Informacija dėl klientų aptarnavimo banko skyriuose
Informuojame, kad dėl vyriausybės paskelbtų ribojimų, nuo 2021 m. rugsėjo 13 d. banko skyriuje visas paslaugas galėsime teikti klientams, turintiems galimybių pasą ar atitinkamą dokumentą.
Klientus, neturinčius galimybių paso, banko skyriuje galėsime aptarnauti ne ilgiau kaip 15 min. dėl būtinųjų paslaugų, pavyzdžiui, suteikti prieigą prie interneto banko ar nuotolinių banko konsultacijų, išduoti mokėjimo kortelę, užpildyti fizinio ar juridinio asmens anketą, pervesti pinigus iš savo banko sąskaitos.
Primename, kad SEB banko skyriai priima tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Registruotis galite:
- internetu www.seb.lt/registracija-internetu
- telefonu privatiems klientams tel. (8 5) 268 2800 (pirmadieniais–penktadieniais 8.00–20.00 val.)
- telefonu verslo klientams tel. (8 5) 268 2822 (pirmadieniais–penktadieniais 8.00–17.00 val.)