Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Paslaugos telefonu

Paslaugos telefonu

Tvarkykite reikalus ir konsultuokitės telefonu

  • Skambinkite mums telefonu 1528 (iš užsienio — +370 5 268 2800)
  • Konsultuojame visomis savaitės dienomis visą parą
  • Šios konsultacijos nemokamos

Kilo klausimų dėl paslaugų, kuriomis naudojatės? Norėtumėte sužinoti daugiau apie kitas galimybes ar pasitarti, kaip valdyti pinigus? Reikia sutvarkyti keletą kasdienių finansinių reikalų? Skambinkite mums, ir mes mielai padėsime bet kuriuo paros metu. Šiomis paslaugomis galite naudotis, jei esate sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Ji sudaroma banko skyriuose.

Kokiais klausimais konsultuojame telefonu?

  • Konsultuojame asmeninių finansų valdymo klausimais.
  • Galime papasakoti apie banko teikiamas paslaugas.
  • Supažindiname su paslaugų teikimo sąlygomis ir taikomais įkainiais.
  • Patariame kitais Jums rūpimais klausimais, susijusiais su banko teikiamomis paslaugomis.

Kaip gauti konsultaciją telefonu?

  1. Paskambinkite mums telefonu 1528 ar (8 5) 268 2800 (iš užsienio — +370 5 268 2800) ir pasirinkite reikiamą paslaugą.
  2. Jūsų paprašysime patvirtinti savo tapatybę. Norėdami patvirtinti tapatybę, telefone įveskite Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje nurodytą savo atpažinimo kodą ir slaptažodžių kortelės arba slaptažodžių generatoriaus slaptažodį.

Informacija bendro pobūdžio klausimais apie mūsų paslaugas gali būti teikiama nenustačius Jūsų tapatybės.

Daugeliui mums skambinančių klientų netenka laukti ilgiau negu 1 minutę. Kai numatomas laukimo laikas ilgesnis ir skambinate mobiliuoju telefonu, dažniausiai pasiūlome rinktis nemokamo automatinio atskambinimo galimybę ir atskambiname greičiau negu per 10 minučių.

Kuo galime Jums padėti telefonu?

Teikiame išsamią informaciją apie Jūsų:

  • sąskaitas ir atliktas operacijas (galite sužinoti sąskaitos numerį ir likutį, kiek lėšų įskaityta į sąskaitą ar iš jos nurašyta, operacijų atlikimo datas, pinigų gavėjus ar mokėtojus, kokie ribojimai nustatyti ir pan.)
  • turimas taupymo ir investavimo priemones bei naudojamas paslaugas (indėlius, pensijos kaupimo ar gyvybės draudimo sutartis, vertybinius popierius)
  • kreditus ir kitus finansinius įsipareigojimus (galite sužinoti, kiek esate pasiskolinę iš banko, kokios Jūsų mėnesio įmokos ir kada jos turi būti mokamos, kiek pinigų dar reikia grąžinti bankui)

Taip pat galime:

  • panaikinti prieigos prie interneto banko blokavimą ir atkurti laikiną slaptažodį
  • priimti prašymą:
    • pergaminti mokėjimo kortelę, jei Jūsų kortelė išsimagnetinusi, mechaniškai pažeista, reikia suteikti naują PIN kodą ar kitais atvejais
    • atnaujinti debeto ar kredito kortelę
    • išduoti naują debeto kortelę (šiuo atveju kortelę galime išduoti, jei jau esate mūsų klientas, Jums ne mažiau kaip 18 metų ir esate Lietuvos Respublikos pilietis)
    • atnaujintą kortelę atsiųsti paštu
  • aktyvinti banko skyriuje išduotą ar paštu gautą debeto arba kredito kortelę
  • panaikinti prevencinius ribojimus, taikomus atsiskaitant mūsų išduotomis mokėjimo kortelėmis užsienyje (JAV, Kanadoje, Australijoje, Tailando Karalystėje, Indijoje, Šri Lankoje, Kuveite, Meksikoje, Azerbaidžane, Argentinoje, Kambodžoje)
  • pakeisti kortelės mėnesio ataskaitos siuntimo būdą arba adresą
  • pakeisti Jūsų kontaktinę informaciją (adresą, el. pašto adresą, telefono numerį)

Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

 

SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“. Šios paskyros pavadinimas yra „SEB.Lietuvoje“.

Skambinant bankui naudojantis šia programa, rekomenduojama visada naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve:

Spustelėjus šį mygtuką ir susijungus su banku, naudojantis „Skype“ programa galima tik kalbėtis — nėra galimybės bendrauti raštu ar matyti vaizdo.

Atkreipiame dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programoje „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ar slaptažodžių.

Pokalbiai skambinant naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“ programoje „Skype“ nėra apmokestinami (klientai moka už interneto ryšį pagal jų su interneto ryšio tiekėjais sudarytas sutartis).

Skambinant naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (privatiems klientams — trumpuoju numeriu 1528, o verslo klientams — 19222).

Atkreipiame dėmesį, kad atskleisti savo elektroninės bankininkystės slaptažodžius, kodus ar kitus konfidencialius duomenis galite tik tais atvejais, kai Jūs patys skambinate SEB bankui:

Be to, šie duomenys turi būti ne diktuojami žodžiu, o įvedami telefone.

Banko darbuotojai, patys telefonu paskambinę Jums, niekada neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl, sulaukę tokio prašymo telefonu, būtinai nedelsdami praneškite apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui visą parą veikiančiu telefonu 1528 ir policijai.

Atkreipiame dėmesį, kad pokalbiai nurodytais numeriais įrašomi siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę. SEB bankas garantuoja šių įrašų konfidencialumą ir apsaugą.


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Ir tada, kai bendraujate su vadybininku, ir tada, kai naudojatės atsakikliu, telefonu teikiamos banko konsultacijos yra nemokamos, tačiau už skambutį mokate savo telefono ryšio operatoriui:

Ryšio tinklas Tarifas
Pokalbiai „Teo“ fiksuotojo ryšio tinkle trumpuoju numeriu 1528 skambinant iš bet kurios Lietuvos vietos apmokestinama pagal „Teo“ tarifą, taikomą vietiniams pokalbiams
Pokalbiai mobiliojo ryšio tinkle trumpuoju numeriu 1528 apmokestinama pagal kliento pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą

 


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Norėdami naudotis šiomis paslaugomis, pirmiausia sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį

Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių ir sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Vykdami į banką, nepamirškite savo asmens dokumento — paso arba asmens tapatybės kortelės.

Elektroninių paslaugų teikimo sutarties priede nurodytoms Jūsų sąskaitoms suteikiami eilės numeriai, kuriuos turite naudoti norėdami sužinoti tų sąskaitų likučius.

Visas elektroninių paslaugų teikimo sutartis, sąlygas ir taisykles rasite čia.

Prieš naudodamiesi šiomis paslaugomis, susipažinkite su jų teikimo sąlygomis

Banko paslaugų telefonu teikimo sąlygų aprašas (PDF, 45 KB)


Išsamesnės informacijos apie paslaugas, teikiamas telefonu, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės paskambinę visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Naudinga

Naudokitės saugiomis elektroninių paslaugų naudotojų atpažinimo priemonėmis:

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.