Switch to mobile version. Į viršų

Klientų aptarnavimas

 

Padedame ir patariame verslo klientams kasdieninių finansų ir administraciniais klausimais.

Visapusiškai padedame verslo klientams, siekdami teikti jų lūkesčius pranokstančias paslaugas. Dalyvaudami SEB finansinių paslaugų pardavimo procesuose, nustatome ir užtikriname aukštą klientų struktūros kokybę, užtikriname naujų klientų poreikių ir lūkesčių patenkinimą, diegdami pasaulinio masto individualius lėšų valdymo sprendimus.

Dabartiniams verslo klientams mes ne tik teikiame efektyvią pagalbą telefonu ar elektroniniu paštu – mes imamės iniciatyvos patys. Išsamiai analizuodami klientų įpročius, galime jiems teikti geriausias rekomendacijas, pasiūlyti mokymus, kaip geriausiai naudoti  lėšų valdymo sprendimus, ir taip  padedame didelėms įmonėms toliau augti.

 

Darbo pasiūlymai

Savybės, kurias vertiname

 

  •  
  • Dėmesys klientui

  • Problemų sprendimo įgūdžiai

  • Savarankiškumas

  • Gebėjimas greitai mokytis

 

Dėmesio centre

Aptarnaujame daugiau kaip 3 000 didelių įmonių ir institucijų 15-oje šalių – nuo JAV iki Kinijos.

 

Agnė
Paslaugų verslo klientams vadybininkė
 
Esu paslaugų verslo klientams vadybininkė – padedu klientams spręsti klausimus, susijusius su lėšų valdymu. Manau, kad daugiausia šiame darbe man padeda tokios savybės kaip smalsumas ir noras mokytis. Gera žinoti, kad šias savybes vertina ir puoselėja ir mano darbdavys.
Agnė
Paslaugų verslo klientams vadybininkė
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.