Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Elektroninės prekybos mokėjimai

Elektroninės prekybos mokėjimai

Mokėdami už prekes ar paslaugas Jūsų e. parduotuvės klientai galės atsiskaityti

  • Per „SEB”, „Swedbank, „Luminor”, „Citadele” ir „Šiaulių bankas“ el. bankininkystę
  • Įvesdami savo „Mastercard“ arba „Visa“ kortelių duomenis
  • Naudodamiesi savo „Paypal“ paskyra

 

Specialus pasiūlymas klientams -
prisijunkite be sutarties mokesčio
iki 2020 12 31

 

Ši mokėjimų surinkimo paslauga suteikia galimybę internetinių parduotuvių savininkams išbandyti naują mokėjimų formą, kuri veikia atvirosios bankininkystės principais. Tai reiškia, kad pasirašę vieną sutartį galite inicijuoti mokėjimus iš kliento sąskaitų ne tik SEB banke, bet ir kituose pagrindiniuose bankuose Baltijos šalyse – Per „SEB”, „Swedbank, „Luminor”, „Citadele” ir „Šiaulių bankas“ el. bankininkystę. Taip kur kas patogiau administruoti gautus mokėjimus internetu – vienoje sistemoje, pasirašius sutartį tik su vienu, o ne su keletu finansinių paslaugų teikėjų.

                

Naudodamiesi viena paslauga, prekybininkai gali priimti klientų mokėjimus kortelėmis „Mastercard“ arba „Visa“: vienkartinius mokėjimus iš neregistruotų klientų, mokėjimus iš nuolatinių klientų, kurie iš anksto pateikė mokėjimo kortelės duomenis, taip pat mokėjimus, kai su klientu sudaroma automatinio debeto sutartis, kurioje nurodytas mokėjimo dažnumas ir sumos.

Taip pat galima naudotis ir kitais mokėjimo būdais, atitinkančiais įmonės poreikius: mokėjimai naudojantis sistema „PayPal“ ar mokėjimo nurodymai, siunčiami naudojantis nuoroda „LinkPay“.

Mūsų siūloma Elektroninės prekybos mokėjimų paslauga yra teikiama bendradarbiaujant su finansinių technologijų startuoliu „EveryPay“. „PayTech Awards 2020“ šis sprendimas buvo pripažintas  geriausiu debesijos pagrindu valdomu mokėjimų sprendimu pasaulyje. Daugiau informacijos: https://informaconnect.com/paytech-awards/.


Paslaugos privalumai

  • Viena sutartis ir viena techninė integracija suteiks galimybę pasirinkti keletą skirtingų mokėjimo būdų
  • Visi mokėjimai atliekami į sąskaitą SEB banke, todėl nėra būtinybės sudaryti sutarčių su keliais bankais
  • Užtikrinamas Jūsų klientų mokėjimų internetu saugumas
  • Teikiamos konsultacijos ir pagalba
  • Įgyvendinamos sukčiavimo prevencijos, asmens duomenų apsaugos priemonės


Išsamus prekybininko portalas

Kartu su elektroninės prekybos mokėjimų sistema siūlome patogų portalą, skirtą administruoti Jūsų e. prekybos veiklai vienoje vietoje.

  • Realiuoju laiku stebėkite pirkėjų atliekamus mokėjimus, statistinius duomenis ir ataskaitas 
  • Matykite mokėjimų istoriją, filtruokite mokėjimus ir siųskite ataskaitas
  • Atšaukite mokėjimus kortele ir grąžinkite klientams pinigus
  • Taikykite sukčiavimo prevencijos priemones
  • Administruokite internetinės parduotuvės mokėjimo už prekes puslapio nustatymus

Paslaugą teikiame bendradarbiaudami su finansinių technologijų įmone „EveryPay S.A“.


