Keisti kalbą:
Image
seb20200324

Kortelės, idealiai derančios prie Jūsų kasdienių įpročių

Paragraphs

Viskas vienoje vietoje

Debeto kortelė – būdas saugiai ir patogiai kasdien atsiskaitinėti už pirkinius ir gautas paslaugas Lietuvoje bei užsienyje.

Kredito kortelė praverčia prireikus trumpam pasiskolinti pinigų norimam pirkiniui ar kelionei į užsienį, taip pat – norint kasdien patogiai valdyti nuosavas lėšas.

Pasirinkite kortelę, kuri geriausiai atitinka Jūsų poreikius

Image
debit card

„Debit Mastercard“

  • Nemokamai, pasirinkus bet kurį paslaugų planą, kitu atveju – 1 Eur/mėn.
  • Atsiskaitykite įprastose ir e. parduotuvėse
  • Užsisakykite kortelę ir gaukite ją paštu ar į paštomatą
  • Mokėkite bekontakčiu būdu iki 150 Eur

 

Image

„SEB Mylimiausia Mastercard“

  • Nemokamai, pasirinkus bet kurį paslaugų planą, kitu atveju – 1 Eur/mėn.
  • Naudokitės lojalumo programų privalumais
  • Atsiskaitykite įprastose ir e. parduotuvėse
  • Užsisakykite kortelę ir gaukite ją paštu ar į paštomatą
  • Iki 150 Eur mokėkite bekontakčiu būdu

 

Image
private cards:Mastercard Standard

„Mastercard Standard“

  • Nemokamai, pasirinkus paslaugų planą „Sumanu Plius“, kitu atveju – 1,60 Eur/mėn.
  • Kredito limitas iki 30 000 Eur
  • Galimybė pasirinkti nemokamo kredito laikotarpį iki 45 dienų
  • Kelionių užsienyje draudimas, kuris galioja visiems šeimos nariams iki 30 dienų

 

Image
Mastercard Gold

„Mastercard Gold“

  • Tik 3,50 Eur/mėn.
  • Kredito limitas iki 30 000 Eur
  • Galimybė pasirinkti nemokamo kredito laikotarpį iki 45 dienų
  • Platus kelionių užsienyje draudimas, kuris galioja visiems šeimos nariams iki 90 dienų

  

„Mastercard World Elite“

  • Kortelės mokestis – 35 Eur / mėn.
  • Kredito limitas iki 30 000 Eur
  • Galimybė pasirinkti nemokamo kredito laikotarpį iki 45 dienų
  • Išskirtinis kelionių užsienyje draudimas, kuris galioja visiems šeimos nariams iki 90 dienų
  • Greitoji keleivių patikra tarptautiniuose oro uostuose
  • „Priority Pass“ – galimybė naudotis verslo klasės poilsio erdvėmis daugiau nei 700 tarptautinių oro uostų

Pasirinkite Jūsų poreikius atitinkantį paslaugų planą

  • Kortelė be jokių mėnesinių naudojimo mokesčių 
  • Pinigų pervedimai eurais į bankus Lietuvoje ir kitose Europos ekonominės erdvės šalyse (SEPA) be komisinio mokesčio
  • Neribotas banko sąskaitų skaičius

Bekontakčiai mokėjimai – patogūs ir saugūs

  • Įjunkite ar išjunkite bekontakčius mokėjimus mobiliojoje programėlėje kada tik panorėję
  • Neįvesdami PIN kodo Lietuvoje vieno apsipirkimo metu galite mokėti iki 50 eurų, šio limito keisti negalima
  • Jei atsiskaitydami tris kartus iš eilės neteisingai įvesite PIN kodą, kortelė dėl saugumo bus automatiškai užblokuota. Pasižiūrėti kortelės PIN kodą galite savo interneto banke, tuomet ją atblokuoti galėsite pasinaudoję SEB bankomatu

Skaitmeninės piniginės – susiekite SEB kortelę su išmaniuoju įrenginiu

  • „Android“ naudotojai gali įgalinti SEB mobiliosios programėlės funkcionalumą atsiskaityti naudojantis telefonu
  • „Apple“ naudotojai gali naudotis „Apple Pay“ palaikančiuose įrenginiuose greitiems ir saugiems atsiskaitymams parduotuvėse, programėlėse ir internete
  • „Garmin“ ir „Fitbit“ naudotojai gali susieti korteles su savo išmaniaisiais laikrodžiais ir atlikti bekontakčius mokėjimus parduotuvėse
  • Susiekite savo SEB kortelę su „Google Pay“ naudodamiesi SEB mobiliąja programėle ar „Google Wallet“ ir naudokite savo „Android“ įrenginį atsiskaityti greitai ir paprastai
  • Prie skaitmeninės piniginės pridėti galite bet kokią aktyvią „Mastercard“ kortelę

Ką daryti praradus mokėjimo kortelę?

