Specialus pasiūlymas esamiems SEB banko privatiems ir verslo klientams, neturintiems paslaugų plano
Kasdienėmis banko paslaugomis naudingiausia ir ekonomiškiausia naudotis turint poreikius atitinkantį paslaugų planą.
Siekiame, kad kuo daugiau mūsų klientų išmėgintų paslaugų planų teikiamus privalumus.
Todėl privatiems SEB klientams, kurie iki 2025 m. gegužės 1 d. buvo atsidarę banko sąskaitą, neturėjo paslaugų plano, ir laikotarpiu nuo 2025 m. gegužės 2 d. iki 2025 m. liepos 31 d. užsisakys paslaugų planą KASDIENIS, KASDIENIS+ ar PREMIUM, suteiksime galimybę iki 2025 m. pabaigos pasirinktu planu naudotis nemokamai.
Tuo tarpu SEB verslo klientams, kurie
- iki 2025 m. gegužės 1 d. neturėjo paslaugų plano,
- nuo 2025 m. sausio 1 d. iki gegužės 1 d. atliko ne daugiau kaip 5 pinigų pervedimus internetu į Europos šalis,
- iki 2025 m. liepos 31 d. sudarė paslaugų plano KASDIENIS, KASDIENIS+ arba PREMIUM sutartį,
taip pat suteiksime galimybę iki 2025 m. pabaigos pasirinktu planu naudotis nemokamai.
Šis pasiūlymas galioja ir paslaugų planų nariams.
Užsisakyti norimą paslaugų planą galite prisijungę prie interneto banko.
Jei turėtumėte klausimų, susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 2800 (privatūs klientai, I–V 8.00–20.00) ar +370 5 268 2822 (verslo klientai, I–V 8.00–17.00).