Keisti kalbą:

Klientų pretenzijų nagrinėjimas

Paragraphs

AB SEB bankas, AB „SEB investicijų valdymas“, SEB Life and Pension Baltic SE Lietuvos filialas ir kitos SEB grupei priklausančios bendrovės (registruotos ir veikiančios Lietuvos Respublikoje) siekia aukščiausių klientų aptarnavimo standartų ir nori užtikrinti, kad būtų patenkinti klientų poreikiai ir lūkesčiai.

Dėl teikiamų paslaugų kokybės atsiliepimą galite pateikti patogiausiu būdu:

  • rašykite pranešimą prisijungę prie interneto banko („Pranešimai ir e. sąskaitos“  →  „Rašyti pranešimą“  → „Tema. Aptarnavimo kokybė ir kultūra“)
  • skambinkite mums telefonu +370 5 268 2800
  • arba atvykite į artimiausią banko skyrių (informacija apie klientų aptarnavimo vietas ir kontaktai)

Jei nesutinkate su atliktomis mokėjimo kortelių operacijomis  (dėl neteisingo arba galimai neteisėto atsiskaitymo SEB banko mokėjimo kortele, taip pat dėl galimai neteisingai įmokėtų  į bankomatą ar  išmokėtų iš jo lėšų), kreipkitės kuriuo nors iš šių būdų:

  • rašykite pranešimą prisijungę prie interneto banko („Pranešimai  ir e. sąskaitos“ →  „Rašyti pranešimą“  → „Ginčijami sandoriai“)
  • arba atvykite į artimiausią SEB banko skyrių (informacija apie klientų aptarnavimo vietas ir kontaktai) ir užpildykite paklausimo formą1.

Patikrinę Jūsų pateiktą informaciją, mes grąžinsime neteisėtai nurašytas lėšas arba susisieksime kaip įmanoma greičiau, jeigu reikėtų  papildomos informacijos vertinant situaciją.

Jei operacijos mokėjimo kortele neatlikote (operacija nebuvo patvirtinta 3D kodu arba PIN kodu), prarastos lėšos bus grąžintos ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos pabaigos (jei buvo gauta visa reikiama informacija apie neteisėtai atliktą operaciją).

Paaiškėjus, kad atsiskaitymas yra susijęs su ankstesniu Jūsų atsiskaitymu (tokiu atveju operacija būtų teisėta) pirmiausia rekomenduosime Jums kreiptis į prekybininką el. laišku.

Jei manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės ar sutarties, sudarytos su SEB banku, sąlygos, praneškite apie tai šiais būdais:

  • rašykite pranešimą prisijungę prie interneto banko („Pranešimai ir e. sąskaitos“ → „Rašyti pranešimą“ → „Tema. Pretenzija“)
  • atvykite į artimiausią SEB banko skyrių (kreipdamiesi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę) ir užpildykite pretenzijos formą2
  • arba siųskite savo pretenziją paštu: AB SEB bankas, Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius

Jeigu rengiant atsakymą bus būtina pateikti konfidencialią ar banko paslaptį sudarančią informaciją, galime paprašyti patvirtinti Jūsų asmens tapatybę (parašyti pranešimą interneto banke arba pateikti pasą ar asmens tapatybės kortelę banko skyriuje).

Visada siekiame taikaus ir abiem šalims priimtino sprendimo.

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar manote, kad turite naujos ar papildomos informacijos, susijusios su nagrinėjamu atveju, siūlome kreiptis pakartotinai.

Taip pat informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius dėl finansinių paslaugų teikimo, sprendžia Lietuvos bankas. Jei su gautu banko atsakymu nesutinkate, galite kreiptis į Lietuvos banko Priežiūros tarnybą (Žalgirio g. 90, LT-09303 Vilnius, https://www.lb.lt).
Vartojimo ginčų, kylančių ne dėl Lietuvos banko nagrinėjamų ginčų, neteisminių sprendimų subjektas yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius,  https://www.vvtat.lt).
Ginčų, kilusių dėl asmens duomenų ar privatumo apsaugos, neteisminių sprendimų procedūros subjektas yra Valstybinė duomenų apsaugos tarnyba (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius,  https://www.ada.lt).
Visais atvejais savo pažeistas teises taip pat galite ginti teisme teisės aktų nustatyta tvarka.

1Jeigu neturite galimybės atvykti į banko skyrių arba prisijungti prie interneto banko, galite atspausdinti an paklausimo formą (PDF, 40 KB), ją užpildyti ir atsiųsti el. paštu  skyrius.pretenziju@seb.lt.
2Jeigu neturite galimybės atvykti į banko skyrių arba prisijungti prie interneto banko, galite atspausdinti  pretenzijos formą (PDF, 35 KB), ją užpildyti ir atsiųsti el. paštu info@seb.lt.