Keisti kalbą:

Kaip patobulinti klientų patirtį elektroninėje parduotuvėje?

Šiais laikais apsipirkti internetu nestinga nei vietų, nei būdų, tačiau padidėjusi pasiūla užkėlė vartotojų lūkesčių kartelę ir išlaikyti jų dėmesį darosi vis sunkiau.

Verslo augimui #E. prekyba

Norint auginti savo elektroninį verslą, reikia greitai prisitaikyti prie kintančių pirkėjų poreikių, patraukti jų dėmesį ir užtikrinti, kad klientų patirtis jūsų elektroninėje parduotuvėje būtų nepriekaištinga. Kaip tai padaryti?

Savo srities ekspertai vebinaro metu dalinsis patirtimi ir praktiniais patarimais, kaip pagerinti vartotojų patirtį e. parduotuvėje:

  • Radvilas Šeputis, „Evolvery“ skaitmeninės rinkodaros strategas
  • Moderatorius Audrius Rutkauskas, Tvarumo vadovas

Daugiau informacijos apie elektroninės prekybos įmokų surinkimo paslaugą.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau