Pradedantys verslininkai atsidaryti kaupiamąją sąskaitą SEB banke gali neišeidami iš namų
Įmonę steigiantiems verslininkams nebereikia varstyti kelių institucijų durų – nuo šiol įregistruoti įmonę ir atidaryti įmonės kaupiamąją sąskaitą SEB banke galima nuotoliniu būdu, t. y. prisijungus prie VĮ Registrų centro savitarnos sistemos internete. Tereikia turėti mobilųjį elektroninį parašą, kurį galima įsigyti mobiliojo ryšio bendrovėse „Tele2“, „Omnitel“ ar „Bitė“.
„Daug dėmesio skiriame smulkiojo verslo ir asmenų, turinčių verslo idėjų, konsultacijoms. Tikimės, kad būsimiems verslininkams galimybė internetu atidaryti įmonės kaupiamąją sąskaitą bus naudinga ir padės sutaupyti laiko, kurie jį būtų skyrę kelionei į banko skyrių“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
5 žingsniai iki nuosavo verslo
- Norint įsteigti įmonę elektroniniu būdu, tereikia turėti mobilųjį elektroninį parašą, kurį galima įsigyti mobiliojo ryšio bendrovėse „Tele2“, „Omnitel“ ar „Bitė“.
- Prisijungti prie VĮ Registrų centro savitarnos sistemos ir rezervuoti įmonės pavadinimą.
- Užpildyti prašymą registruoti įmonę.
- Atidaryti kaupiamąją sąskaitą SEB banke ir į ją pervesti įstatinį kapitalą.
- Užbaigti įmonės steigimo procesą prisijungus prie VĮ Registrų centro savitarnos sistemos.
Tai – ne pirmoji SEB banko iniciatyva, skirta pagelbėti pradedantiems verslininkams. SEB bankas nemokamai konsultuoja verslo idėjų turinčius žmones, bendradarbiauja su VšĮ „Versli Lietuva“ konsultuodami jauno verslo atstovus, specialioje svetainės seb.lt skiltyje „Infobankas“ teikia pradedantiems verslininkams naudingus SEB banko ir išorės ekspertų patarimus, pasakoja įkvepiančias sėkmės istorijas.
Daugiau informacijos apie įmonės steigimą elektroniniu būdu ir dažniausiai užduodamus klausimus galite rasti VĮ Registrų centro svetainėje http://info.registrucentras.lt/faq/juridiniu_registras.