Switch to mobile version. Į viršų

Paslaugos internetu

Kaip pakeisti dienos ir mėnesio
pervedimų limitus?

  1. Prisijunkite prie interneto banko.
  2. Viršutinėje meniu juostoje spustelėkite „Sąskaitos ir kortelės“.
  3. Skiltyje „Sąskaitos“ spustelėkite „Banko sąskaitos“.
  4. Sąskaitos, kurios pervedimų limitą norite pakeisti, eilutėje spustelėkite „Keisti limitus“.
  5. Paraiškos formoje nurodykite pageidaujamus dienos ir mėnesio pervedimo limitus, pažymėkite laukelį „Prašymo patvirtinimas“. Spustelėkite „Toliau“.
  6. Patikrinkite duomenis ir patvirtinkite paraišką.
  7. Sėkmingai užpildžius paraišką, bus atsiųstas tai liudijantis pranešimas.

Svarbu: jeigu prie interneto banko jungiatės naudodami m. parašą arba „Smart-ID“, Jūsų prašymas bus įvykdytas iš karto. Jeigu jungiatės naudodami generatorių arba „Smart-ID Basic“, Jūsų prašymas bus perduotas atsakingiems darbuotojams, kurie su Jumis susisieks per 5 d. d. ir pakoreguos interneto banko sutarties sąlygas.

Atkreipiame Jūsų dėmesį į interneto banko pervedimo limitų sumažinimą – susimažinę limitus iki 4 000 Eur per dieną ir iki 10 000 Eur per mėnesį, vėliau, norėdami padidinti limitus iki ankstesniųjų (didesnių nei 4 000 Eur per dieną ir 10 000 Eur per mėnesį), turėsite pasirašyti naują interneto banko sutartį banko skyriuje.

Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ paskyras rasite čia.

Kaip pakeisti dienos ir mėnesio pervedimų limitus?

  1. Prisijunkite prie interneto banko.
  2. Viršutinėje meniu juostoje spustelėkite „Sąskaitos ir kortelės“.
  3. Skiltyje „Sąskaitos“ spustelėkite „Banko sąskaitos“.
  4. Sąskaitos, kurios pervedimų limitą norite pakeisti, eilutėje spustelėkite „Keisti limitus“.
  5. Paraiškos formoje nurodykite pageidaujamus dienos ir mėnesio pervedimo limitus, pažymėkite laukelį „Prašymo patvirtinimas“. Spustelėkite „Toliau“.
  6. Patikrinkite duomenis ir patvirtinkite paraišką.
  7. Sėkmingai užpildžius paraišką, bus atsiųstas tai liudijantis pranešimas.

Svarbu: jeigu prie interneto banko jungiatės naudodami m. parašą arba „Smart-ID“, Jūsų prašymas bus įvykdytas iš karto. Jeigu jungiatės naudodami generatorių arba „Smart-ID Basic“, Jūsų prašymas bus perduotas atsakingiems darbuotojams, kurie su Jumis susisieks per 5 d. d. ir pakoreguos interneto banko sutarties sąlygas.

Atkreipiame Jūsų dėmesį į interneto banko pervedimo limitų sumažinimą – susimažinę limitus iki 4 000 Eur per dieną ir iki 10 000 Eur per mėnesį, vėliau, norėdami padidinti limitus iki ankstesniųjų (didesnių nei 4 000 Eur per dieną ir 10 000 Eur per mėnesį), turėsite pasirašyti naują interneto banko sutartį banko skyriuje.

Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ paskyras rasite čia.

Kaip parašyti pranešimą bankui

  1. Prisijunkite prie interneto banko.
  2. Lango viršuje spustelėkite „Pranešimai ir e. sąskaitos“, pasirinkite „Rašyti pranešimą“.
  3. Pranešimų lange pasirinkite pranešimo temą ir potemę.
  4. Pranešimo teksto lange rašykite pranešimą.
  5. Nurodykite, kokiu kanalu pageidaujate gauti atsakymą, ir šį pranešimą išsiųskite bankui.

Atkreipiame dėmesį, kad visi pranešimo laukai turi būti užpildyti, kitu atveju būsite informuoti apie klaidą.

Jei pranešimas buvo sėkmingai išsiųstas, būsite informuoti apie pranešimo išsiuntimą.

Kaip matyti iš banko gautus pranešimus?


Neperskaitytų žinučių skaičių galima matyti interneto banko pagrindinio lango viršuje, greta skilties „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
  1. Norėdami perskaityti iš banko gautą pranešimą spustelėkite „Pranešimai ir e. sąskaitos“ → „Peržiūrėti“. Nauji, dar neperskaityti, pranešimai bus paryškinti.
  2. Į gautą pranešimą galite atsakyti pasirinkdami „Atsakyti“.

Kaip matyti bankui siųstus pranešimus?


Savo išsiųstus pranešimus ir jų išsiuntimo laiką galite peržiūrėti pasirinkę meniu punktą „Pranešimai ir e. sąskaitos“, spustelėję „Peržiūrėti“ ir atsivėrusiame lange pasirinkę „Išsiųstieji“.

Kaip aktyvinti generatorių

  1. Įjunkite generatorių. Jo ekrane pamatysite užrašą NEW PIN ir 5 brūkšnelius.
  2. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų slaptažodį (PIN). 
  3. Ekrane pasirodžius pranešimui PIN CONFIRM, surinkite tą patį penkiaženklį slaptažodį dar kartą.
  4. Pasirodžius pranešimui NEW PIN CONFIRM, generatorius parengtas.
Tai bus Jūsų generatoriaus PIN kodas – jį turėsite įvesti kiekvieną kartą, kai jungsitės prie interneto banko. Įvedus teisingą PIN, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.

Kaip prisijungti prie interneto banko
naudojant generatorių?

  1. Atidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Įveskite savo atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.
  3. Įjunkite generatorių spustelėję mygtuką◄ ir įveskite generatoriaus PIN. Ekrane atsiras 7 brūkšneliai.
  4. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange.
  5. Generatorius sukurs kodą. Įveskite jį interneto banko laukelyje „Slaptažodžių generatoriaus atsakymas“.
  6. Spustelėkite „Prisijungti“.

Kaip prisijungti prie interneto banko naudojant generatorių?

  1. Atidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Įveskite savo atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.
  3. Įjunkite generatorių spustelėję mygtuką◄ ir įveskite generatoriaus PIN. Ekrane atsiras 7 brūkšneliai.
  4. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange.
  5. Generatorius sukurs kodą. Įveskite jį interneto banko laukelyje „Slaptažodžių generatoriaus atsakymas“.
  6. Spustelėkite „Prisijungti“.

 

Interneto banko instrukcijos verslo klientams

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.