Nuo ko pradėti

  • 1

    Pildykite paraišką

    2

    Pasirašykite sutartį su banku

    3

    Integruokite SEB elektroninės prekybos mokėjimus į savo e. parduotuvę

    4

    Ištestuokite, kaip veikia mokėjimai

    5

    Praneškite savo klientams apie naujus atsiskaitymo būdus Jūsų parduotuvėje

Techninę pagalbą paslaugos integravimo ir naudojimosi metu teikia mūsų partneriai, finansinių technologijų įmonė „EveryPay“.

Bendrieji reikalavimai prekybininkams

Prekybininko, norinčio naudotis paslauga, svetainė turi atitikti toliau nurodytus kriterijus, joje turi būti pateikta visa toliau išvardinta informacija.

Įmonės kontaktiniai duomenys

Svetainė, kurioje galima įsigyti prekių arba paslaugų, turi priklausyti įmonei, kuri sudarė sutartį su banku.

  • Visas įmonės pavadinimas
  • Įmonės kodas
  • Pašto adresas, įmonės veiklos vieta
  • Elektroninis pašto adresas
  • Kontaktinis telefonas

Informacija apie siūlomas prekes ir paslaugas

  • Išsamus prekių ar paslaugų sąrašas ir jų aprašymas, kainos (kortelių operacijų valiuta)
  • Galutinė užsakymo suma su prekių pristatymo mokesčiais, taip pat nuoroda į galimus papildomus mokesčius, įskaitant užsakymą pateikiančio asmens įsipareigojimą sumokėti galimus muito ir pridėtinės vertės mokesčius.

Mokėjimas už prekes ir paslaugas bei kortelių logotipai

Prekių ir paslaugų pristatymo bei grąžinimo sąlygos

  • Prekių perdavimo ir siuntimo procedūra
  • Duomenų apie užsakymą išsiuntimo klientui procedūra
  • Prekių garantijos suteikimo sąlygos, keitimo ir grąžinimo procedūra
  • Pagalbos klientams telefonas ir elektroninis pašto adresas bei atsiliepimų teikimo procedūra. Darbo valandos vietos laiku ir laiko zona (GMT +2), el. pašto adresas ir atsakymo teikimo laikotarpis
  • Prekybininkas įsipareigoja savo priemonėmis užtikrinti, kad buvo gautas kortelės turėtojo sutikimas su paslaugų teikimo ir / arba prekių pardavimo sąlygomis iki operacijos patvirtinimo
  • Perkama turi būti su banku sudarytoje sutartyje nurodytoje svetainėje. Draudžiama klientus nukreipti į sutartyje nenurodytas svetaines, taip pat į kitų pardavimo aplinkų interneto svetaines į sutartyje nurodytą interneto svetainę.

Atsiskaitymai kortele gali būti pritaikyti Jūsų verslo poreikiams.

  1. Vienkartinis atsiskaitymas – paprasta pirkimo operacija, kai pirkėjas patvirtina galutinę atsiskaitymo sumą.
  2. Mokėjimai su žymenimis – pirkėjams siūloma susikurti savo paskyrą ir išsisaugoti kortelių duomenis kitiems pirkimams, todėl antrą kartą atliekant mokėjimą, nereikia suvesti kortelės duomenų.
  3. Periodiniai mokėjimai – mokėjimai su žymenimis, skirti abonentiniams prekių ar paslaugų mokesčiams surinkti. 
  4. Taip pat galite atlikti kitos rūšies mokėjimus ar operacijas, kurios priklausys nuo Jūsų veiklos ir klientų poreikių (siųsti mokėjimo nuorodą „LinkPay“ elektroniniu paštu, patikrinti kortelės galiojimą, atlikti išankstinę lėšų rezervaciją, kai galutinė atsiskaitymo suma dar nėra žinoma, ir kt.).

Siekdami užtikrinti saugesnį atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis internetu, esame tapę tarptautinių saugos programų „Mastercard Identity Check“ ir „Visa Secure“ dalyviu. Atsiskaitymo metu kortelės turėtojas turi atlikti autentifikavimo veiksmus pagal kortelę išleidusio banko procedūrą.