  • Nedelsdami praneškite apie tai telefonu +370 5 268 2800 arba kortelę užblokuokite naudodamiesi mobiliąja programėle
  • Užblokavę kortelę iškart galite užsisakyti naują
  • Naujoji kortelė Jums bus pagaminta ir išduota per savaitę

Dažniausiai užduodami klausimai

Prarastą kortelę siūlome nedelsiant blokuoti. Blokuoti galite:

  • mobiliojoje programėlėje (pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelė“ → „Blokavimas“)
  • interneto banke (pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Blokuoti kortelę“)
  • paskambinę į SEB banką telefonu +370 5 268 2800 (visą parą)

Taip, paštu ar į paštomatą siunčiame debeto ir kredito korteles.
Užsisakyti naują kortelę galite prisijungę prie interneto banko ir pasirinkę skiltis „Kortelės“ → „Nauja kortelė“.
Kortelę galime atsiųsti paštu Jums į namus, darbovietę ar kitą vietą Lietuvoje arba užsienyje – ten, kur būnate dažniausiai, kur Jums patogiausia. Siuntimas paprastuoju paštu Lietuvoje yra 2 Eur, registruotu paštu – 4 Eur.
Už siuntimą į užsienį taikomas 10 Eur mokestis.
Kortelę galime atsiųsti į pasirinktą paštomatą. Už naujos ar pakeistos kortelės siuntimą į paštomatą taikomas 2,8 Eur mokestis.

PIN kodą galite matyti interneto banke, pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „PIN kodas“.

Pirmiausia reikia blokuoti kortelę.
Kortelę galite blokuoti taip:
•    mobiliojoje programėlėje pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelė“ → „Blokavimas ir uždarymas“→ „Pamesta/pavogta kortelė“
•    interneto banke pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Blokuoti kortelę“
•    paskambinę mums telefonu +370 5 268 2800 (visą parą)

Kai lėšos bus nurašytos (rezervuotos ir bus nurašytos vėliau)) arba jau yra nurašytos iš su kortele susietos sąskaitos, pateikite paraišką dėl lėšų grąžinimo.
Paraišką pateikti galite interneto banke pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelės išrašas“. Nustatykite reikiamą datą, skiltyje „Laikotarpis“ pažymėkite varnelę prie kortelės ir spustelėkite „Rodyti“. Atsidarius sąrašui, suraskite nurašytą sumą ir pasirinkite „Ginčyti sandorį“.
 

Jeigu negavote prekės ar paslaugos, už kurią sumokėjote, nuo Jūsų sąskaitos nurašyta neteisinga suma arba ta pati suma nurašyta kelis kartus, pirmiausia kreipkitės į prekybininką, kurio e. parduotuvėje apsipirkote, dėl lėšų grąžinimo. 

Jei bendraujant tiesiogiai su prekybininku  problemos išspręsti nepavyksta, interneto banke pateikite paraišką dėl sandorio ginčijimo. Mes nepažadame, kad lėšas susigrąžinsite, tačiau pasistengsime Jums padėti, remdamiesi „Mastercard“ taisyklėmis. 

Paraišką pateikti galite interneto banke. Meniu juostoje spustelėkite „Kortelės“ → „Kortelės išrašas“. Nustatykite reikiamą datą, skiltyje „Laikotarpis“ pažymėkite varnelę prie kortelės ir spustelėkite „Rodyti“. Atsidarius sąrašui, suraskite nurašytą sumą ir spustelėkite „Ginčyti sandorį“. 

Kad galėtume Jums efektyviau padėti, pateikite mums kuo daugiau papildomos informacijos. Pavyzdžiui, paraiškos skiltyje „Komentarai“ nurodykite šią informaciją: 

  • išsamų situacijos paaiškinimą 
  • kokią prekę / paslaugą pirkote 
  • ar iš prekybininko gavote užsakymo patvirtinimą? 
  • ar bandėte ir kada bandėte susisiekti su prekybininku dėl lėšų grąžinimo (pridėkite susirašinėjimo su prekybininku kopiją)? 
  • jei su prekybininku susisiekti nepavyksta arba interneto svetainė, kurioje pirkote prekę ar paslaugą, nebeveikia, pateikite tai liudijančią informaciją (pvz., ekrano nuotrauką).  

