SEB banko Bendrųjų taisyklių, kainyno ir paslaugų teikimo pokyčiai, susiję su naujos IT platformos diegimu
SEB bankas Lietuvoje 2020 m. vasario 17 d. įdiegs naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to keičiamos Bendrosios taisyklės, kainynas ir kai kurių paslaugų teikimo sąlygos privatiems ir verslo klientams. Siūlome susipažinti su pakeitimais.
Privatiems klientams:
- Svarbiausi paslaugų teikimo pokyčiai
- Kainyno pakeitimai
- Atnaujintos Bendrosios taisyklės ir kiti dokumentai
Verslo klientams:
- Svarbiausi paslaugų teikimo pokyčiai
- Kainyno pakeitimai
- Atnaujintos Bendrosios taisyklės ir kiti dokumentai
Su visais nuo vasario 17 d. įsigaliosiančiais pakeitimais privatūs ir verslo klientai gali susipažinti SEB banko interneto svetainėje www.seb.lt/pokyciai.
Primename, kad jei nesutinkate su įsigaliosiančiomis naujomis SEB banko Bendrosiomis taisyklėmis ir / ar kainynu, turite teisę neatlygintinai nutraukti su banku sudarytą Bendrąją sutartį iki 2020 m. vasario 17 d. informavęs apie tai banką raštu.
Jeigu turite klausimų dėl paslaugų teikimo pokyčių, prašom susisiekti su banku telefonu +370 5 268 2800 (privatūs klientai) arba +370268 2822 (verslo klientai) ar programa „Skype“.