Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Paslaugos telefonu

Paslaugos telefonu

Tvarkykite reikalus ir konsultuokitės telefonu

  • Skambinkite mums telefonu – +370 5 268 2800+370 5 268 2800
  • Konsultuojame darbo dienomis 8.00–20.00 val., šeštadieniais 9.00–18.00 val., o sekmadieniais 9.00–16.00 val. 
    Dėl mokėjimo kortelių blokavimo ar praradus slaptus prisijungimo duomenis skambinkite mums visą parą
  • Šios konsultacijos nemokamos 

Kilo klausimų dėl paslaugų, kuriomis naudojatės? Norėtumėte sužinoti daugiau apie kitas galimybes ar pasitarti, kaip valdyti pinigus? Reikia sutvarkyti keletą kasdienių finansinių reikalų? Skambinkite mums, ir mes mielai padėsime bet kuriuo paros metu. Šiomis paslaugomis galite naudotis, jei esate sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Ji sudaroma banko skyriuose.

Kokiais klausimais konsultuojame telefonu?

  • Konsultuojame asmeninių finansų valdymo klausimais.
  • Galime papasakoti apie banko teikiamas paslaugas.
  • Supažindiname su paslaugų teikimo sąlygomis ir taikomais įkainiais.
  • Patariame kitais Jums rūpimais klausimais, susijusiais su banko teikiamomis paslaugomis.

Kaip gauti konsultaciją telefonu?

  1. Paskambinkite mums telefonu (8 5) 268 2800 (iš užsienio — +370 5 268 2800) ir pasirinkite reikiamą paslaugą.
  2. Jūsų paprašysime patvirtinti savo tapatybę. Norėdami patvirtinti tapatybę, telefone įveskite Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje nurodytą savo atpažinimo kodą arba slaptažodžių generatoriaus slaptažodį.

Informacija bendro pobūdžio klausimais apie mūsų paslaugas gali būti teikiama nenustačius Jūsų tapatybės.

Daugeliui mums skambinančių klientų netenka laukti ilgiau negu 1 minutę. Kai numatomas laukimo laikas ilgesnis ir skambinate mobiliuoju telefonu, dažniausiai pasiūlome rinktis nemokamo automatinio atskambinimo galimybę ir atskambiname greičiau negu per 10 minučių.


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę telefonu +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

 

SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“. Šios paskyros pavadinimas yra „SEB.Lietuvoje“.

Skambinant bankui naudojantis šia programa, rekomenduojama visada naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve:

Spustelėjus šį mygtuką ir susijungus su banku, naudojantis „Skype“ programa galima tik kalbėtis – nėra galimybės bendrauti raštu ar matyti vaizdo.

Atkreipiame dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programoje „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ar slaptažodžių.

Pokalbiai skambinant naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“ programoje „Skype“ nėra apmokestinami (klientai moka už interneto ryšį pagal jų su interneto ryšio tiekėjais sudarytas sutartis).

Skambinant naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (privatiems klientams – +370 5 268 2800, o verslo klientams – +370 5 268 2822).

Atkreipiame dėmesį, kad atskleisti savo elektroninės bankininkystės slaptažodžius, kodus ar kitus konfidencialius duomenis galite tik tais atvejais, kai Jūs patys skambinate SEB bankui:

Be to, šie duomenys turi būti ne diktuojami žodžiu, o įvedami telefone.

Banko darbuotojai, patys telefonu paskambinę Jums, niekada neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl, sulaukę tokio prašymo telefonu, būtinai nedelsdami praneškite apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800 ir policijai.

Atkreipiame dėmesį, kad pokalbiai nurodytais numeriais įrašomi siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę. SEB bankas garantuoja šių įrašų konfidencialumą ir apsaugą.


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę telefonu +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Ir tada, kai bendraujate su vadybininku, ir tada, kai naudojatės atsakikliu, telefonu teikiamos banko konsultacijos yra nemokamos, tačiau už skambutį mokate savo telefono ryšio operatoriui:

Ryšio tinklas Tarifas
Pokalbiai „Teo“ fiksuotojo ryšio tinkle numeriu +370 5 268 2800 skambinant iš bet kurios Lietuvos vietos apmokestinama pagal „Teo“ tarifą, taikomą vietiniams pokalbiams
Pokalbiai mobiliojo ryšio tinkle numeriu +370 5 268 2800 apmokestinama pagal kliento pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą

 


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę telefonu +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Norėdami naudotis šiomis paslaugomis, pirmiausia sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį

Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių ir sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Vykdami į banką, nepamirškite savo asmens dokumento — paso arba asmens tapatybės kortelės.

Elektroninių paslaugų teikimo sutarties priede nurodytoms Jūsų sąskaitoms suteikiami eilės numeriai, kuriuos turite naudoti norėdami sužinoti tų sąskaitų likučius.

Visas elektroninių paslaugų teikimo sutartis, sąlygas ir taisykles rasite čia.

Prieš naudodamiesi šiomis paslaugomis, susipažinkite su jų teikimo sąlygomis

Banko paslaugų telefonu teikimo sąlygų aprašas (PDF, 45 KB)


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę telefonu +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Naudinga

Naudokitės saugiomis elektroninių paslaugų naudotojų atpažinimo priemonėmis:

Kontaktai

  • Privatiems klientams
    +370 5 268 2800+370 5 268 2800
    (I–V 8.00–20.00,
        VI 9.00–18.00,
        VII 9.00–16.00)

    Verslo klientams

    +370 5 268 2822+370 5 268 2822
    (I–V 8.00–17.00)
    Mokėjimo kortelių blokavimas
    +370 5 268 2800+370 5 268 2800
    (Visą parą)
  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.