Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

ISO 20022 XML sąskaitos išrašas

ISO 20022 XML sąskaitos išrašas

Tarptautinis ir standartizuotas ISO 20022 XML sąskaitos išrašo formatas yra naudojamas perkeliant banko sąskaitos ir operacijų informaciją iš SEB banko į įmonės apskaitos programą. ISO 20022 XML sąskaitos išrašą galima užsakyti ir gauti:

Techninė informacija: ISO XML pranešimų taisyklės, schemos ir pavyzdžiai

SEB banke naudojami ISO operacijų kodai ir elementai pateikti SEB banko duomenų apsikeitimo formato pagal ISO 20022 XML standarto pranešimus naudojimo taisyklėse.

ISO 20022 XML guidelines (anglų k., PDF, 340 KB)

Banke šiuo metu taikomos dvi XSD schemos:

  • camt.052.001.02 – šios dienos (nepasibaigusios) sąskaitos išrašas (anglų k. intraday account report)
  • camt.053.001.02 – ankstesnio periodo sąskaitos išrašas (anglų k. end of day account statement)

Atkreipkite dėmesį

  • ISO 20022 XML banko sąskaitos išraše yra pateikiama informacija apie pasirinktą sąskaitą visomis valiutomis.
  • Operacijos, įvykdytos iki 2020 m. vasario 17 d. (banko IT platformos atnaujinimo), yra pateikiamos su anksčiau naudotais ISO operacijų kodais.

ISO 20022 XML formato išrašo operacijų pavyzdžiai

Pavyzdinius ISO 20022 XML formato sąskaitos išrašus ir pavyzdinių operacijų paaiškinimą su operacijų kodais galite rasti čia.

Šiame archyve (ISO operacijų pavyzdžiai.zip) rasite 4 pavyzdinius XML formato sąskaitos išrašus ir informacinį dokumentą (0_intro.xlsx), kuriame išsamiau pateikiama, kokios operacijos yra įtrauktos į 4 pavyzdinius išrašus, kurias galima lengvai atpažinti pagal operacijos kodą (angl. transaction code).

Archyve pateikiamos pavyzdinės operacijos: europinis mokėjimas, tarptautinis mokėjimas, valiutos keitimas, indėlio operacijos, kredito operacijos, atsiskaitymas kortele, grynųjų pinigų operacijos, „Bank Link“ mokėjimas, lėšų koncentravimo (angl. cash-pool) operacija, e. sąskaitos apmokėjimo operacija ir kt.


Jei kyla techninių klausimų dėl formato atnaujinimo (formato elementų, ISO kodų, pakeitimų ir kt.), rašykite

Periodiniai ISO 20022 XML formato sąskaitos išrašai yra rengiami automatiškai, pasirinktu periodiškumu. Visi parengti išrašai yra patalpinami  SEB verslo interneto banke.

  • Užsakyti ir koreguoti periodinių išrašų užsakymus galima SEB verslo interneto banke.
  • Periodiniame išraše pateikiamų operacijų kiekis nėra ribojamas.
  • Galimi periodiškumo pasirinkimai: dienos, savaitės arba mėnesio.
  • Vienai banko sąskaitai galima pateikti kelių periodų užsakymus.
  • Išrašai formuojami tik jeigu numatytame periode buvo operacijų.
  • Periodinius išrašus galės matyti visi darbuotojai, kurie turi prieigos teises prie sąskaitos.

Užsakymas

Užsakyti periodinį išrašą gali visi SEB verslo interneto banko naudotojai, kurie turi aktyvią „Bendrąją teisę“ ir teisę „Užsakyti / keisti su sąskaita susijusias paslaugas“  konkrečiai sąskaitai (šias teises gali suteikti „Administratoriaus“ teises turintis Jūsų įmonės darbuotojas, daugiau žr. https://www.seb.lt/verslui/naudotoju-teises)

  1. Prisijunkite prie įmonės interneto banko.
  2. Viršutinėje meniu juostoje spustelėkite „Sąskaitos ir kortelės“ -> „Sąskaitų išrašai“.
  3. Skiltyje „Sąskaitų išrašai“ pasirinkite „Periodinio išrašo užsakymas“.
  4. Atsivėrusiame lange spustelėkite mygtuką „Naujas užsakymas“.
  5. Pasirinkite tipą ISO XML, norimą periodiškumą (dienos / savaitės / mėnesio), sąskaitą, kuriai užsakomas išrašas, ir spustelėkite mygtuką „Užsakyti“.
  6. Patvirtinkite užsakymą prisijungimo priemone.


Parengtų periodinių išrašų atsisiuntimas

Atsisiųsti parengtus periodinius ISO XML išrašus gali visi naudotojai, kurie turi teises matyti ir rengti konkrečios sąskaitos išrašus įprastu būdu.

  1. Prisijunkite prie įmonės interneto banko.
  2. Viršutinėje meniu juostoje spustelėkite „Sąskaitos ir kortelės“ -> „Sąskaitų išrašai“.
  3. Skiltyje „Sąskaitų išrašai“ pasirinkite „Išrašų failai“.
  4. Atsidariusiame lange pasirinkite sąskaitą, tipą ISO XML (arba „Visi“), laikotarpį, už kurį buvo sukurtas išrašas, ir spustelėkite mygtuką „Rodyti“.
  5. Atsisiųskite suformuotą išrašą spustelėję „Atidaryti“.


Užsakymo koregavimas

Koreguoti periodinį išrašą gali visi SEB verslo interneto banko naudotojai, kurie turi aktyvias teises, nurodytas „Užsakymo“ dalyje ir teisę „Peržiūrėti su sąskaita susijusias paslaugas“ konkrečiai sąskaitai (šias teises gali suteikti „Administratoriaus“ teises turintis Jūsų įmonės darbuotojas, daugiau žr. https://www.seb.lt/verslui/naudotoju-teises)

  1. Prisijunkite prie įmonės interneto banko.
  2. Viršutinėje meniu juostoje spustelėkite „Sąskaitos ir kortelės“ -> „Sąskaitų išrašai“.
  3. Skiltyje „Sąskaitų išrašai“ pasirinkite „Periodinio išrašo užsakymas“.
  4. Atsivėrusiame lange pasirinkite konkretų užsakymą ir spustelėkite mygtuką „Pakeisti / Sustabdyti“.
    • Norėdami pakeisti periodiškumą, spustelėkite mygtuką „Keisti“ ir pakoregavę periodą spustelėkite „Užsakyti“ bei patvirtinkite keitimą prisijungimo priemone.
    • Norėdami sustabdyti / atnaujinti sustabdytą užsakymą, spustelėkite mygtuką „Sustabdyti / atnaujinti“ bei patvirtinkite šį veiksmą prisijungimo priemone.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.