Switch to mobile version. Į viršų

Dažniausiai užduodami klausimai

Daugelį atsakymų į Jums rūpimus klausimus rasite šiame puslapyje. Pasirinkite aktualią temą.

Mokėjimo kortelės

Ką daryti praradus kortelę? Kaip blokuoti kortelę?

Prarastą kortelę siūlome nedelsiant blokuoti, kad ja niekas negalėtų pasinaudoti. Tai padaryti galite paskambinę į SEB banką tel. +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“.

Kortelę blokuojame nemokamai. 

Pokalbio metu galėsite užsisakyti naują kortelę (už tokio pat tipo debeto kortelės išdavimą taikomas 5 Eur mokestis, už kredito kortelės išdavimą – 8,69 Eur mokestis).

 

Kaip atblokuoti kortelę?

Atblokuoti galima tik laikinai blokuotą kortelę.

  • Jei laikinai blokavote kortelę manydami, kad ji atsiras, ir tokią kortelę radote, paskambinkite tel. +370 5 268 2800 arba atvykite į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).
  • Jei kortelė buvo paskelbta negaliojančia, t. y. kortelę blokavote kaip pamestą arba prarastą bankomate, atblokuoti tokios kortelės negalima. Vietoj jos galime išduoti naują tokio pat tipo kortelę.

Už tokios pat debeto kortelės išdavimą taikomas 5 Eur mokestis, už kredito kortelės išdavimą – 8,69 Eur mokestis.

Užsisakyti naują kortelę vietoj prarastos galite paskambinę minėtais telefonais arba atvykę į banko skyrių.
 


Kodėl negaliu atsiskaityti kortele ar naudotis bankomatais užsienyje (JAV, Meksikoje ir kt. šalyse)?

Laikydamiesi aukščiausių klientų lėšų apsaugos reikalavimų, nuo 2009 metų naudojame efektyvią mokėjimo kortelių apsaugos sistemą, užkertančią kelią daugeliui neteisėtų atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis užsienyje ir internetu.

Atsiskaitant mokėjimo kortele ir imant grynųjų pinigų iš bankomatų kai kuriose šalyse, pvz., JAV, Australijoje, Filipinuose, Kambodžoje, Kanadoje, Indijoje, Meksikoje, Tailando Karalystėje (visą šalių sąrašą galite rasti čia), prieš nurašant pinigus iš sąskaitos, su kuria susieta kortelė, prevencine banko kortelių apsaugos sistema tikrinama atsiskaitymo operacija. Kilus įtarimų, kad ji gali būti neteisėta, operacija sustabdoma, todėl kortelės turėtojas negali atsiskaityti kortele ar paimti grynųjų pinigų.

Išvengti galimų nepatogumų galite apie būsimą kelionę į minėtas šalis SEB banką informavę iš anksto. Jūsų pageidavimu ribojimai gali būti netaikomi tol, kol keliaujate.

Pranešti bankui apie išvykimą ar pateikti prašymą panaikinti minėtus apribojimus galite taip:

  • interneto banke pasirinkite skiltis „Sąskaitos ir kortelės“ → „Kortelių sąrašas“, reikiamą kortelę  ir spustelėkite „Apribojimai užsienyje“
  • paskambinkite telefonu +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“
  • mobiliojoje programėlėje pasirinkite „Kortelės“ ir spustelėkite kortelės pavadinimą
  • parašykite laisvos formos prašymą interneto banko skiltyje„Pranešimai“ (pranešime būtina nurodyti kortelės pavadinimą ir laikotarpį, iki kada netaikyti apribojimų)
 

Kaip gauti bekontaktę kortelę?

Jei turite „SEB Mylimiausia MasterCard“, „Debit MasterCard“ ar kredito „MasterCard Standard“ kortelę, galime ją nemokamai atnaujinti  nauja kortelė bus bekontaktė.
Prašymą atnaujinti kortelę galite pateikti:

  • tel. +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“
  • parašę laisvos formos prašymą interneto banko skiltyje „Pranešimai“ (pranešime būtina nurodyti kortelės pavadinimą ir kaip norėsite gauti kortelę – paštu ar banko skyriuje)
  • atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą)

Atkreipiame dėmesį, kad paštu galėsime atsiųsti tik debeto kortelę. Kredito kortelę pristatysime į banko skyrių.
Už atnaujintos debeto kortelės  išdavimą banko skyriuje taikomas 2 Eur mokestis.

 

Ką daryti, jei pamiršau mokėjimo kortelės PIN kodą?

Mokėjimo kortelių PIN kodai nėra saugomi banko informacinėse sistemose, todėl priminti jų negalime. Pamiršus kortelės PIN kodą, gaminama nauja kortelė ir suteikiamas kitas kodas.

Prašymą pagaminti kortelę ir suteikti naują PIN kodą galite pateikti taip:

  • tel. +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“
  • parašę laisvos formos prašymą interneto banko skiltyje „Pranešimai“ (pranešime būtina nurodyti kortelės pavadinimą ir kaip norėsite gauti kortelę ir PIN kodą – paštu ar banko skyriuje)
  • atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą)

Už debeto kortelės pagaminimą ir PIN kodo suteikimą yra taikomas 5 Eur mokestis, už kredito kortelės – 8,69 Eur mokestis.

 

Ar galiu pasikeisti kortelės PIN kodą?

Galite. Tai nemokamai padarysite naudodamiesi SEB banko bankomatais.

 

Ar galiu gauti kortelę paštu?

Galite. Paštu privatiems klientams siunčiame tik debeto korteles: naujas (užsakytas banko skyriuje ar internetu), atnaujintas (kai pratęsiamas kortelės galiojimo laikas), naujas pagamintas praradus / pametus / palikus bankomate.

Lietuvoje kortelė paprastuoju paštu siunčiama nemokamai, siuntimas registruotu paštu kainuoja 1,45 Eur. Už siuntimą į užsienį taikomas 5,79 Eur mokestis.

 

Gavau kortelę paštu, ką turiu padaryti, kad galėčiau ja naudotis?

Paštu gavę kortelę, įsitikinkite, ar vokas nepažeistas. Jei tik kyla įtarimų, neaktyvinkite kortelės, o voką su kortele ir PIN kodu grąžinkite SEB bankui. Pakartotinai pagamintą kortelę galėsime dar kartą išsiųsti paštu ar pristatyti į Jums patogų SEB banko skyrių.

Jei vokas nepažeistas, įtarimų nekyla, galite aktyvinti kortelę:

  1. Prisijunkite prie interneto banko ir pasirinkite meniu punktą „Sąskaitos ir kortelės“ → „Kortelių sąrašas“.
  2. Mokėjimo kortelės, kurią gavote ir norite aktyvinti, išskleistoje eilutėje spustelėkite kortelės aktyvinimo nuorodą.
  3. Įveskite aktyvinimo kodą, susipažinkite su mokėjimo kortelių išdavimo ir naudojimo sąlygomis ir pažymėkite varnelę.
  4. Norėdami patikrinti, ar Jūsų mokėjimo kortelė aktyvinta, spustelėkite nuorodą „Prašymų sąrašas“.
  5. Jei mokėjimo kortelę pavyko aktyvinti, prašymų sąraše matysite būklę „Įvykdytas“.
 

