Keisti kalbą:
Image
19_seb_kontor_katarinavagen17_052_4_0.jpg

„Mobile-ID“ (mobilusis elektroninis parašas)

„Mobile-ID“

Paragraphs

„Mobile-ID“ – tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.

Naudodamiesi „Mobile-ID“ galite saugiai, greitai ir patogiai:

  • prisijungti prie interneto banko
  • tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus
  • patvirtinti savo tapatybę kitų finansines paslaugas teikiančių įmonių, telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų valstybės įstaigų („Sodros“, Registrų centro, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir kt.) elektroninėse sistemose. 
Media

Norėdami naudotis „Mobile-ID“, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir nuvykti į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Pirmąkart jungiantis

  1. Atverkite prisijungimo prie interneto banko langą.

  2. Įveskite savo atpažinimo kodą, nurodytą el. paslaugų teikimo sutartyje.
  3. Pasirinkite galimybę jungtis asmens tapatybę patvirtinant „Mobile-ID“ (mobiliuoju elektroniniu parašu).
  4. Jei šiuo būdu jungiatės pirmą kartą, atsivėrusiame lange nurodykite mobiliojo ryšio telefono numerį ir spustelėkite mygtuką „Toliau“.
  5. Atsivėrusiame lange pamatysite pranešimą, kad Jums į mobilųjį telefoną išsiųstas kontrolinis kodas.
  6. Patikrinkite, ar atsiųstas kontrolinis kodas sutampa su kontroliniu kodu, kurį matote kompiuterio ekrane:
    1. jei kodai sutampa, patvirtinkite operaciją telefone įvesdami prašomą PIN kodą
    2. jei ne, nutraukite prisijungimą ir bandykite jungtis dar kartą
  7.  Įveskite sPIN kodą (sertifikato, esančio SIM kortelėje, PIN kodą).

Jeigu nesinaudojate interneto banku, pirmiausia atvykite į pageidaujamą SEB banko skyrių ir pasirašykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

Elektroninių paslaugų teikimo taisyklės, sąlygos ir sutartys