Pranešimas apie keičiamas Fondo vienetų pirkimo sutarties sąlygas
Informuojame, kad, atsižvelgiant į planuojamus teisės aktų pakeitimus, susijusius su Europos Sąjungos direktyvos 2014/65/ES dėl finansinių priemonių rinkų (MiFID II) įgyvendinimu, nuo 2018 m. liepos 18 d. įsigalioja nauja Fondo vienetų pirkimo sutarties Bendrosios dalies (toliau – Pirkimo sutartis) redakcija.
Svarbiausi Pirkimo sutarties pakeitimai
- SEB bankas (toliau – bankas) įsipareigoja klientui ne vėliau kaip iki kiekvieno kalendorinio ketvirčio pirmo mėnesio pabaigos pateikti praėjusio kalendorinio ketvirčio ataskaitą apie saugomus kliento fondo vienetus
- Bankas įsipareigoja ne vėliau kaip iki kiekvienų kalendorinių metų kovo 31 d. pateikti klientui praėjusių ataskaitinių kalendorinių metų ataskaitą apie visas patirtas išlaidas ir kitas įmokas, susijusias su fondo vienetais, įskaitant su investicinėmis ir papildomomis paslaugomis
- Jeigu klientas privalo įsigyti juridinio asmens identifikatorių (angl. LEI – Legal Entity Idetintifier) arba kitą atitinkamą numerį, tai turi atlikti laiku ir laikydamasis teisės aktų reikalavimų. Jei klientas nevykdo šios pareigos, bankas turi teisę atsisakyti vykdyti kliento pavedimą ir / ar sudaryti su klientu sandorius
- Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys ir informacija apie jo turimus fondo vienetus būtų perduota kitiems vertybinių popierių saugojimo paslaugą bankui teikiantiems tarpininkams, taip pat kitoms trečiosioms šalims, jei tai nustatyta teisės aktuose
- Patikslintas reikalavimas pateikti bankui sutuoktinio įgaliojimą dėl sandorių ir disponavimo fondo vienetais prieš pateikiant pavedimą parduoti ar keisti fondo vienetus, jei fondo vienetai yra bendroji jungtinė kliento ir jo sutuoktinio nuosavybė
- Papildyta nuostata, kad jei kliento nurodymas nupirkti, parduoti ar keisti fondo vienetus pateikiamas vertybinių popierių prekybos internetu sistema, bankas turi teisę saugoti elektroninę komunikaciją su klientu, o klientas yra informuotas apie tai ir su tuo sutinka
- Papildyta nauja nuostata, kad Bendrąją Pirkimo sutarties dalį bankas gali keisti ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų apie Pirkimo sutarties Bendrosios dalies pakeitimą paskelbdamas banko interneto svetainėje. Taip pateiktas pranešimas apie Bendrosios dalies pakeitimus laikomas tinkamai pateiktu klientui, išskyrus teisės aktuose nustatytus atvejus, kai bankas apie pakeitimus privalo raštu pranešti klientui asmeniškai
- Papildytas periodinio fondo vienetų pirkimo proceso aprašymas, pretenzijų nagrinėjimo ir ginčų sprendimo bei interesų konfliktų vengimo nuostatos, taip pat numatyta sąlyga dėl tarp šalių vartojamos kalbos
Atkreipiame dėmesį, kad jeigu nesutinkate su atnaujinta Pirkimo sutarties Bendrosios dalies redakcija ir šiuo metu esate sudarę galiojančią periodinio Pirkimo sutartį, ją nutraukti galite iki 2018 m. liepos 18 d. Tą padaryti galite pasirinkę interneto banko skiltis Investicijos ir taupymas->Vertybiniai popieriai->Portfelis ir operacijos->Pavedimai->Periodiniai pirkimai ir spustelėję „Atšaukti“ ar atvykę į bet kurį SEB banko skyrių. Jei iki pirmiau minėtos dienos Pirkimo sutarties nenutrauksite, laikysime, kad su Pirkimo sutarties naujos redakcijos sąlygomis sutinkate.
Jeigu turite klausimų ar pageidaujate gauti daugiau informacijos, prašom kreiptis į savo vadybininką banke arba šiais telefonais: +370 5 268 2800 – privatūs klientai (visą parą), +370 5 268 2822 – verslo klientai (I–V 8.00–17.00 val.).