Ką daryti, jei kortelės ar jos PIN kodo paštu negavau?

Jei negavote paštu siųstos kortelės ar PIN kodo, skambinkite tel. +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“. Pokalbio metu patikrinsime, ar kortelė buvo išsiųsta, kada turėjo būti pristatyta. Taip pat galėsime nemokamai pagaminti naują kortelę ir ją pristatyti į pageidaujamą SEB banko skyrių ar dar kartą išsiųsti paštu.

 

Kodėl negaliu atsiskaityti kortele internetu?

Nuo 2015 m. lapkričio 1 d. SEB banko išduotomis naujomis ir atnaujintomis kortelėmis iš karto negalima atsiskaityti internetu – būtina aktyvinti atsiskaitymo internetu funkciją. Ši sąlyga negalioja „Visa Virtuon“ kortelės turėtojams.

Jei Jums nepavyko atsiskaityti kortele internetu, tikėtina, kad minėta funkcija nėra aktyvinta. Aktyvinti ją galite interneto banko skiltyse „Sąskaitos ir kortelės“ → „Kortelių sąrašas“. Spustelėkite meniu punktą „Atsiskaitymai internetu“ ir pasirinkite:

  • TAIP,  jei norite aktyvinti atsiskaitymo internetu funkciją
  • NE,  jei norite panaikinti atsiskaitymo internetu funkciją

Patvirtinkite savo pasirinkimą.

Jei naudojatės mobiliąja programėle, joje taip pat galite aktyvinti / panaikinti atsiskaitymo internetu funkciją (pasirinkite „Kortelės“ ir spustelėkite kortelės pavadinimą).

 

Kokią kortelę rekomenduojame naudoti atsiskaitant „PayPal“ sistemoje?

„PayPal“ sistemoje galite atsiskaityti bet kuria SEB banko kortele, tačiau pervesti lėšas iš „PayPal“ sistemos galite tik į „Visa“ tipo kortelės sąskaitą.

 

Kodėl neveikia kredito kortelė?

Dažniausia priežastis – kredito kortelė buvo blokuota dėl laiku nedengiamos privalomos kredito įmokos.

Jei naudojatės „Visa Classic“, „MasterCard Standard“, „Visa Gold“ ar „Mano Visa“ kredito kortele, panaudoję kredito kortelės limitą, iki kito mėnesio 15 dienos Jūs turite padengti bent 5 proc. panaudoto limito, bet ne mažiau kaip 7,24 Eur. Ilgiausias laikotarpis, per kurį reikia padengti panaudotą limitą, yra 45 dienos. Šis terminas skaičiuojamas nuo pirmos mėnesio dienos iki kito mėnesio 15 dienos. Pavyzdžiui, panaudotą kortelės limitą šio mėnesio 1 d. reikia padengti iki kito mėnesio 15 dienos (kito mėnesio 1–15 d.). Tokiu atveju turite 45 dienas, per kurias galite padengti panaudotą limitą. Jei kortelės limitas panaudojamas šio mėnesio 8 d., 14 d. ar 27 d., jį taip pat reikia padengti iki kito mėnesio 15 dienos. Tada lieka mažiau dienų, per kurias  galima padengti kreditą.

Jei privaloma įmoka nėra sumokama nuo 1 iki 15 mėnesio dienos, mėnesio 16 dieną kredito kortelės sąskaita blokuojama,  naudotis kortele nebeleidžiama.

Norėdami naudotis kredito kortele, kuo skubiau į kredito kortelės sąskaitą perveskite privalomą kredito kortelės įmoką.

Informaciją apie privalomą mokėti įmoką ir įmokos mokėjimo terminą galite patikrinti kortelės sąskaitos ataskaitose, kurios Jums pateikiamos interneto banke, pasirinkę skiltis „Sąskaitos ir kortelės“ → „Kortelių ataskaitos“.

Jei įmoką sumokėjote laiku, tačiau negalite naudotis kortele, skambinkite mums tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

 

Turiu kredito kortelę, ar galioja kelionių draudimas?

Turėdami aktyvią ir galiojančią „Visa Classic“, „MasterCard Standard“, „Mano Visa“, „Visa Gold“ ar „Visa Platinum“ kredito kortelę, Jūs ir su Jumis kartu keliaujantys šeimos nariai būsite apdrausti kelionių draudimu. Draudimas galios visose pasaulio šalyse, išskyrus Lietuvą ir nuolatinės gyvenamosios vietos šalį.
Ypač reikėtų atkreipti dėmesį į Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos rekomendacijas dėl valstybių, į kurias nerekomenduojama vykti (www.urm.lt), nes šiose šalyse kelionės draudimo apsauga gali negalioti arba būti apribota dėl taikomų nedraudžiamųjų įvykių (www.urm.lt).

 

Atsiskaičiau kortele interneto svetainėje, bet nebenoriu mokėti. Ar galiu atšaukti atsiskaitymą?

Atšaukti internetu užsakytos paslaugos  ar prekės negalime. Dėl paslaugos atsisakymo  ar anuliavimo prašom kreiptis į įmonę, kurioje užsisakėte paslaugą ar prekę.
Pagal „Visa Europe“ ir „MasterCard International“ asociacijų taisykles atsiskaitant mokėjimo kortelėmis mokėtina pinigų suma pirmiausia yra rezervuojama, o iš sąskaitos nurašoma prekybos įmonei atsiuntus atsiskaitymo patvirtinimą. Jei Jus aptarnavęs paslaugų teikėjas bankui nepateiks atsiskaitymo patvirtinimo per 15 dienų, lėšų rezervacija bus panaikinta automatiškai.

 

Atsiskaitėte kortele interneto svetainėje, bet negavote prekių, su prekybininku susisiekti nepavyksta

Siūlome interneto banke užpildyti specialią paklausimo formą. Pasirinkite skiltį „Pranešimai“ → Rašyti naują“. Temą pasirinkite „Paklausimas dėl lėšų sugrąžinimo“.

Paklausimą galite užpildyti ir SEB banko skyriuje.

 

Atsiskaitėte kortele sukčių sukurtoje interneto svetainėje ar pastebėjote ne Jūsų atliktas operacijas

Jei atsiskaitėte netikroje interneto svetainėje ar sąskaitoje pastebėjote įtartinas rezervuotas ar nurašytas sumas, siūlome telefonu +370 5 268 2800 arba naudojantis programa „Skype“ blokuoti kortelę (blokuojame nemokamai).

Taip pat interneto banke užpildykite specialią paklausimo formą, kad bankas atliktų tyrimą (skiltys „Pranešimai“ → Rašyti naują“, tema „Paklausimas dėl lėšų sugrąžinimo“).

Paklausimą galite užpildyti ir SEB banko skyriuje.

 

Kodėl sąskaitoje vis dar liko rezervuota suma?

