Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

„Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas ar slaptažodžių generatorius) ir leidžianti prisijungti prie SEB interneto banko, tvirtinti mokėjimus ir pasirašyti elektroninius dokumentus. Programėle gali naudotis visi mūsų klientai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį ir interneto ryšį.

 

Atsisiųsti programėlę

 

 

Smart-ID“ sukūrė mūsų partneris „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.

 

 

 

Kaip sukurti „Smart-ID“ paskyrą

 

Turint asmens tapatybės kortelę ar pasą su elektroninio parašo sertifikatu ir naudojantis biometrinio identifikavimo funkcija

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Įdiegiama visateisės prieigos paskyra – kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta tiems, kurie anksčiau naudojosi „Smart-ID“

Instrukcijos internete („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)

 

Turint elektroninį ar mobilųjį parašą

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Įdiegiama visateisės prieigos paskyra – kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta naujiems naudotojams ar pakartotinai kuriantiems paskyrą

Instrukcijos internete („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)

 

Turint asmens tapatybės kortelę su elektroninio parašo sertifikatu ir kortelių skaitytuvą

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Įdiegiama visateisės prieigos paskyra – kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta naujiems naudotojams ar pakartotinai kuriantiems paskyrą

Instrukcijos internete („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)

Turint slaptažodžių generatorių

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Sukuriama ribotos prieigos paskyra („Basic“)
  • Skirta naujiems naudotojams ar pakartotinai kuriantiems paskyrą

Instrukcijos

 

Turint „Smart-ID“ programėlę senajame telefone

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Sukuriama ribotos prieigos paskyra („Basic“)
  • Galima tuomet, jei „Smart-ID“ programėlė nebuvo ištrinta iš senojo telefono

Instrukcijos

 

Banko padalinyje

  • Pilnamečiams įdiegiamas kvalifikuotas e. parašas, moksleiviams – ribotos prieigos paskyra („Basic“)
  • Skirta naujiems naudotojams ir pakartotinai kuriant paskyrą
  • Nemokama nepilnamečiams ir naudojantiems pirmą kartą (mokestis už pakartotinį paskyros registravimą banko skyriuje nurodytas paslaugų kainyne)

Registruotis į vizitą

7–17 m. amžiaus vaikai ir paaugliai gali susikurti „Smart-ID“ paskyrą savarankiškai, jeigu turi veikiantį slaptažodžių generatorių. Neturint generatoriaus, paskyra banko padalinyje registruojama nemokamai. Atkreipiame dėmesį, kad nepilnamečius į skyrių turi lydėti vienas iš tėvų ar teisėtas globėjas.

 

 

 

„Smart-ID“ lygmenys ir galimybės

Rekomenduojama: „Smart-ID“ visateisės prieigos paskyra

Gali būti naudojama norint saugiai prisijungti prie interneto banko, tvirtinti mokėjimus, naudotis trečiųjų šalių paslaugų teikėjų paslaugomis ir pasirašyti elektroninius dokumentus. Prilygsta elektroniniam parašui.

„Smart-ID“ ribotos prieigos paskyra („Basic“)

Gali būti naudojama tik norint saugiai prisijungti prie interneto banko ir tvirtinti mokėjimus.

Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ galimybes ir kaip „Basic“ paskyrą pakeisti į prilygstančią elektroniniam parašui, rasite „SK ID Solutions“ interneto svetainėje.

 

 

 

Kaip naudotis „Smart-ID“

Prisijungimas prie SEB interneto banko

  1. Interneto banko prisijungimo lange pasirinkite „Smart-ID“ identifikavimo priemonę
  2. Įveskite savo interneto banko atpažinimo kodą ir asmens kodą
  3. Spustelėkite „Prisijungti“
  4. Atsidarykite „Smart-ID“ programėlę savo telefone (jei automatiškai negaunate raginimo ją atidaryti). Įsitikinkite, kad interneto banko lange matomas kodas sutampa su kodu, kurį matote „Smart-ID“ programėlėje, tada įveskite PIN1 kodą
  5. Įvedus teisingą PIN1 kodą, interneto bankas automatiškai atsidarys po kelių sekundžių

Mokėjimų ir prašymų tvirtinimas

  1. Užpildykite mokėjimo formą ir paspauskite „Tęsti“
  2. Atsidarykite „Smart-ID“ programėlę savo telefone (jei automatiškai negaunate raginimo ją atidaryti). Įsitikinkite, kad interneto banko lange matomas kodas sutampa su kodu, kurį matote „Smart-ID“ programėlėje, tada įveskite PIN2 kodą
  3. Įvedus teisingą PIN2 kodą, mokėjimas bus automatiškai patvirtintas po kelių sekundžių

Svarbu – „Smart-ID“ programėlėje visada atidžiai perskaitykite tekstą, esantį po kontroliniu kodu, – jame parašyta, kokiam veiksmui reikia patvirtinimo.