Kaip išvengti sukčiavimo atsiskaitant kortelėmis?

Mokėjimai kortelėmis internetu suteikia galimybę patogiau pirkti. Deja, patogesni būdai lemia didesnę riziką. Kuo daugiau kortelės duomenų įvedama, tuo daugiau nusikaltėlių siekia prieigos prie jų.

Ne tik klientams, bet ir prekybininkams tenka susidurti su sukčiavimo kortelėmis atvejais, kadangi jie priima atsiskaitymus internetu. Dalijamės keletu patarimų, kaip išvengti sukčiavimo kortelėmis atvejų ir atsiradusios žalos.

Iki prekių išsiuntimo patikrinkite operacijos duomenis ir atkreipkite dėmesį į neįprastą veiklą.

  • Palyginkite duomenis su turimais ankstesnių nusikaltimų duomenimis
  • Patikrinkite prekių siuntimo adresus. Atvejai, kai atsiskaitymo operacijos už užsakytas prekes tuo pačiu adresu buvo atliktos skirtingų bankų išduotomis kortelėmis arba juos atliko skirtingi kortelių turėtojai, gali kelti abejonių
  • Atkreipkite dėmesį į neįprastai dideles sumas
  • Peržvelkite kortelių turėtojų IP adresus. Reikėtų kritiškai įvertinti, jeigu tas pats IP adresas naudojamas atlikti operacijoms skirtingomis kortelėmis arba nurodyti skirtingi gavėjai
  • Jeigu kyla kokių nors įtarimų dėl sukčiavimo, prekybininkas turi nedelsdamas susisiekti su banku ir nesiųsti prekių

Tarpbankiniai ir tarptautinių kortelių organizacijų mokesčiai el. prekybos atsiskaitymams

Ši lentelė parodo apytikslius tarpbankinius mokesčius, kurie yra mokami bankams, išleidusiems korteles ir tarptautinių kortelių organizacijų mokesčius. Mokesčių dydžiai yra suapvalinti ir nenurodo tikslaus mokesčio dydžio.

Mokėjimo kortelių rūšys Tarpbankinis mokestis Tarptautinių kortelių organizacijų mokesčiai
SEB išleistos Mastercard ir Visa debeto kortelės 0,20 % 0,03 %
SEB išleistos Mastercard ir Visa kredito kortelės 0,30 % 0,04 %
SEB išleistos Mastercard ir Visa verslo kortelės Iki 1,5 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard debeto kortelės 0,20 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard kredito kortelės 0,30 % 0,04 %
EEE* šalyse išleistos MasterCard verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
EEE* šalyse išleistos Visa debeto kortelės 0,20 % 0,03 %
EEE* šalyse išleistos Visa kredito kortelės 0,30 % 0,03 %
EEE* šalyse išleistos Visa verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard debeto kortelės 1,15 % 0,49 %
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard kredito kortelės 1,50 % 0,49 %
Ne EEE* šalyse išleistos MasterCard verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu
Ne EEE* šalyse išleistos Visa debeto kortelės 1,15 % 0,32 %
Ne EEE* šalyse išleistos Visa kredito kortelės 1,50 % 0,33 %
Ne EEE* šalyse išleistos Visa verslo kortelės Konfidencialu Konfidencialu

 

Nuo šiol sudarę elektroninės prekybos sutartį galite priimti mokėjimo nurodymus už prekes ir paslaugas iš tų pirkėjų, kurie turi sąskaitas pagrindiniuose bankuose Baltijos šalyse: Per „SEB”, „Swedbank, „Luminor”, „Citadele”, „Šiaulių bankas“ ir „LHV Pank“ Estijoje..

Pirkėjas atsiskaitymo metu tiesiog pasirinks banką ir jame esančią sąskaitą, iš kurios norės atlikti mokėjimą – Jums daugiau nebereikės sudaryti atskirų sutarčių su kitais bankais.

Kaip tai vyksta?