Atsiskaičius mokėjimo kortele prekybos vietoje, interneto svetainėje (užsisakius prekę ar paslaugą) ar paėmus pinigų iš bankomatų, pinigai sąskaitoje pirmiausia rezervuojami, t. y. iš karto nenurašomi. Pinigai nurašomi, kai įmonė bankui pateikia patvirtinimą juos nurašyti (dažniausiai per 2–4 dienas).
Sąskaitoje rezervuotos lėšos gali būti iki 15 dienų. Jei per 15 d. bankas negauna prašymo nurašyti lėšas, rezervacija panaikinama automatiškai.
Panaikinus rezervaciją, padidėja sąskaitos likutis.

 

Ar bankas gali priminti apie kortelės galiojimo pabaigą?

Gali. Priminimai gali būti siunčiami SEB interneto banke, elektroniniu paštu, SMS žinutėmis.

Nemokamus priminimus apie baigiančią galioti, pagamintą ir paštu išsiųstą ar į skyrių pristatytą kortelę galite užsisakyti taip:

Siūlome pažiūrėti ir trumpą vaizdo įrašą, kodėl verta užsisakyti priminimus ir nuolat atnaujinti savo kontaktus.

 

Noriu atsisakyti kortelės ar nebepratęsti kortelės galiojimo laiko

Prašymą nebeatnaujinti debeto ar kredito kortelės galite pateikti paskambinę tel. +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“.
Prašymą nutraukti debeto kortelės sutartį galite pateikti telefonu ar „Skype“.
Prašymą nutraukti kredito kortelės sutartį galite pateikti parašę laisvos formos prašymą interneto banko skiltyje „Pranešimai“  arba Jums patogiame atvykę į SEB banko skyrių.

 

Už kokią didžiausią sumą galiu atsiskaityti kortele?

Naudojantis debeto kortele, didžiausia atsiskaitymo per parą suma yra 3 000 eurų,  didžiausias atsiskaitymo operacijų per parą skaičius – 30. Į šį limitą įskaičiuota atsiskaitymo kortele prekybos ar paslaugų vietose, interneto svetainėse suma, lėšos, paimtos iš bankomatų ir atsiskaitant parduotuvių kasose.

Naudojantis kredito kortele („Visa Classic“, „MasterCard Standard“, „Mano Visa“), didžiausia atsiskaitymo per parą suma yra 5 000 eurų,  didžiausias atsiskaitymo operacijų per parą skaičius – 30. Į šį limitą įskaičiuota atsiskaitymo kortele prekybos ar paslaugų vietose, interneto svetainėse suma, lėšos, paimtos iš bankomatų, pervedamos lėšos iš kredito kortelės sąskaitos į kitas sąskaitas ir atsiskaitant.

 

Kaip užsienio valiuta keičiama į eurus atsiskaitant ne euro zonos šalyse

Mokėjimo kortelės turėtojui atliekant operacijas (pvz., atsiskaitant prekybos mokėjimo vietoje ar internetu, imant grynųjų pinigų iš bankomato) bet kuria „Visa“ ar „MasterCard“ mokėjimo kortele,  jei operacijos valiuta yra ne eurais, operacijos suma keičiama į eurus pagal „VISA Europe“ ar „MasterCard International“ nustatytą valiutos keitimo kursą, kuris galioja duomenų tvarkymo dieną. Prie atitinkamo tarptautinių mokėjimo organizacijų taikomo valiutos keitimo kurso yra pridedamas banko nustatytas 2,65 proc. valiutos keitimo mokestis.

 

Ką daryti, jei pakeičiau savo pavardę?

Pakeitę pavardę, Jūs turite kreiptis į bet kurį SEB banko skyrių ir pateikti pasą arba asmens tapatybės kortelę su nauja pavarde. Tik tada banko informacinėje sistemoje bus pakeista Jūsų pavardė.

Pakeitus asmens duomenis, būtina pakeisti Jūsų turimų kortelių duomenis, t. y. kortelėse nurodytą vardą ir ar pavardę. Kad į banko skyrių nereikėtų vykti du kartus (užsisakyti kortelių ir jas atsiimti), reikia atlikti šiuos veiksmus:

  • e. paštu atsiųskite nuskenuotą naują asmens tapatybės kortelę arba pasą
  • interneto banko skiltyje „Pranešimai“ patvirtinkite, kad iš savo e. pašto adreso išsiuntėte mums dokumentą, ir nurodykite, kuriame banko skyriuje pageidausite atsiimti naujas korteles

Naujas korteles per 5 dienas pristatysime į pasirinktą banko skyrių.
Atkreipiame dėmesį, kad keičiamas kortelės triženklis saugumo kodas, PIN kodas, kortelės numeris. Be to, kol neatsiimsite naujų kortelių, negalėsite naudotis turimomis, nes jos nebegalios

Už kortelių pakeitimą bus taikomi mokesčiai (už debeto kortelės pakeitimą – 5 Eur, už kredito kortelės pakeitimą – 8,69 Eur).

 

Kiek galiu paimti iš bankomato? Ar galima padidinti šį limtą?

Iš bankomatų per parą galite pasiimti iki 2 000 Eur ir atlikti iki 7 pinigų paėmimo operacijų. Vienos operacijos metu  iš bankomato išmokama daugiausia 20 banknotų. Didžiausia vienos operacijos suma priklauso nuo bankomate esančių banknotų nominalo.

Jei pageidautumėte padidinti paimamos sumos limitą, skambinkite tel. +370 5 268 2800 arba naudodamiesi programa „Skype“.

 

 

Sąskaita ir pervedimai

Kaip sužinoti savo sąskaitos numerį?

Savo sąskaitos numerį galite matyti pagrindiniame interneto banko lange arba sužinoti paskambinę:

PAVYZDYS:

 

Koks yra SEB banko SWIFT kodas? Kas yra IBAN kodas?

AB SEB bankui suteiktas SWIFT (BIC) kodas yra CBVI LT 2X.

IBAN (International Bank Account Number) – tai privalomas tarptautinis banko sąskaitos numerio formatas, pagal kurį bankai įskaito lėšas į gavėjo sąskaitą. Lietuvoje IBAN struktūra yra LT ir 18 skaitmenų, pvz., LT12 3456 7890 1234 5678.

 

Ką daryti, jei atskleidžiau duomenis ar pervedžiau lėšas sukčiui?

Jei atskleidėte savo prisijungimo prie interneto banko duomenis, mokėjimo kortelės duomenis ar kitus savo asmens duomenis sukčiams, įtariate galimą sukčiavimą, pervedėte lėšas sukčiui, pastebėjote pervedimą, kurio pats neatlikote, gavote įtartiną elektroninę žinutę, iškart praneškite apie tai tel. +370 5 268 2800, naudodamiesi programa „Skype“. Pokalbio metu išsamiau išsiaiškinsime Jūsų situaciją, nemokamai blokuosime prieigą arba kortelę ir nurodysime kitus reikiamus veiksmus.


Kodėl negaunu vienkartinio kodo SMS žinute, kai noriu pervesti pinigus?