 

 

 

Užblokuota „Smart-ID“

Norint apsaugoti savo lėšas ir duomenis nuo galimos apgaulės, jūsų „Smart-ID“ paskyra bus užblokuota šiais atvejais:

1

Tris kartus iš eilės įvedus neteisingą PIN kodą, paskyra bus užblokuota 3 val.

2

Po 3 val. bus galima bandyti prisijungti dar kartą, tačiau jei ir antrasis bandymas bus nesėkmingas,
paskyra bus užblokuota 24 val.

3

Jei, pasibaigus 24 val. blokavimo laikui, dar kartą tris kartus iš eilės įvedamas neteisingas PIN kodas (iš viso devyni kartai iš eilės), paskyra bus užblokuota visam laikui, siekiant užtikrinti jūsų lėšų ir duomenų saugumą. Norėdami toliau naudotis „Smart-ID“, turėsite ištrinti paskyrą iš įrenginio ir užregistruoti naują.

 

 

 

Dažniausiai užduodami klausimai

Bendrieji klausimai

Atsakymus į bendruosius klausimus apie „Smart-ID“ saugumą, naudojimą ir kitas temas rasite oficialioje mūsų partnerio ir programėlės kūrėjo „SK ID Solutions“ interneto svetainėje.

Į „Smart-ID“ interneto svetainę ->

Dažniausiai užduodami su SEB susiję klausimai

1. Ką daryti, jei esu dviejų bankų klientas?

Norėdami prisijungti ir tvirtinti operacijas kituose bankuose, galite naudoti vieną „Smart-ID“ paskyrą. Gali pasitaikyti, kad skirtinguose bankuose prireiks atlikti kelis papildomus žingsnius, tačiau programėlės veikimo principas išlieka toks pat – atitinkamas bankas automatiškai išsiųs patvirtinimo raginimą į jūsų „Smart-ID“ paskyrą jums jungiantis ar tvirtinant operacijas.

2. Ar galiu naudotis „Smart-ID“, kad prisijungčiau prie įmonės interneto banko?

Taip, jeigu naudojatės „Smart-ID“ jungdamiesi prie interneto banko privatiems, taip pat galite prisijungti ir prie įmonės interneto banko. Tik užregistravę „Smart-ID“ paskyrą pirmiausia būtinai turite prisijungti prie interneto banko privatiems.

3. Kaip nustoti naudotis „Smart-ID“ programėle norint prisijungti prie SEB?

Jeigu nenaudojate „Smart-ID“, kad prisijungtumėte prie kitų bankų, galite paprasčiausiai ištrinti paskyrą ir programėlę iš savo telefono ar planšetinio kompiuterio. Įsitikinkite, kad turite kitas identifikavimo priemones, jog galėtumėte prisijungti prie interneto banko ir tvirtinti operacijas, pavyzdžiui, slaptažodžių generatorių ar mobilųjį parašą.

 

M. parašas

Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.

Naudodamiesi elektroniniu parašu galite saugiai, greitai ir patogiai:

  • prisijungti prie interneto banko
  • tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus
  • patvirtinti savo tapatybę kitų finansines paslaugas teikiančių įmonių, telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų valstybės įstaigų („Sodros“, Registrų centro, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir kt.) elektroninėse sistemose. 
     
M. parašo naudojimo instrukcija (308 KB)

 

Kaip naudotis?

Norėdami naudotis m. parašu, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir nuvykti į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Pirmąkart jungiantis

  1. Atverkite prisijungimo prie interneto banko langą.
  2. Įveskite savo atpažinimo kodą, nurodytą el. paslaugų teikimo sutartyje.
  3. Pasirinkite galimybę jungtis asmens tapatybę patvirtinant mobiliuoju elektroniniu parašu — „M. parašas“.
  4. Jei šiuo būdu jungiatės pirmą kartą, atsivėrusiame lange nurodykite mobiliojo ryšio telefono numerį ir spustelėkite mygtuką „Toliau“.
  5. Atsivėrusiame lange pamatysite pranešimą, kad Jums į mobilųjį telefoną išsiųstas kontrolinis kodas.
  6. Patikrinkite, ar atsiųstas kontrolinis kodas sutampa su kontroliniu kodu, kurį matote kompiuterio ekrane:
    1. jei kodai sutampa, patvirtinkite operaciją telefone įvesdami prašomą PIN kodą
    2. jei ne, nutraukite prisijungimą ir bandykite jungtis dar kartą
  7.  Įveskite sPIN kodą (sertifikato, esančio SIM kortelėje, PIN kodą).

 

 

Jeigu nesinaudojate interneto banku, pirmiausia atvykite į pageidaujamą SEB banko skyrių ir pasirašykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.
Elektroninių paslaugų teikimo taisyklės, sąlygos ir sutartys

Užsiblokavote?

