Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Kodėl nebuvo apmokėta e. sąskaita?

Visas e. sąskaitas peržiūrėti ir apmokėti galite vienoje vietoje – SEB interneto banke
Jei pastebėjote, kad e. sąskaita nebuvo apmokėta, išsiaiškinti priežastį galite atsakę į kelis paprastus klausimus.

 

Ar gavote e. sąskaitą iš savo paslaugų teikėjo?

Taip
Ne Patikrinkite, ar pateiktas prašymas gauti e. sąskaitą

Ar buvote pasirinkę automatinį e. sąskaitos apmokėjimą?

Taip Patikrinkite, ar Jūsų e. sąskaitos turi būti apmokamos automatiškai
Ne Sudarykite automatinio e. sąskaitų apmokėjimo sutartį

Ar Jūsų sąskaitoje, iš kurios turi būti nurašomos lėšos, yra pakankamas lėšų likutis?

Taip Patikrinkite, kokią banko sąskaitą esate pasirinkę įmokoms nurašyti
Ne Papildykite banko sąskaitą ir patikrinkite, ar nepasibaigęs e. sąskaitos apmokėjimo terminas

Ar pasirinkti pervedimo limitai didesni už e. sąskaitoje nurodytą sumos dydį?

Taip Patikrinkite, kokius pervedimo limitus esate pasirinkę ir e. sąskaitoje nurodytą sumos dydį
Ne Pakeiskite nustatytus limitus ir patikrinkite, ar nepasibaigęs e. sąskaitos apmokėjimo terminas

Jei nepavyko rasti priežasties, kodėl nebuvo apmokėta e. sąskaita,
skambinkite +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00).

 

 

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.