SMS žinutės nesiunčiamos, jei:

  • pervedama suma neviršija 30 eurų
  • pervedate lėšas iš vienos savo sąskaitos į kitą, pasirinkę meniu punktus „Mokėjimai“ → „Į savo sąskaitą / Valiutos keitimas“
  • mokate komunalinius mokesčius, pasirinkę meniu punktus „Mokėjimai“ → „Įmokos ir mokesčiai“
  • pervedate lėšas gavėjui, kuriam yra sukurtas mokėjimo ruošinys, o jam skirta mokėjimo operacija bent kartą jau buvo patvirtinta SMS žinute gautu kodu (tokie gavėjai ruošinių sąraše pažymėti spynos piktograma)
  • naudojatės slaptažodžių generatoriumi

Jei nė viena iš išvardintų sąlygų neatitinka Jūsų situacijos, rekomenduojame atlikti tokius veiksmus:

  1. Pasitikrinti, ar bankui nurodėte teisingą savo telefono numerį (interneto banke pasirinkę skiltį „Nustatymai“ → „Kontaktai“)
  2. Perkrauti mobilųjį telefono aparatą.
 

Kada pervedamos lėšos eurais į Lietuvoje, Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse registruotus bankus darbo dienomis ir savaitgaliais?

Europinis pinigų pervedimas atliekamas, jei reikia pervesti lėšas eurais į kitus bankus, registruotus Lietuvoje, Europos Sąjungos šalyse, Šveicarijoje, Monake, San Marine, Andoroje ir Europos ekonominės erdvės šalyse ( Norvegijoje, Islandijoje ir Lichtenšteine), jei lėšų gavėjo sąskaitos numeris yra IBAN formato.

Yra trys europinio pinigų pervedimo tipai: momentinis, SEPA ir labai skubus.

Jūsų pateiktas mokėjimo nurodymas bus vykdymas kaip momentinio mokėjimo nurodymas, jei pervedama suma neviršija 15 000 eurų ir lėšų gavėjo bankas yra prisijungęs prie momentinių mokėjimų sistemos. Kitu atveju galite rinktis SEPA arba labai skubų pinigų pervedimą.

Momentinis pinigų pervedimas

Pagrindiniai ypatumai yra šie:
- lėšos pervedamos į gavėjo sąskaitą nedelsiant ištisą parą visomis metų dienomis
- pervedama suma negali viršyti 15 000 Eur
- lėšų gavėjo bankas turi būti prisijungęs prie momentinių mokėjimų sistemos

Pateikdami momentinio mokėjimo nurodymą, galėsite pasirinkti, ar nepavykus įvykdyti momentinio mokėjimo nurodymo norėsite, kad bankas jį pakartotų kaip SEPA mokėjimo nurodymą. Jei teikdami mokėjimo nurodymą pasirinksite „Atlikti tik kaip momentinį mokėjimą“, nepavykus pervesti pinigų bankas grąžins lėšas į Jūsų sąskaitą ir nekartos mokėjimo nurodymo kaip SEPA mokėjimo nurodymo. Šį variantą rekomenduojame rinktis tik tada, jei norite, kad lėšos būtų pervestos nedelsiant arba būtų grąžintos į Jūsų sąskaitą. Kitu atveju, jei lėšų pervedimo skubumas nėra svarbus, rekomenduojame nesirinkti šios galimybės.

SEPA pinigų pervedimas

Pagrindiniai ypatumai yra šie:
- mokėjimo nurodymą pateikus iki 16 val., lėšos darbo dienomis pervedamos po kelių valandų tą pačią dieną
- mokėjimo nurodymą pateikus darbo dieną po 16.00 val., savaitgalį arba tarptautinių švenčių (1) dienomis, pinigai pervedami  kitą banko darbo dieną

SEPA pinigų pervedimo laikas

Mokėjimo nurodymo pateikimo laikas* Lėšų pervedimo apytikslis laikas**
0.00 val.–6.15 val. 9.00 val.
6.15 val.–9.30 val. 11.15 val.
9.30 val.–12.00 val. 13.45 val.
12.00 val.–14.30 val. 16.15 val.
14.30 val.–16.00 val. 17.45 val.
16.00 val.–23.59 val. 9.00 val. (artimiausią darbo dieną)

* Jei mokėjimo nurodymą eurais bankui pateiksite darbo dieną po 16.00 val., savaitgalį ar tarptautinių švenčių dienomis (taip pat ir Didįjį penktadienį), tai pinigai į kito banko sąskaitą bus įskaityti artimiausią darbo dieną apie 9.00 val.
** Tikslus lėšų įskaitymo į gavėjo sąskaitą laikas priklauso nuo gavėjo banko.

Labai skubus europinis pinigų pervedimas

- Mokėjimo nurodymą pateikus iki 16 val., lėšos darbo dienomis pervedamos nedelsiant, tačiau pervedimas kai kuriais atvejais gali užtrukti, nes lėšų įskaitymo į gavėjo sąskaitą laikas priklauso nuo gavėjo banko
- Mokėjimo nurodymą pateikus darbo dieną po 16.00 val., savaitgalį arba tarptautinių švenčių dienomis*, pinigai pervedami kitą banko darbo dieną

*Naujųjų metų diena (sausio 1 d.), Velykų Didysis penktadienis, Velykų antra diena, Tarptautinė darbo diena (gegužės 1 d.), Kalėdų pirma ir antra dienos (gruodžio 25–26 d).

 

Kiek užtrunka pervedimas į užsienį / iš užsienio?

Lėšų pervedimo į užsienį trukmė priklauso nuo to, kokią valiutą pervedate, kelintą valandą ir kokį pateikiate mokėjimo nurodymą (paprastą, skubų ar labai skubų). Mokėjimo nurodymas, pateiktas po nurodytų valandų arba ne banko darbo dieną, bus vykdomas viena banko darbo diena vėliau.

Lėšų pervedimas iš užsienio paprastai užtrunka 2–5 dienas. Jei praėjus šiam laikotarpiui lėšų negavote, parašykite pranešimą interneto banke, pasirinkę skiltį „Pranešimai“, arba paskambinkite tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

Kreipdamiesi nurodykite, kokia suma ir kokia valiuta Jums buvo pervesta, kada buvo atliktas pervedimas.

 

Kada įskaitomos lėšos į banko arba kredito kortelės sąskaitą?

Jeigu pinigai Jums į sąskaitą yra pervedami iš sąskaitos, esančios kituose Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės šalių bankuose, į Jūsų sąskaitą jie įskaitomi tą pačią dieną, kai juos gauna SEB bankas.

Į banke esančią kredito kortelės sąskaitą pinigai įskaitomi taip:

Lėšų pervedimo ar įmokėjimo bankomate laikas Lėšų įskaitymo apytikslis laikas
00.00 val.–4.00 val. tą pačią dieną iki 5.00 val.
4.00 val.–20.00 val. (pirmą ir paskutinę mėnesio dieną – 4.00 val.–18.00 val.) tą pačią dieną ne ilgiau kaip per 15 min.
20.00 val.–24.00 val. (pirmą ir paskutinę mėnesio dieną – 18.00 val.–24.00 val.) kitą kalendorinę dieną iki 1.00 val.
 