Jei naudojate mobilųjį el. parašą, prašome kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

 

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga blokuojama 12 valandų.

Panaikinti prieigos prie interneto banko blokavimą galite ir anksčiau, paskambinę į banką telefonu privatiems klientams +370 5 268 2800  (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00), verslo klientams – +370 5 268 2822  (darbo dienomis 8.00–17.00).

 

Generatorius

Slaptažodžių generatorius yra apsaugotas tik Jums žinomu PIN kodu. Jums jungiantis prie interneto banko, slaptažodžių generatorius kiekvieną kartą sukuria naują slaptažodį. Įrenginys labai patogus ir mažas (4,5 X 7 X 1 cm) – kaip raktų pakabutis. 

Savo klientams, turintiems regos negalią, siūlome naudotis specialiu garsiniu generatoriumi, kuris sukurtą slaptažodį praneša balsu. 

Norėdami naudotis SEB interneto banku, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių, turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Kaip naudotis?

Kaip aktyvinti generatorių?

Pirmąkart įjungę generatorių, ekrane pamatysite užrašą NEW PIN ir 5 brūkšnelius.

  1. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų slaptažodį (PIN).
  2. Ekrane pasirodžius pranešimui PIN CONFIRM, surinkite tą patį penkiaženklį slaptažodį dar kartą.
  3. Pasirodžius pranešimui NEW PIN CONFIRM, generatorius parengtas darbui.

Tai bus Jūsų generatoriaus PIN kodas — jį turėsite įvesti kiekvieną kartą, kai jungsitės prie interneto banko. Įvedus teisingą PIN, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.

Kaip prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Įveskite atpažinimo kodą ir priklausomai nuo naudojamos atpažinimo priemonės spustelėkite mygtuką „Smart-ID“, „M. parašas“ arba „Generatorius“.

     
  3. Įjunkite generatorių spustelėję mygtuką ◄ ir įveskite generatoriaus PIN — ekrane turi atsirasti 7 brūkšneliai.
  4. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange.

     
  5. Generatoriaus ekrane pamatysite kodą, kurį reikia įvesti interneto banko laukelyje „Slaptažodžių generatoriaus atsakymas“, ir spustelėti „Prisijungti“.

Užsiblokavote?

Užsiblokavote generatorių?

Kai surenkate neteisingą kodą, generatoriaus ekrane atsiranda užrašas FAIL n (n reikšmė rodo, kiek kartų jau suklydote rinkdami PIN):

  • jei n mažiau už 5 (n<5), vėl paspauskite generatoriaus įjungimo mygtuką ir įveskite teisingą kodą
  • jei esate suklydę 5 kartus (n=5), generatorius savaime užsiblokuoja

Jei generatoriaus ekrane visą laiką matote tą patį septynženklį kodą, generatorius užsiblokavęs. Naują generatorių galite įsigyti bet kuriame SEB banko skyriuje. Būtina turėti asmens tapatybės dokumentą.

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga blokuojama 12 valandų.

Panaikinti prieigos prie interneto banko blokavimą galite ir anksčiau, paskambinę į banką telefonu privatiems klientams +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00), verslo klientams – +370 5 268 2822  (darbo dienomis 8.00–17.00).

 

Sugedo ar pametėte?

Jei sugedo slaptažodžių generatorius, jį pametėte ar užblokavote, naują generatorių galite įsigyti asmeniškai atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Savarankiškai generatoriaus netaisykite, išsikrovusių elementų nekeiskite. Už slaptažodžių generatoriaus išdavimą ir pakeitimą yra taikomas mokestis.

Jei šiuo metu esate išvykę, naują generatorių už papildomą mokestį galime išsiųsti Jums paštu į užsienį.

Užsisakyti šią paslaugą galite paskambinę į banką telefonu privatiems klientams +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00), verslo klientams – +370 5 268 2822  (darbo dienomis 8.00–17.00).

Generatoriaus reikšmės

NEW PIN Sugalvokite 5 skaitmenų slaptažodį ir įveskite jį generatoriuje
NEW PIN CONFIRM  Slaptažodžių generatorius parengtas darbui
PIN CONFIRM Slaptažodis patvirtintas, dar kartą įveskite jį generatoriuje
FAIL Bandėte pakeisti PIN kodą, tačiau suklydote jį įvesdamas pakartotinai
FAIL 1-5  Įvedėte neteisingą PIN kodą. Skaičiai 1–5 pasirodo ekrane priklausomai nuo to, kiek kartų jūs įvedėte neteisingą PIN
LOCK PIN Penkis kartus įvedėte neteisingą PIN kodą. Slaptažodžių kodų generatorius yra už blokuotas. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių
BATTERY LOW Senka akumuliatoriaus baterija. Slaptažodžių kodų generatoriaus baterija, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo, tarnauja iki 7 metų. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių

 

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.