Atnaujinome SEB privačių klientų mokėjimo formą interneto banke
Siekdami, kad klientams būtų dar paprasčiau atlikti vietinius ir tarptautinius mokėjimus internetu, patobulinome mokėjimo formą interneto banke, kuria naudojasi mūsų privatūs klientai.
Tikime, kad taip padėsime klientams sutaupyti laiko ir sumažinti klaidų tikimybę.
Ką patobulinome?
- Atnaujinome mokėjimo formos dizainą: jos laukelius išdėstėme dar aiškiau.
- Aiškiau pateikėme formoje esančią informaciją: joje matysite savo sąskaitos, iš kurios atliekate mokėjimą, likutį, pervedimų limitus, mokesčius ir pinigų sumą, kurią galite naudoti mokėjimui.
Šalia kiekvienos mokėjimo rūšies (ją pasirinksite atlikdami mokėjimą) pridėsime informaciją apie tai, kaip greitai jį atliksime, galimus su juo susijusius apribojimus ir t. t. - Remdamiesi jūsų mokėjimų istorija, kai kuriuos mokėjimo formos laukelius automatiškai užpildysime iš anksto.
- Formoje įdiegėme išskleidžiamus meniu su paieškos funkcija, kurie padės greičiau ir patogiau į formą įvesti mokėjimo informaciją. O mokėjimo duomenis tikrinsime iškart, juos įvedant – taip greičiau pastebėsite netikslumus ir galimai sumažinsite klaidų tikimybę.
- Mokėjimo būklę matysite iškart, kai tik patvirtinsite mokėjimą.
- Išsaugoti mokėjimo nurodymo patvirtinimus (kvitus) galėsite paprasčiau – juos atsisiųsti galėsite tiek kaip PDF, tiek kaip e. parašu pasirašytus dokumentus.
- Jei atliekate (ar planuojate atlikti) pasikartojančius mokėjimus, galite iš anksto susikurti ir išsisaugoti jų ruošinius – taip, atėjus laikui atlikti mokėjimą, jį tiesiog patvirtinsite – neturėsite iš naujo įvesti visos mokėjimo informacijos. Ruošinius susikursite meniu juostoje spustelėję „Mokėjimai“ > „Mano ruošiniai“.
- Mokėjimų apžvalgos puslapyje matysite mokėjimus, kuriuos neseniai inicijavote (t. y., mokėjimus, kurie šiuo metu yra vykdomi), jau įvykdytus mokėjimus, taip pat ir būsimus (tuos, kurie bus įvykdyti ateityje) bei atmestus mokėjimus.
Prie kiekvieno tokio mokėjimo pridėsime ir paaiškinimus: (i) mokėjimo būklę (būsimas, vykdomas, įvykdytas ar atmestas), (ii) mokėjimo rūšį, (iii) papildomą informaciją, tokią kaip mokėjimo inicijavimo ar jo įvykdymo laikas. - Daug dėmesio skyrėme paslaugos prieinamumui (angl. accessibility): nuo šiol mokėjimo formos puslapiai yra suderinami su ekranų skaitytuvais, klientai juose gali naviguoti naudodamiesi klaviatūra, taip pat keisti ekrano temą į šviesią ar tamsią.
Naudotis atnaujinta mokėjimo forma galite jau dabar. Jei turite minčių, kaip galėtume ją dar patobulinti, drąsiai susisiekite su mumis – grįžtamasis ryšys yra tai, kas padeda mums tobulėti.