Keisti kalbą:
Image
Women working on laptop

Elektroninė prekyba
Mokėjimų surinkimas internetu

Paragraphs

Viena integracija,
Daug galimybių

Priimkite atsiskaitymus internetu Jūsų klientams patogiausiais būdais

„Visa“ ir „Mastercard“ kortelės

Pagrindiniai interneto bankai Baltijos šalyse

„Paypal“ sistema

Mokėjimo inicijavimas

Gaukite mokėjimus iš pirkėjų, kurie turi sąskaitas pagrindiniuose bankuose Baltijos šalyse: SEB, „Swedbank“, „Luminor“, „Citadele“, LHV, Šiaulių banke

Prekybininko portalas

Kartu su e. prekybos mokėjimų sistema siūlome patogų portalą, leidžiantį vienoje vietoje realiu laiku stebėti mokėjimų būseną, matyti mokėjimų istoriją, o klientui sumokėjus kortele – grąžinti pinigus

Periodiniai mokėjimai

Priimkite automatinius mokėjimus. Galite nustatyti jų periodiškumą arba inicijuoti mokėjimus pagal poreikį

„LinkPay“

Sukurkite mokėjimo nuorodą ir išsiųskite kartu su sąskaita faktūra – el. paštu, SMS žinute arba QR kodu. Ją paspaudus, klientui liks pasirinkti mokėjimo būdą

Mokėjimas kortele vienu spustelėjimu

Ypač patogu nuolatiniams klientams – nebereikia kaskart iš naujo įvesti kortelės duomenų. Dėl saugumo operaciją gali reikėti patvirtinti

Sukčiavimo prevencija

Sustiprintos , naudojamos e. prekybos sprendime, sumažina apgaulingų mokėjimų riziką

Integravimo galimybės

  • Įskiepiai populiariausioms platformoms:
    „WooCommerce“ , ,,OpenCart“ , „Magento2“ , „PrestaShop“ 
  • Integracija per e. prekybos debesų platformas:
    „Voog“ , „ShopRoller“ , „WebShopper“ , „Verskis“
  • Integracija naudojant standartizuotą taikomųjų programų sąsają (angl. API, Application Programming Interface). Susipažinkite su API dokumentais
  • Programavimo priemonė (SDK) mobiliosioms programėlėms

Pagalba klientams dėl tinkamo elektroninės prekybos mokėjimo sprendimo: support@every-pay.com

Media
Image
6 ecommerce integration platforms

Prekybininko, norinčio naudotis paslauga, svetainė turi atitikti toliau nurodytus kriterijus, joje turi būti pateikta visa toliau išvardinta informacija.

Įmonės kontaktiniai duomenys

Svetainė, kurioje galima įsigyti prekių arba paslaugų, turi priklausyti įmonei, kuri sudarė sutartį su banku.

  • Visas įmonės pavadinimas
  • Įmonės kodas
  • Pašto adresas, įmonės veiklos vieta
  • Elektroninis pašto adresas
  • Kontaktinis telefonas

Informacija apie siūlomas prekes ir paslaugas

  • Išsamus prekių ar paslaugų sąrašas ir jų aprašymas, kainos (kortelių operacijų valiuta)
  • Galutinė užsakymo suma su prekių pristatymo mokesčiais, taip pat nuoroda į galimus papildomus mokesčius, įskaitant užsakymą pateikiančio asmens įsipareigojimą sumokėti galimus muito ir pridėtinės vertės mokesčius.

Mokėjimas už prekes ir paslaugas bei kortelių logotipai

  • Pirkimo proceso sąlygų aprašas lengvai randamas ir nedviprasmiškai suprantamas klientui
  • Išvardinti skirtingi mokėjimo būdai
  • Aiškiai matomi priimamų mokėjimo kortelių logotipai („Mastercard“„Visa“) ir saugaus atsiskaitymo internetu prekių ženklai („Mastercard Identity Check“)

Prekių ir paslaugų pristatymo bei grąžinimo sąlygos

  • Prekių perdavimo ir siuntimo procedūra
  • Duomenų apie užsakymą išsiuntimo klientui procedūra
  • Prekių garantijos suteikimo sąlygos, keitimo ir grąžinimo procedūra
  • Pagalbos klientams telefonas ir elektroninis pašto adresas bei atsiliepimų teikimo procedūra. Darbo valandos vietos laiku ir laiko zona (GMT +2), el. pašto adresas ir atsakymo teikimo laikotarpis
  • Prekybininkas įsipareigoja savo priemonėmis užtikrinti, kad buvo gautas kortelės turėtojo sutikimas su paslaugų teikimo ir / arba prekių pardavimo sąlygomis iki operacijos patvirtinimo
  • Perkama turi būti su banku sudarytoje sutartyje nurodytoje svetainėje. Draudžiama klientus nukreipti į sutartyje nenurodytas svetaines, taip pat į kitų pardavimo aplinkų interneto svetaines į sutartyje nurodytą interneto svetainę.

Ši lentelė parodo apytikslius tarpbankinius mokesčius, kurie yra mokami bankams, išleidusiems korteles ir tarptautinių kortelių organizacijų mokesčius. Mokesčių dydžiai yra suapvalinti ir nenurodo tikslaus mokesčio dydžio.