Klientas atsiskaitymo metu prisijungia prie savo interneto banko naudodamasis tapatybės nustatymo priemonėmis ir patvirtina mokėjimą saugioje banko aplinkoje.

Mokėjimo nuoroda „LinkPay“

Tai elektroninės prekybos mokėjimo priemonės funkcija, leidžianti klientams greitai apmokėti sąskaitas. Skirtingai nuo įprastų PDF formato sąskaitų faktūrų arba popierinių, „LinkPay“ suteikia galimybę siųsti mokėjimo nuorodą kartu su sąskaita faktūra – SMS žinutę, el. laišką arba QR kodą. Spustelėjus nuorodą atidaromas iš anksto užpildytas mokėjimo nurodymas, kurį klientas turi patvirtinti. Norėdamas sumokėti klientas gali pasirinkti jam tinkamiausią mokėjimo būdą (atsiskaityti banko kortele arba interneto banke) ir patogiai sumokėti naudodamasis išmaniaisiais įrenginiais.
 

„LinkPay“ privalumai

  • Mažiau neapmokėtų sąskaitų- faktūrų
  • Stabilesni pinigų srautai
  • Galimybė mokėjimo nuorodą integruoti į Jūsų apskaitos sistemą (ERP)
  • Patogus ir išsamus mokėjimų administravimas prekybininko portale
  • Jūsų klientai gali greitai ir patogiai atlikti mokėjimus

Mokėjimo nuoroda „LinkPay“ suteikia galimybę priimti mokėjimus net ir įmonės interneto svetainėje neturint pirkinių krepšelio.
Mokėjimo nuoroda „LinkPay“ skirta prekybininkui, kurią jis gali išsiųsti klientui įvairiais kanalais. Prekybininkas gali nurodyti mokėjimo duomenis, kuriuos būtina pateikti „LinkPay“ nuorodoje, taip pat iš anksto nustatyti reikiamą sumokėti sumą arba leisti tai padaryti klientui.
„LinkPay“ paprastai gali naudoti prekybininkai ir paslaugų teikėjai, kurie turi juridinio asmens statusą ir turi savo interneto svetainę, kurioje aprašoma prekių ir paslaugų kokybė, jų grąžinimo politika bei pristatymo sąlygos (pvz., vietos gamintojai, amatininkai, apskaitos paslaugų teikėjai, komunalinių paslaugų teikėjai, sporto ir grožio paslaugų teikėjai ir kt.).

SEB mokėjimų surinkimo paslauga suteikia galimybę priimti mokėjimus naudojantis sistema „PayPal“ – visame pasaulyje populiaria mokėjimų sistema. Jeigu jau pasirašėte sutartį su įmone „Paypal“, galėsite patogiai administruoti sistemos „PayPal“ naudotojų mokėjimus SEB el. prekybos portale kartu su kitais atsiskaitymo būdais.

Pasirinkite iš keleto paprastesnių el. prekybos priemonės integravimo būdų į savo interneto svetainę:

Daugiau informacijos apie integraciją ir technines specifikacijas rasite https://support.ecommerce.sebgroup.com/lt/

Pagalba klientams dėl elektroninės prekybos mokėjimo sprendimo integravimo ir naudojimosi support@every-pay.com

Mokėjimo inicijavimo paslaugą teikia  SEB bankas, juridinio asmens kodas 112021238, Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius, Lietuva, e. paštas www.seb.lt.
SEB banko veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos bankas,  Gedimino pr. 6, LT-01103 Vilnius, Lietuva, tel. +370 5 251 2763, e. paštas , www.lb.lt.

Apie tai, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis, galite sužinoti  SEB banko Asmens duomenų tvarkymo politikoje, kurią rasite www.seb.lt.

Mokėjimo inicijavimo paslauga Jums suteikia galimybę mokėti iš savo sąskaitos, tvarkomos mokėjimo paslaugų teikėjo, t. y. sąskaitų tvarkytojo, jeigu ši sąskaita yra pasiekiama internetu.