Kaip įsitikinti, kad pinigai pervesti?

  1. Prisijungę prie interneto banko, pasirinkite skiltis „Mokėjimai“ → „Operacijų sąrašas“.
  2. Spustelėkite „Filtras“, pelės kursoriumi nustatykite reikiamą datą, mokėjimo būklę ir rūšį pažymėkite „Visos“. Taip pat pažymėkite varneles prie sąskaitų ir spustelėkite „Rodyti“.
  3. Kai atsidarys atliktų operacijų sąrašas, dešinėje pusėje spustelėkite didinamojo stiklo piktogramą, ir Jums bus parodyta išsami informacija apie atliktą operaciją.
 

Kokius duomenis turiu nurodyti lėšų siuntėjui užsienyje?

Jei į Jūsų sąskaitą SEB banke turi būti pervesti pinigai iš užsienio, pinigų siuntėjui nurodykite šiuos duomenis:

  • savo sąskaitos SEB banke IBAN formato numerį (pvz., LTXX XXXX XXXX XXXX XXXX)
  • savo vardą ir pavardę
  • banko pavadinimą (AB SEB bankas) ir SWIFT / BIC kodą (CBVI LT 2X)
  • banko korespondento užsienyje (nostro) tikslų pavadinimą ir SWIFT kodą

Banką korespondentą rinkitės atsižvelgdami į pervedamą valiutą, šalį ir pervedimo sąlygas. Pavyzdžiui, jei Jums pageidauja pervesti eurus, banką korespondentą turite nurodyti taip: SEB, Stockholm, SWIFT ESSE SE SS. Jei Jums pageidauja pervesti JAV dolerius, banko korespondentą nurodykite taip: Deutsche Bank Trust Company Americas, New York, SWIFT BKTR US 33.

 

Ar galiu atšaukti pervedimą?

Pinigų pervedimai neatšaukiami, jei pinigai pervedami į SEB banke esančias sąskaitas (ir siuntėjo, ir gavėjo sąskaita yra SEB banke).

Jei pinigus pervedėte į kitus bankus, kad galėtume patikrinti, ar yra galimybė atšaukti mokėjimo nurodymą, nedelsdami skambinkite tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.


Už mokėjimo nurodymo atšaukimo administravimą taikomi mokesčiai. Mokestis taikomas neatsižvelgiant į tai, ar lėšos buvo grąžintos.
 

Kodėl negaliu pervesti lėšų į užsienį?

Pasitikrinti šiuo metu Jums suteiktas pervedimų teises ir limitus galite interneto banke, pasirinkę meniu punktus „Nustatymai“ → „Limitai ir teisės“.

Norėdami pervesti pinigus į užsienio banką internetu, Jūs turite įsigyti elektroninį slaptažodžių generatorių arba mobiliojo elektroninio parašo priemonę arba atsisiųsti „Smart-ID“ programėlę. Jei turite bet kurią iš šių priemonių, tačiau vis tiek nepavyksta pervesti lėšų, paskambinkite tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“, kad galėtume suteikti teisę pervesti lėšas į užsienį internetu.

Suteikti teisę pervesti lėšas į užsienį internetu galime ir Jums atvykus į SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą).

Europinio pinigų pervedimo atšaukimo ar tikslinimo administravimas2 Įkainis
Kai lėšų gavėjo sąskaita yra SEB banke 10 Eur
Kai gavėjo sąskaita yra kitame Lietuvoje registruotame banke, Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės šalyje, Šveicarijoje, Monake, San Marine ar Andoroje1 10 Eur ir lėšų gavėjo banko mokesčiai
Tarptautinio mokėjimo nurodymo duomenų tikslinimo ir mokėjimo nurodymo atšaukimo administravimas1,2
Jei pinigai ir / arba pranešimas apie pervedimą gavėjo bankui neišsiųstas iš banko 10 Eur
Jei pinigai ir / arba pranešimas apie pinigų pervedimą gavėjo bankui išsiųstas iš banko 45 Eur ir lėšų gavėjo banko mokesčiai
Papildomos informacijos, susijusios su tarptautiniais pinigų pervedimais, gaunamais iš užsienio bankų, pateikimas, jeigu:
pinigai pervesti ne anksčiau kaip prieš 2 mėn. 25 Eur ir kitų bankų mokesčiai
pinigai pervesti anksčiau kaip prieš 2 mėn. 40 Eur ir kitų bankų mokesčiai
Banko patvirtinimo apie tarptautinį pinigų pervedimą parengimas 10 Eur ir kitų bankų mokesčiai

1 Jei lėšos jau nurašytos iš banko korespondentinės sąskaitos ir / arba gavėjo bankui išsiųstas pranešimas, lėšos gali būti grąžinamos tik tada, jei sutinka lėšų gavėjas.

2 Mokestis taikomas neatsižvelgiant į tai, ar lėšos buvo grąžintos.

 

Kodėl internetu negaliu pervesti didesnės pinigų sumos? Kaip padidinti pervedimų limitus?

Jums nustatytus pervedimo limitus galite peržiūrėti interneto banke, pasirinkę skiltis „Nustatymai“ → „Limitai ir teisės“. Primename, kad pervedimo limitai taikomi tik tada, jei pinigus pervedate iš savo sąskaitų į kitų asmenų arba įmonių sąskaitas. Netaikomi, jei pinigus pervedate iš vienos savo sąskaitos į kitą savo sąskaitą, perkate ar parduodate valiutą, mokate mokesčius už komunalines ir kitas panašias paslaugas.

Informacija slaptažodžių generatoriaus, elektroninio ar mobiliojo elektroninio parašo arba „Smart-ID“  turėtojui

Klientai, naudojantys slaptažodžių generatorių, elektroninio ar mobiliojo elektroninio parašo priemonę arba „Smarti-ID“ programėlę, gali pasirinkti didesnius pervedioų limitus.

Jei Jums suteikta teisė savarankiškai keisti Elektroninių paslaugų teikimo sutarties sąlygas, pakeisti pervedimo limitus galite interneto banke, pasirinkę meniu punktus „Nustatymai“ → „Limitai ir teisės“ ir lango apačioje spustelėję mygtuką „Keisti“.

Jei teisė keisti sutartį nesuteikta, skambinkite tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“. Pokalbio metu patikrinsime, ar galėsime pakeisti pervedimo limitus.

Pakeisti pervedimo limitus galite ir atvykę į SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą).

 

Kaip sąskaitoje pasikeisti valiutą?

Pakeisti valiutą sąskaitoje Jūs galite interneto banko skiltyse „Mokėjimai“ -> „Į savo sąskaitą / Valiutos keitimas“.

