Keisti kalbą:

SEB verslo klientų apklausa apie jų sąskaitų išrašymo ir apdorojimo procesus

Paragraphs

Kviečiame skirti 5–7 minutes ir mums, kaip jūsų finansų partneriui, padėti geriau suprasti, kaip mažos ir vidutinės įmonės valdo savo sąskaitų išrašymo bei apdorojimo procesus.
Siekiame išsiaiškinti, su kokiais iššūkiais, sunkumais ar problemomis įmonės susiduria dabartiniuose procesuose. Šio klausimyno atsakymai leis pagerinti ieškant sprendimų jūsų patirčiai ateityje.

Jei sąskaitų išrašymo ir apdorojimo tema nėra tiesiogiai susijusi su jūsų pareigomis, maloniai prašome persiųsti šį klausimyną tinkamam asmeniui jūsų organizacijoje, pavyzdžiui, direktoriui, COO, CFO, buhalteriui ar kitam asmeniui, atsakingam už sąskaitų valdymą.
Būtume dėkingi, jei klausimyną užpildytumėte iki gruodžio 15 d.
Ši apklausa yra anoniminė: atsakymai bus susieti tik su ekonominiu sektoriumi, o ne su jūsų įmone.


*Privalomas laukas

1. Kiek sąskaitų jūsų įmonė paprastai apdoroja per 1 mėnesį?
2. Kiek laiko sąskaitų apdorojimas užima jūsų įmonėje? (Įvertinkite nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia „labai greitai“, 5 – „labai daug laiko reikalaujantis rankinis darbas“)
3. Kaip jūsų įmonė išrašo sąskaitas? (galimi keli variantai)
4. Kaip jūsų įmonėje paprastai siunčiamos sąskaitos klientams?
5. Kas dažniausiai siunčia sąskaitas?
6. Kokie yra pagrindiniai sunkumai išrašant sąskaitas? (galimi keli variantai)
7. Kas apdoroja gautas tiekėjų sąskaitas?
8. Kokie yra pagrindiniai sunkumai apdorojant gautas sąskaitas?
11.1. Kokie pagrindiniai automatizavimo sprendimo privalumai jūsų įmonei? (galimi keli variantai)
11.1. Kokios pagrindinės priežastys, kodėl dar nenaudojate sąskaitų automatizavimo sprendimo?
12. Ar girdėjote apie būsimus ES reikalavimus verslo įmonėms skaitmeninti sąskaitas 2026–2030 m.?
13. Jei elektroninės sąskaitos taptų privalomos verslui jau kitais metais, iš ko tikėtumėtės gauti sprendimą?
14. Kokios jūsų pareigos įmonėje?
15. Kiek metų yra jūsų įmonei?
16. Kokia jūsų įmonės metinė apyvarta?
17. Kokiame sektoriuje veikia jūsų įmonė?