Taip pat nepamirškite pateikti papildomų dokumentų patvirtinančius informaciją, kurią nurodėte paraiškos komentarų skiltyje „Komentarai“. Tai padaryti galite prisijungę prie interneto banko (meniu juostoje spustelėkite „Papildomos paslaugos“ → „Elektroniniai dokumentai“ → „Įkelkite dokumentą“. Skiltyje „Tema“ pasirinkite „Lėšų grąžinimo paraiškos dokumentai“). 

Jei papildomų dokumentų nepateiksite per 5 darbo dienas, Jūsų paraišką dėl sandorio ginčijimo turėsime atmesti. 

Taip, PIN kodą galite pakeisti naudodamiesi bet kuriuo SEB banko bankomatu.

Pirmiausia kortelę turite aktyvinti. Tai atlikti galite:

  • mobiliojoje programėlėje (pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelė“)
  • interneto banke (pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Aktyvinti kortelę“)

Atnaujintą kortelę galite aktyvinti ir naudodamiesi SEB bankomatu – įdėkite kortelę, įveskite PIN kodą ir pasirinkite „Kortelės aktyvinimas“.

Sumos paėmimo iš bankomatų paros limitas naudojantis debeto kortelėmis – iki 2 000 Eur.
Bendras atsiskaitymo ir grynųjų pinigų paėmimo naudojantis kredito kortelėmis limitas – 5 000–50 000 Eur/mėn. (limitas priklauso nuo turimos kredito kortelės).

Grynųjų pinigų paėmimo limitus galite keisti:
•    mob. programėlėje (pasirinkę „Kortelės“ → „Nustatymai ir limitai“)
•    interneto banke (pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Keisti duomenis“)
•    paskambinę į SEB banką telefonu +370 5 268 2800

Atsiskaitymas naudojant mokėjimo kortelę yra techniškai kitoks procesas nei lėšų pervedimas internetu. Mokant kortele, lėšos iš sąskaitos, susietos su mokėjimo kortele, nėra nurašomos ir pervedamos tiesiogiai gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjui. Jos yra rezervuojamos kliento sąskaitoje, kad nebūtų naudojamos kitoms operacijoms, atliekamoms naudojantis ta pačia sąskaita. Rezervuotas lėšas iš sąskaitos, susietos su kortele, mes privalome pervesti lėšų gavėjui, kai iš jo gauname patvirtinimą apie atsiskaitymą kortele. 

Bankas, gavęs kortelės turėtojo sutikimą atsiskaityti kortele, su ja susietoje sąskaitoje rezervuoja lėšas operacijai atlikti, kad lėšos nebūtų naudojamos kitoms operacijoms, atliekamoms naudojantis ta pačia sąskaita. Gavęs lėšų gavėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą kortele (tai gali užtrukti iki kelių dienų) bankas privalo jas pervesti lėšų gavėjui. 

Vadovaudamasis mokėjimo kortelių organizacijos „Mastercard“ taisyklėmis, kortelės turėtojui atsiskaičius mokėjimo kortele, bankas, norėdamas užtikrinti  mokėjimą, su kortele susietoje sąskaitoje rezervuoja mokėjimo operacijos lėšas ir, gavęs iš lėšų gavėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą kortele,  perveda jas lėšų gavėjui. Patvirtinimą bankas įprastai gauna per kelias dienas nuo tada, kai kortelės turėtojas patvirtina mokėjimą kortele. 

Kai atsiskaitydami internetu įvedate mokėjimo kortelės duomenis ir patvirtinate mokėjimo operaciją, arba kai atsiskaitote kortele fizinėje prekybos vietoje, mokėjimo nurodymas jau yra gautas ir vykdomas, todėl jo atšaukti nėra galimybės net tada, kai su kortele susietoje sąskaitoje lėšos yra rezervuotos.  

Jei per 7 kalendorines dienas nuo lėšų rezervavimo datos iš lėšų gavėjo negauname patvirtinimo apie atsiskaitymą kortele, mes automatiškai atšaukiame lėšų rezervaciją. 

Išankstinė rezervacija (apgyvendinimas viešbutyje, automobilių nuoma ir pan.) yra panaikinama per 30 kalendorinių dienų. 

Jei kortelę užblokuosite, operacijos, atliktos kortele iki jos blokavimo laiko, nebus atšaukiamos. 

Bankas Jūsų išmaniajame telefone

  • Greitai peržiūrėkite savo sąskaitos balansą
  • Patogiai perveskite pinigų ar išsiųskite prašymą jų gauti
  • Tvarkykite savo taupymo tikslus ir banko kortelių nustatymus

Media
Image
Mobile app