Jei keičiamos užsienio valiutos suma yra didesnė negu 3 000 eurų, keitimo kursas gali būti gerinamas atsižvelgiant į tuo metu tarptautinėse valiutų rinkose taikomus užsienio valiutų kursus. Jei pageidausite keisti valiutą suderintu kursu internetu, darbo dienomis nuo 8 val. iki 17 val. skambinkite į SEB banko Finansų rinkų departamentą telefonu +370 5 268 2838. Suderinus kursą, interneto banko skiltyse „Mokėjimai“ -> „Į savo sąskaitą / Valiutos keitimas“ -> „Suderintu kursu“ matysite suderintą valiutos kursą.

 

Kaip galiu atsidaryti papildomą sąskaitą?

Norėdami atsidaryti naują sąskaitą SEB banke, atvykite į bet kurį SEB banko skyrių ir pateikite asmens tapatybę liudijantį dokumentą.

Banko skyriuje reikės užpildyti arba atnaujinti fizinio asmens anketą (PDF, 144 KB).

 

Kaip galiu uždaryti nenaudojamą banko sąskaitą?

Prašymą uždaryti nenaudojamą banko sąskaitą galite pateikti interneto banke, pasirinkę meniu punktus „Sąskaitos ir kortelės“ → „Sąskaitos“ → „Sąskaitų uždarymas“. Ties sąskaita, kurią pageidaujate uždaryti, pažymėkite varnelę ir patvirtinkite operaciją.

Jeigu norite uždaryti sąskaitą, su kuria yra susieta mokėjimo kortelė, pateikite laisvos formos prašymą nutraukti kortelės sutartį ir uždaryti sąskaitą pateikite interneto banke, pasirinkus meniu punktą „Pranešimai“.

Prašymą uždaryti sąskaitą galite pateikti telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamies programa „Skype“, jei sąskaitoje nėra lėšų, su ja nėra susietų kitų banko paslaugų, išskyrus debeto korteles.

Prašymą uždaryti sąskaitą galite pateikti ir atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

 

Interneto bankas

Kaip pradėti naudotis interneto banku?

Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių ir sudarykite elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Atvykę pateikite asmens tapatybės dokumentą (Lietuvos Respublikos piliečio pasą arba asmens tapatybės kortelę).

Banko skyriuje galėsite įsigyti prisijungimo priemonę – slaptažodžių generatorių ar įsidiegti „Smarti-ID“ programėlę. Už slaptažodžių generatoriaus išdavimą taikomas vienkartinis 8,40 Eur mokestis.

Išbandykite SEB interneto banko demonstracinę versiją.

 


Ką daryti, jei pamiršau savo atpažinimo kodą?

Atpažinimo kodas, reikalingas norint prisijungti prie interneto banko, yra nurodytas Jūsų elektroninių paslaugų teikimo sutartyje. Jei šios sutarties neturite, sužinoti atpažinimo kodą galite atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą). Banko darbuotojas atspausdins Jūsų sutarties kopiją. Norėdamii užtikrinti klientų duomenų ir lėšų saugumą, e. paštu ar telefonu atpažinimo kodo nenurodome.

 

Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?

Jei pamiršote prisijungimo prie interneto banko sugalvotą slaptažodį, galime Jums atkurti pradinį slaptažodį, nurodytą Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje, ir jįpradinį slaptažodį atsiųsti el. paštu. Tokiu atveju prašom skambinti mums telefonu +370 5 268 2800, ar naudojantis programa „Skype“. Pokalbio metu Jums reikės turėti prisijungimo prie interneto banko priemonę ir žinoti savo atpažinimo kodą.

Atkreipiame dėmesį, kad pradinis slaptažodis bus siunčiamas tuo el. pašto adresu, kuris nurodytas banko informacinėje sistemoje. Be to,  užkoduotas pradinis slaptažodis bus atsiųstas ir į Jūsų mobilųjį telefoną .

Kitu atveju pateikti prašymą dėl pradinio slaptažodžio atkūrimo galite ir atvykę į bet kurį SEB banko skyrių Lietuvoje (atvykus būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

 

Kaip pakeisti prisijungimo prie interneto banko slaptažodį?

Tai galite padaryti prisijungę prie savo interneto banko ir, viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkę skiltis „Nustatymai“ → „Slaptažodis“. Užpildykite formos laukus ir patvirtinkite įvestus duomenis. Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodį turi sudaryti ne mažiau kaip 6 simboliai.

 

Kaip atblokuoti prieigą prie interneto banko?

5 kartus neteisingai įvedus savo prisijungimo duomenis, dėl saugumo priežasčių prieiga prie interneto banko yra blokuojama.

Atblokuoti prieigą prie interneto banko galite savarankiškai:

  • atsiradusiame specialiame lange junkitės naudodami banko išduotą atpažinimo priemonę –  elektroninį slaptažodžių generatorių ir įveskite prašomus duomenis. Galimi trys bandymai
  • iš naujo junkitės prie interneto banko naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Jungimosi kartų skaičius neribojamas

Jei nepavyko savarankiškai atblokuoti prieigos prie interneto banko, atnaujinti naudojimąsi paslauga galite paskambinę telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“. Kreipiantis telefonu būtina turėti SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiąją dalį, kur nurodytas atpažinimo kodas ir laikinasis slaptažodis (jei prireiktų atnaujinti slaptažodį), ir atpažinimo priemonę.

Taip pat galite atvykti į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą).

 

Kokiomis priemonėmis galiu jungtis prie interneto banko?

Prie interneto banko galite jungtis naudodami programėlę „Smart-ID“, slaptažodžių generatorių, mobilųjį ar elektroninį parašą.

 

Esu informuotas, kad turima slaptažodžių kortelė nebegalios. Kokią kitą priemonę galėčiau įsigyti?

Nuo 2019 m. rugsėjo 13 d. slaptažodžių kortelės nebegalioja. Prie interneto banko jungtis galite pasirinkus kitą priemonę: nemokamą programėlę „Smart-ID“, m. parašą ar slaptažodžių generatorių.

Slaptažodžių kortelė gali būti naudojama neribotą skaičių kartų į išmanųjį telefoną diegti „Smart-ID“ programėlę.

 

Ką daryti, jei pamečiau slaptažodžių kortelę?

Jei praradote savo slaptažodžių kortelę, nedelsdami skambinkite telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“ ir blokuokite prieigą prie interneto banko.

Slaptažodžių kortelių nebeišduodame, todėl Jums reikės įsigyti naują prisijungimo priemonę.

Įsigyti slaptažodžių generatorių ar į mobilųjį. telefoną ar planšetinį kompiuterį atsisiųsti „Smart-ID“ programėlę galėsite atvykę į SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Jei pageidautumėte naudotis mobiliuoju. parašu, dėl specialios SIM kortelės išdavimo kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių.

 

Kaip įsigyti programėlę „Smart-ID“ ar slaptažodžių generatorių?

Nemokamą „Smart-ID“ programėlę atsisiųsite iš „Google Play“ ar „App Store“ parduotuvių. Išsamią informaciją apie tai rasite https://www.seb.lt/privatiems-klientams/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/prisijungimo-priemones.