Norėdami naudotis mokėjimo inicijavimo paslauga, turėsite

  • patvirtinti savo asmens tapatybę prisijungimo priemonėmis, laikydamiesi savo mokėjimo paslaugos teikėjo nustatytų sąskaitos turėtojo aptarnavimo sąlygų
  • duoti sutikimą dėl savo sąskaitos duomenų (numerio, pavadinimo, valiutos), kurie reikalingi inicijuojant mokėjimą, perdavimo SEB bankui
  • patvirtinti mokėjimo nurodymus tomis pačiomis priemonėmis, kurias Jums suteikė Jūsų mokėjimo paslaugų teikėjas. Patvirtinimas yra laikomas Jūsų sutikimu atlikti mokėjimo operaciją. Jūs negalėsite  atšaukti savo sutikimo, kurį davėte kitam mokėjimo paslaugų teikėjui

SEB bankas nenaudoja ir nekaupia kitų duomenų jokiems kitiems tikslams, išskyrus tuos, kurie būtini norint užtikrinti saugų ryšį su Jūsų pasirinktu mokėjimo paslaugos teikėju ir inicijuoti mokėjimą.

Mokesčius už mokėjimo nurodymų  vykdymą taiko Jūsų mokėjimo paslaugos teikėjas vadovaudamasis Jūsų ir mokėjimo paslaugos teikėjo sudaryta sutartimi. SEB bankas netaiko jokių papildomų mokesčių už mokėjimo inicijavimo paslaugos teikimą.

Kaip bus užtikrinamas mokėjimų saugumas?

Siekdami užtikrinti saugesnį atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis internetu, esame tapę tarptautinių saugos programų „Mastercard Identity Check“ ir „Visa Secure“ dalyviu. Atsiskaitymo metu kortelės turėtojas turi atlikti autentifikavimo veiksmus pagal kortelę išleidusio banko procedūrą.

Taip pat įmonės turės prieigą prie elektroninės prekybos portalo, kuriame galės matyti mokėjimo būklę, grąžinti mokėjimų kortelėmis lėšas klientams, jeigu to reikės. Naujoji platforma taip pat užtikrina sukčiavimo prevencijos priemones, vartotojų duomenų apsaugą ir kitų verslui svarbių sprendimų bei priemonių įgyvendinimą.

Atvirosios bankininkystės principai, Europos Sąjungos  Mokėjimo paslaugų direktyvos reikalavimai (PSD2) nustato, kad internetinės bankininkystės naudotojai privalo turėti galimybę susipažinti su jų atliktų mokėjimo sąskaitų įvairiuose bankuose ir mokėjimo paslaugų teikėjų informacija, kadangi finansinių technologijų įmonės galės pasiūlyti naujų paslaugų, tokių kaip sąskaitos informacija ir mokėjimo inicijavimas. Reikėtų pabrėžti, kad klientų duomenų saugumas ir toliau bus užtikrintas ir trečiosios šalys galės jais pasinaudoti tik tada, jeigu bus gautas kliento sutikimas.

Kokia paslaugos kaina?

El. prekybos priemonės kaina priklausys nuo Jūsų įmonės veiklos pobūdžio ir pasirinktų mokėjimo būdų. Norėdami gauti asmeninį pasiūlymą, užpildykite paraišką.

Jeigu „Bank Link“ paslaugos sutartis jau sudaryta, ar reikės pasirašyti naują sutartį?

Jeigu norėtumėte supaprastinti el. mokėjimų administravimą ir naudotis visomis patogiausiomis mokėjimo galimybėmis viename banke, turėtumėte pasirašyti naują sutartį kreipdamiesi dėl SEB elektroninės prekybos mokėjimų sprendimo.

 

Vebinarų ciklas: elektroninė prekyba

Akademijoje sužinokite, kaip patobulinti klientų patirtį elektroninėje parduotuvėje. Patirtimi dalijasi Lukas Yla iš „CityBee“, Natalija Kurganovė iš „Biržų duonos“ ir Simas Šarmavičius – e. prekybos praktikas.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.