Keisti kalbą:

Mokėjimo nurodymo duomenų tikslinimas

Paragraphs

Jeigu tarptautinio mokėjimo nurodyme įrašote neteisingus duomenis ir norite patikslinti jau patvirtintą mokėjimo nurodymą, turite pateikti specialų prašymą vienu iš šių būdų:

  • prisijungę prie interneto banko, pasirinkite „Sąskaitos ir kortelės“ → „Sąskaitų išrašai“, spustelėkite mokėjimo nurodymą, kurį norite patikslinti, atsidarykite nuorodą „Prašymai dėl mokėjimo“ ir užpildykite paraišką 
  • atvykę į pasirinktą SEB banko skyrių

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad patikslinti galima tik tarptautinio mokėjimo nurodymo duomenis  ir tik tuo atveju, jei pinigai dar neįskaityti į lėšų gavėjo sąskaitą. Už pateikto mokėjimo nurodymo duomenų tikslinimą yra mokami nustatyti mokesčiai.

Mokėjimo statuso tikslinimas (atsekimas)

Jei pateikėte mokėjimo nurodymą ir praėjus mokėjimo įvykdymo terminui lėšų gavėjas tvirtina negavęs pervedamų lėšų arba gavęs pavėluotai, Jūs galite pateikti prašymą dėl mokėjimo statuso patikslinimo (mokėjimo atsekimo). 


Prašymą galite pateikti šiais būdais:

  1. paskambinę telefonu +370 5 268 2800 privatiems / +370 5 268 2822 verslui
  2. prisijungę prie interneto banko, pasirinkite „Sąskaitos ir kortelės“ → „Sąskaitų išrašai“, spustelėkite mokėjimo nurodymą, kurį norite atsekti, atsidarykite nuorodą „Prašymas dėl mokėjimo“ ir užpildykite paraišką
  3. atvykite į pasirinktą SEB banko skyrių.


Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad už papildomos informacijos, susijusios su tarptautiniais pinigų pervedimais, pateikimą, taikomi nustatyti mokesčiai. Šie mokesčiai nebus taikomi, jei užklausa bankui korespondentui nebus siunčiama ir / arba dėl banko kaltės mokėjimas buvo neįvykdytas arba įvykdytas netinkamai.