Slaptažodžių generatorių galite įsigyti bet kuriame SEB banko skyriuje (būtina turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą). Už jo išdavimą taikomas vienkartinis 8,40 Eur mokestis.

 

Kaip naudotis slaptažodžių generatoriumi ir prisijungti prie interneto banko?

Išsamią informaciją apie tai rasite generatoriaus naudojimo instrukcijoje.

 

Ką daryti, jei sugedo ar užsiblokavo slaptažodžių generatorius?

Jei sugedo slaptažodžių generatorius ar jį užblokavote, naują generatorių galite įsigyti asmeniškai atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Savarankiškai generatoriaus netaisykite, išsikrovusių elementų nekeiskite. Mechaniškai pažeidus generatorių, už naujo išdavimą bus taikomas 8,40 Eur mokestis.

Jei šiuo metu esate išvykę, naują generatorių galime išsiųsti Jums paštu į užsienį (taikomas 26,07 Eur siuntimo mokestis).
Užsisakyti šią paslaugą galite paskambinę tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

 

Kaip galiu užsisakyti SMS žinutes apie įplaukas į sąskaitą?

Užsakyti paslaugas mobiliuoju telefonu (SMS žinučių siuntimą apie pokyčius sąskaitoje) galite taip:

Už banko išsiųstą žinutę taikomas 0,15 Eur mokestis.

Jei naudojatės paslaugų planu SENJORAS, SMS žinutes siųsime nemokamai. 

 

Kaip peržiūrėti savo sąskaitos išrašus?

Peržiūrėti sąskaitos išrašą galite interneto banke pasirinkę skiltis „Sąskaitos ir kortelės“ → „Sąskaitos“ → „Sąskaitų išrašai“ ir spustelėję mygtuką „Filtras“ (spustelėjus šį meniu punktą, bus išskleistos išrašo nustatymų parinktys).  Galima rinktis šios, praėjusios dienos, savaitės, mėnesio ar kt. išrašus ar nurodyti laikotarpį kalendoriuje.

Skiltyje „Pasirinkite sąskaitą“ rekomenduojame pažymėti varnele „Visos“ arba sąskaita litais (LTL). Jei varnele yra pažymėta  sąskaita eurais (EUR), peržiūrėti sąskaitos litais informacijos nepavyks.

Jei kažkurios savo sąskaitos bendrame sąskaitų sąraše nematote, siūlome pasirinkti meniu punktus „Nustatymai“ → „Rodomų sąskaitų eiliškumas ir numeracija“ ir pasitikrinti, ar visos sąskaitos yra pažymėtos varnelėmis. Jei kažkuri sąskaita nėra pažymėta, pažymėkite ją varnele ir išsaugokite pakeitimus.

 

Kodėl internetu negaliu pervesti didesnės pinigų sumos? Kaip padidinti pervedimų limitus?

Jums nustatytus pervedimų limitus galite peržiūrėti interneto banke, pasirinkę meniu punktus „Nustatymai“ → „Limitai ir teisės“. Primename, kad tokie limitai taikomi tik tada, jei pinigus pervedate iš savo sąskaitų į kitų asmenų arba įmonių sąskaitas.  Limitai netaikomi, jei pinigus pervedate iš vienos savo sąskaitos į kitą savo sąskaitą, perkate ar parduodate valiutą, mokate mokesčius už komunalines ir kitas panašias paslaugas.

Informacija slaptažodžių generatoriaus, elektroninio ar mobiliojo elektroninio parašo arba „Smart-ID“  turėtojui

Klientai, naudojantys slaptažodžių generatorių, elektroninio ar mobiliojo elektroninio parašo priemonę arba „Smart-ID“ programėlę, gali pasirinkti didesnius pervedimo limitus.

Jei Jums suteikta teisė savarankiškai keisti Elektroninių paslaugų teikimo sutarties sąlygas, keisti pervedamų pinigų limitus galite interneto banke pasirinkę meniu punktus „Nustatymai“ → „Limitai ir teisės“ ir lango apačioje spustelėję mygtuką „Keisti“.

Jei teisė keisti sutartį nesuteikta, skambinkite tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“. Pokalbio metu patikrinsime, ar galėsime pakeisti pervedimo limitus.

Pakeisti  limitus galite ir atvykę į SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą).

 

Ar galima kitą asmenį paskirti mano interneto banko naudotoju?
 

Jei Jums suteiktos teisės administruoti Elektroninių paslaugų teikimo sutartį, galite savo interneto banke paskirti kitą asmenį Jūsų sąskaitų naudotoju ir suteikti teisę jas matyti ir iš jų pervesti lėšas. Tai galite padaryti pasirinkę skiltis „Nustatymai“ → „Limitai ir teisės“

Skiltyje „Papildomas naudotojas“ reikės nurodyti kito asmens kodą ir jo atpažinimo kodą.

Kai pakeitimai bus išsaugoti, kitas asmuo, prisijungęs prie savo interneto banko, viršuje ties savo vardu galės pasirinkti asmenį, kurio sąskaitas nori matyti (savo ar Jūsų).

Jei teisės administruoti elektroninių paslaugų teikimo sutartį Jums nesuteiktos, siūlome Jums kartu  su asmeniu, kurį norėsite paskirti interneto banko naudotoju, atvykti į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės korteles arba pasus).

Atkreipiame dėmesį, kad asmuo, kuris bus paskirtas Jūsų interneto banko naudotoju, turi būti savo vardu sudaręs Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

 

 

Mobilioji programėlė

  1. Kaip atsisiųsti mobiliąją programėlę?

  2. Kas gali naudotis mobiliąja programėle?

  3. Kokius techninius reikalavimus turi atitikti telefonas?

  4. Jeigu telefonas įsigytas ne Lietuvoje, kaip atsisiųsti programėlę?

  5. Kaip prisijungti prie programėlės?

  6. Kokiomis mobiliosios programėlės funkcijomis galima naudotis?

  7. Ką svarbu žinoti pirmą kartą prisijungus prie mobiliosios programėlės?

  8. Kam galima pervesti pinigus, naudojantis banko mobiliąja programėle? Ar turiu žinoti gavėjo sąskaitą, jei turiu „SEB Lietuva“?

  9. Kiek kainuoja pinigų pervedimas?

  10. Kokie taikomi pinigų pervedimo limitai naudojantis mobiliąja programėle?

  11. Kokia valiuta galima atlikti pinigų pervedimą naudojantis mobiliąja programėle?

  12. Ar mobiliąja programėle galiu pervesti pinigus į užsienio banką?

  13. Kam galiu teikti prašymą pervesti man pinigus? Ar ribojama suma, kurią galiu prašyti pervesti?

  14. Kaip galiu atšaukti savo sukurtą prašymą pervesti man pinigus?

  15. Kur ir kaip matysiu, kad mano prašymas pervesti pinigus buvo patenkintas ar atšauktas?

  16. Kaip galiu atmesti iš kito asmens gautą prašymą jam pervesti pinigus?

  17. Pervedžiau pinigus kitam programėlės naudotojui, kurio telefono numerį turiu savo telefono kontaktų sąraše. Kaip sužinoti, į kokią sąskaitą (IBAN) buvo įskaityti pinigai?

