB Gateway“ paslauga ypač pravers toms įmonėms, kurioms aktualu kuo skubiau gauti informaciją apie įskaitytas lėšas į jų sąskaitas. Ji yra naudinga ir toms įmonėms, kurios daro didelius kiekius mokėjimo nurodymų.

Naudodamiesi šia paslauga galėsite:

  • realiuoju laiku gauti informacinius pranešimus apie įskaitytas į banko sąskaitą ar iš jos nurašytas lėšas
  • pateikti mokėjimo nurodymus
  • pirkti ir / ar parduoti valiutą
  • sužinoti banko sąskaitų likučius
  • gauti norimo laikotarpio banko sąskaitos išrašą
  • automatiškai gauti praėjusios dienos banko sąskaitos išrašą

Paslauga teikiama kliento ir banko sistemomis siunčiant pranešimus, atitinkančius tarptautinį finansinių pranešimų standartą ISO20022.

Ko reikia norint pradėti naudotis šia paslauga?

  • Turėti sąskaitą SEB banke
  • Įsidiegti paslaugą pagal banko pateiktą techninę dokumentaciją
  • Pasirašyti paslaugos teikimo sutartį

Jei turite klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu +370 5 268 2822.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Perduodamų ir gaunamų pranešimų saugumas užtikrinamas patikimomis saugumo technologijomis:

  • naudojamas VPN (Virtual Private Network) ryšys
  • identifikavimui ir duomenų kodavimui (tiek kliento, tiek banko pusėje) naudojamas ryšio sertifikatas
  • visi siunčiami mokėjimo nurodymai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu
  • mokėjimai gali būti tvirtinami keliais parašais. Be to, bankas tikrina pasirašančių asmenų teises į sąskaitas ir atliekamų operacijų limitus

Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Įmonės ir SEB banko IS integracijos specifikacija (PDF, 110 KB, anglų k.)

SEB ISO 20022 XML formato aprašymas (PDF, 249 KB)

Banko informacinių sistemų specialistai konsultuoja diegiant paslaugą ryšio, formatų ir kitais susijusiais techniniais klausimais.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Paslauga / Operacija Įkainis
1. Tiesioginė sąsaja
Paslaugos aktyvinimo mokestis 50 Eur
Mėnesio mokestis*:
- praėjusių dienų sąskaitų išrašai 10 Eur
- šios dienos sąskaitų išrašai (informacija realiuoju laiku) 25 Eur
- mokėjimo nurodymai ir / arba elektroninės sąskaitos 25 Eur
2. Sąsaja per tarpininką
Paslaugų planas I (praėjusių dienų sąskaitų išrašai ir mokėjimo nurodymai):
- paslaugos aktyvinimo mokestis Nemokamai
- mėnesio mokestis 5 Eur / Nemokamai (jei klientas turi bet kurį paslaugų planą)
Paslaugų planas II (šios dienos sąskaitų išrašai, mokėjimo nurodymai ir elektroninės sąskaitos):
- paslaugos aktyvinimo mokestis 25 Eur
- mėnesio mokestis 25 Eur
Įkainiai tarpininkui
Paslaugos aktyvinimo mokestis 50 Eur
Mėnesio mokestis Mėnesio mokestis Pagal individualų susitarimą

* Bendras suminis mėnesio mokestis priklauso nuo pasirinktų paslaugų


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.