Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

E. prekybos mokėjimai

E. prekybos mokėjimai

E. prekybos mokėjimai

  • Mokėjimų „Visa“ ir „Mastercard“ kortelėmis priėmimas
  • Mokėjimų inicijavimo paslauga iš pagrindinių Baltijos šalių bankų
  • „PayPal“ mokėjimų priėmimas

Sudarę e. prekybos mokėjimų sutartį, galite priimti mokėjimus pirkėjams patogiausiais atsiskaitymo būdais: kortelėmis, mokėjimo pervedimu interneto banke ar elektroninių mokėjimų sistemoje „PayPal“.

Sudarę sutartį su SEB banku ir į savo internetinės prekybos sistemą įsidiegę e. mokėjimų paslaugą galite priimti įmokas VISA ir „Mastercard“ kortelėmis, taip pat inicijuoti mokėjimus iš pagrindinių Baltijos šalių bankų sąskaitų: SEB, „Swedbank“, „Luminor“ bei Šiaulių banko sąskaitų Lietuvoje, „Citadele“ banko Latvijoje ir LHV banko Estijoje. Be  to,  galėsite priimti įmokas pasaulyje populiariu atsiskaitymo būdu per sistemą „PayPal“.

Jums bus suteikta prieiga prie e. prekybininko portalo, kuriame matysite mokėjimų būseną, galėsite klientams grąžinti pinigus už atsiskaitymus, įvykdytus kortelėmis, taip pat eksportuoti mokėjimų sąrašą.

 


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Mokėjimai kortelėmis gali būti pritaikomi pagal jūsų verslo poreikius.

  1. Vienkartiniai mokėjimai (angl. guest check-out) – skirti vienkartiniams atsiskaitymams už prekes ir paslaugas jūsų klientams, kurie nėra užpildę registracijos formos. Paprastas ir saugus atsiskaitymo būdas.
  2. Mokėjimai su žymenimis (angl. payments with tokens) – teikiant prekes ar paslaugas nuolatiniams jūsų klientams, paprastesnis atsiskaitymas antrą ir kitus kartus. Jums nereikia saugoti kortelės duomenų, tik kortelės žymenį, o jūsų klientui nereikia kiekvieną kartą įvesti kortelės duomenų.
  3. Pasikartojantys mokėjimai (angl. recurring payments) – jei teikiate periodines paslaugas, jums reikia sudaryti sutartį su klientu dėl automatinio įmokų nurašymo, nurodant periodiškumą ir sumų dydį.
  4. Galimi kiti operacijų ir mokėjimo tipai, kurie priklauso nuo jūsų verslo ar pirkėjų poreikių (mokėjimo nuorodos „LinkPay“ išsiuntimas el. paštu, sąskaitos patikrinimo (angl. account verification) operacijos ir kt.).

Atsiskaitymas kortelėmis yra saugus, nes kortelės turėtojas autentifikuojamas pagal „Mastercard Identity Check“ ar „Visa Secure“ („3-D Secure“) technologijas.

 


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Nuo šiol sudarę e. prekybos sutartį, galite priimti mokėjimo nurodymus už prekes ir paslaugas iš pirkėjų, turinčių sąskaitas pagrindiniuose Baltijos šalių bankuose: SEB, „Swedbank“, „Luminor“, taip pat Šiaulių banke Lietuvoje, „Citadele“ Latvijoje ir LHV Estijoje.
Pirkėjas pasirenka banką, iš kurio jums perves lėšas. Jums nebereikia sudaryti atskirų sutarčių su kitais bankais.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

SEB e. prekybos mokėjimo paslauga suteikia galimybę priimti įmokas per pasaulyje populiarią atsiskaitymo sistemą „PayPal“. Jums reikia sudaryti SEB e. prekybos mokėjimų sutartį ir sutartį su „PayPal“ dėl įmokų priėmimo.

Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Galimi keli e. mokėjimų integracijos būdai į internetinės prekybos sistemą:

  • API (application programming interface) sąsaja
  • „Plug-in“ šioms platformoms: „WooCommerce“, „OpenCart“, „Magento“, „Presta Shop“
  • Programavimo priemonė „SDK“, skirta mobiliosioms aplikacijoms
  • mokėjimai iš prekybininko portalo „LinkPay“

Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.