SEB banko klientai verslo sąskaitą gali atidaryti nuotoliu per 20 minučių
Pradėti verslą Lietuvoje tampa dar patogiau – SEB bankas Lietuvoje siūlo naujovę, kuri palengvina pirmuosius žingsnius verslo kelyje. Nuo šiol esami privatūs banko klientai sąskaitą savo įmonei gali atsidaryti nuotoliniu būdu, be vizito į banko skyrių. Bankui automatizavus šį procesą, norintys pradėti ar plėtoti savo verslą tai jau gali padaryti internetinėje bankininkystėje vos per 20 minučių – greitai, paprastai ir iš bet kurios vietos.
Naujoji paslauga yra dalis nuoseklios SEB banko skaitmeninių sprendimų plėtros, kuria siekiama padėti smulkiam verslui greičiau startuoti, lengviau augti ir finansinėmis paslaugomis naudotis dar paprasčiau.
„Skaitmeniniai sprendimai keičia tai, kaip gyventojai kuria ir augina verslą, todėl supaprastinome vieną iš pirmųjų žingsnių verslo pasaulyje – sąskaitos įmonei atidarymą. Dabar verslo sąskaitą galima atidaryti iš bet kurios vietos ir ypač greitai. Tikime, kad nuolatos tobulinami mūsų sprendimai ir paprastos bei prieinamos finansinės paslaugos ne tik palengvina kasdienybę, bet ir prisideda prie verslumo skatinimo Lietuvoje,“ – teigia Eglė Dovbyšienė, SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.
Norėdamas pasinaudoti naująja paslauga, įmonės atstovas(-ė) turi:
- būti SEB banko Lietuvoje klientu(-e), turinčiu(-ia) aktyvią einamąją sąskaitą ir internetinės bankininkystės sutartį
- būti Lietuvos pilietis(-ė) arba nuolatinis gyventojas(-a)
- turėti vienasmenes įmonės atstovavimo teises
- turėti kvalifikuotą elektroninį parašą (pvz., Smart-ID ar eID)
Tuo tarpu įmonė turi atitikti šiuos kriterijus:
- būti registruota Lietuvoje
- jos vadovybė ir galutiniai naudos gavėjai turi būti Lietuvos piliečiai