Mokėjimo kortelių rūšys Tarpbankinis mokestis Tarptautinių kortelių organizacijų mokesčiai
SEB išleistos Mastercard ir Visa debeto kortelės 0,20 % 0,03 %
SEB išleistos Mastercard ir Visa kredito kortelės 0,30 % 0,04 %
SEB išleistos Mastercard ir Visa verslo kortelės Iki 1,5 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard debeto kortelės 0,20 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard kredito kortelės 0,30 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
EEE* šalyse išleistos Visa debeto kortelės 0,20 % 0,03 %
EEE* šalyse išleistos Visa kredito kortelės 0,30 % 0,03 %
EEE* šalyse išleistos Visa verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard debeto kortelės 1,15 % 0,49 %
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard kredito kortelės 1,50 % 0,49 %
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
Ne EEE* šalyse išleistos Visa debeto kortelės 1,15 % 0,32 %
Ne EEE* šalyse išleistos Visa kredito kortelės 1,50 % 0,33 %
Ne EEE* šalyse išleistos Visa verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu

Asmeninį pasiūlymą pateiksime per 1-2 darbo dienas

1.
Pateikite paraišką

2.
Pasirašykite sutartį su SEB

3.
Priimkite atsiskaitymus

Paslaugos teikimą užtikrina geriausia debesijos pagrindu valdoma mokėjimo tinklų sąsajos platforma

Mūsų siūloma e. prekybos mokėjimų paslauga teikiama bendradarbiaujant su finansinių technologijų įmone „ EveryPay“ , kurios sprendimas „ Paytech Awards 2020“  pripažintas geriausiu debesijos pagrindu valdomu mokėjimų sprendimu.

Daugiau informacijos apie sprendimą ir techninę pagalbą galite gauti el. paštu support@every-pay.com arba telefonu +37066102395 (I–V, 9.00–17 val.)

6 žingsniai, kaip priimti atsiskaitymus e. parduotuvėje

Asmeninį pasiūlymą Jums atsiųsime per 1-2 darbo dienas po paraiškos pateikimo. 

 

  1. Pateikite paraišką
  2. Pasirašykite sutartį su SEB
  3. Integruokite mokėjimų sprendimą į savo interneto svetainę
  4. Ištestuokite, kaip viskas veikia
  5. Gaukite techninę pagalbą iš „ EveryPay“
  6. Priimkite atsiskaitymus

Registruotis į konsultaciją

  • Pasidalinkite savo poreikiais, kad pateiktume geriausiai Jūsų verslui tinkantį asmeninį pasiūlymą
  • Naudodami inovatyvius sprendimus, tapkite konkurencingesni
  • Mūsų specialistai padės rasti tinkamą sprendimą ir lydės įgyvendinimo proceso metu

„Banklink“ ir identifikavimo paslaugos

  • Naudodamiesi „Banklink“ Jūsų klientai už prekes ir paslaugas, įsigytas Jūsų e. parduotuvėje, gali atsiskaityti iškart. su „Banklink“ galite rinkti mokėjimus iš SEB banko sąskaitų
  • Naudodamiesi identifikavimo paslauga galėsite saugiai ir paprastai identifikuoti klientą savo e. parduotuvėje

Norite priimti atsiskaitymus parduotuvėje?

Priimkite savo klientų mokėjimus kortele ir bekontakčiu būdu, pasirinkę savo verslo modelį atitinkančią įrangą. 

Informacija apie mokėjimų inicijavimą

Mokėjimo inicijavimo paslauga Jums suteikia galimybę mokėti iš savo sąskaitos, tvarkomos mokėjimo paslaugų teikėjo, t. y. sąskaitų tvarkytojo, jeigu ši sąskaita yra pasiekiama internetu.

Norėdami naudotis mokėjimo inicijavimo paslauga, turėsite

  • patvirtinti savo asmens tapatybę prisijungimo priemonėmis, laikydamiesi savo mokėjimo paslaugos teikėjo nustatytų sąskaitos turėtojo aptarnavimo sąlygų
  • duoti sutikimą dėl savo sąskaitos duomenų (numerio, pavadinimo, valiutos), kurie reikalingi inicijuojant mokėjimą, perdavimo SEB bankui
  • patvirtinti mokėjimo nurodymus tomis pačiomis priemonėmis, kurias Jums suteikė Jūsų mokėjimo paslaugų teikėjas. Patvirtinimas yra laikomas Jūsų sutikimu atlikti mokėjimo operaciją. Jūs negalėsite  atšaukti savo sutikimo, kurį davėte kitam mokėjimo paslaugų teikėjui

SEB bankas nenaudoja ir nekaupia kitų duomenų jokiems kitiems tikslams, išskyrus tuos, kurie būtini norint užtikrinti saugų ryšį su Jūsų pasirinktu mokėjimo paslaugos teikėju ir inicijuoti mokėjimą.

Mokesčius už mokėjimo nurodymų  vykdymą taiko Jūsų mokėjimo paslaugos teikėjas vadovaudamasis Jūsų ir mokėjimo paslaugos teikėjo sudaryta sutartimi. SEB bankas netaiko jokių papildomų mokesčių už mokėjimo inicijavimo paslaugos teikimą.

Apie tai, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis, galite sužinoti  SEB banko Asmens duomenų tvarkymo politikoje.

Mokėjimo inicijavimo paslaugą teikia  SEB bankas

Juridinio asmens kodas 112021238
Konstitucijos pr. 24, LT–08105 Vilnius, Lietuva
e. paštas info@seb.lt
www.seb.lt.


SEB banko veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos bankas

Gedimino pr. 6, LT-01103 Vilnius, Lietuva
tel. +370 5 251 2763
e. paštas info@lb.lt
www.lb.lt.