  18. Ar gausiu pranešimą apie tai, kad man pervedė pinigus arba pateikė prašymą pervesti pinigus?

  19. Kodėl neatnaujinami duomenys sąskaitos išraše?

  20. Ką daryti, jei pamiršau PIN kodą arba netyčia užblokavau programėlę?

  21. Pamečiau telefoną, kuriame yra mobilioji programėlė. Kur turėčiau kreiptis?

  22. Kaip pakviesti kitą asmenį naudotis programėle?

  23. Kaip mobiliojoje programėlėje pakeisti savo telefono numerį?

  24. Ar galima nustatyti taip, kad kiti programėlės naudotojai nematytų, jog naudoju programėlę?

Kaip atsisiųsti mobiliąją programėlę?

„SEB Lietuva“ programėlę galite nemokamai atsisiųsti iš „Google Play“ arba „App Store“ mobiliųjų parduotuvių.

 

Kas gali naudotis mobiliąja programėle?

„SEB Lietuva“ programėle gali naudotis visi SEB klientai, sudarę elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

 

Kokius techninius reikalavimus turi atitikti telefonas?

Minimalūs reikalavimai, norint naudotis mūsų svetaine, interneto banku ir mobiliąja programėle, yra šie:

  • mobiliojo telefono ekrano įstrižainė turi būti didesnė negu 4 coliai
  • kompiuterio operacinė sistema „Windows 7“, „macOS Sierra 10.12“
  • interneto naršyklė „Google Chrome 55“, „Mozilla Firefox 45“, „Internet Explorer 11“, „Safari 9“
  • mobiliojo telefono operacinė sistema „Android 5.0“ naudojantis „Google Chrome“ mobiliąja naršykle, „iOS 9.0“ – naudojantis „Google Chrome“ ar „Safari“ mobiliąja naršykle

Naudojantis elektroniniu parašu, šiuo metu būtina „Google Chrome 64“ arba naujesnės versijos naršyklė.

 

Jeigu telefonas įsigytas ne Lietuvoje,  kaip atsisiųsti programėlę?

Jei telefonas įsigytas kitoje šalyje (pvz., Norvegijoje, Rusijoje ar kitur), mobilioji parduotuvė „Google Play/App Store“ neranda tokiais atvejais „SEB Lietuva“ programėlės. Reikia eiti į tinklalapį www.seb.lt (naudojantis interneto naršykle) ir ieškoti nuorodos į programėlę „SEB Lietuva“ („El. bankininkystė“ → „Paslaugos internetu“ → „Mobilioji programėlė“ -> „Gauti iš Google Play“).

 

Kaip prisijungti prie programėlės?

  1. Atsisiųskite „SEB Lietuva“ programėlę iš „App Store“ ar „Google Play“ mobiliosios parduotuvės.
  2. Prisijunkite prie programėlės naudodamiesi įprasta prisijungimo prie interneto banko priemone.
  3. Susikurkite savo 4 skaitmenų PIN kodą, kurį naudosite kaskart prisijungdami.
  4. Įvedę savo telefono numerį, SMS žinute gausite patvirtinimo kodą ir užbaigsite registraciją.
  5. Pasirinkite pagrindinę sąskaitą, kurią matysite ekrano viršuje.
 

Kokiomis mobiliosios programėlės funkcijomis galima naudotis?

  • pasitikrinti savo sąskaitų likučius
  • greitai pervesti pinigus kitiems programėlės naudotojams, įtrauktiems į kontaktų sąrašą
  • pervesti pinigus ne programėlės naudotojams
  • paprašyti kitų programėlės naudotojų pervesti pinigus
  • peržiūrėti paskutinių operacijų sąrašą
  • surasti artimiausius SEB banko skyrius ir bankomatus
  • susisiekti su SEB banku
 

Ką svarbu žinoti pirmą kartą jungiantis prie mobiliosios programėlės?

Pirmą kartą jungiantis prie „SEB Lietuva“ programėlės reikia turėti techninius reikalavimus atitinkantį ir prie interneto ryšio prijungtą mobilųjį telefoną, prisijungimo prie SEB interneto banko priemonę ir nuspręsti, kuri sąskaita bus pagrindinė pervedant pinigus naudojantis „SEB Lietuva“ programėle.

 

Kam galima pervesti pinigus naudojantis banko mobiliąja programėle? Ar turiu žinoti gavėjo sąskaitą, jei turiu programėlę „SEB Lietuva“?

Prisijungus prie mobiliosios programėlės galima atlikti visus SEPA pervedimus, nesvarbu, kuriame banke yra lėšų gavėjas ir ar jis yra programėlės „SEB Lietuva“  naudotojas. Skiriasi tik pinigų pervedimo  būdas.

Programėlės „SEB Lietuva“  naudotojui pinigus pervesite kur kas paprasčiau – pakanka savo telefono kontaktų sąraše turėti jo telefono numerį, kurį jis įvedė registruodamasis kaip mobiliosios programėlės naudotojas.

Pervedant pinigus ne programėlės „SEB Lietuva“ naudotojams, būtina rankiniu būdu įvesti lėšų gavėjo IBAN sąskaitos numerį.

 

Kiek kainuoja pinigų pervedimas?

Taikomi įprasti Jums galiojantys pinigų pervedimo įkainiai kaip ir pinigus pervedant  interneto banke. Klientams, kurie turi užsisakę paslaugų planą, taikomi paslaugų plano įkainiai.

 

Kokie taikomi pinigų pervedimo limitai naudojantis mobiliąja programėle?

Iki 30 eurų vertės ir iki 150 eurų bendros sumos per dieną pervedimus vartotojai gali atlikti be jokio papildomo patvirtinimo. Didesnės  sumos  tvirtinamos naudojantis  prisijungimo prie interneto banko priemonėmis.

Pervedant pinigus galioja bendrieji SEB interneto banko limitai. Juos nustatyti ar pakeisti galite SEB interneto banke pasirinkę skiltis „Nustatymai“  „Limitai ir teisės“.

 

Kokia valiuta galima atlikti pinigų pervedimą naudojantis mobiliąja programėle?

Pinigų pervedimai mobiliąja programėle atliekami tik eurais. Norėdami pervesti pinigus kita užsienio valiuta, rinkitės interneto banką.

 

Ar mobiliąja programėle galiu pervesti pinigus į užsienio banką?

Taip, galite pervesti eurus į bet kurį Lietuvoje, Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse registruotą banką.

 

Kam galiu teikti prašymą prašymą pervesti man pinigus? Ar ribojama suma, kurią galiu prašyti pervesti?

Prašymą pervesti pinigus galite pateikti bet kuriam kitam programėlės naudotojui, kurio su SEB sąskaita susietas telefono numeris įvestas į Jūsų telefono adresatų sąrašą. Prašymo suma nėra ribojama.

 

Kaip galiu atšaukti savo sukurtą prašymą pervesti man pinigus?

Sukurtas prašymas pervesti pinigus yra matomas pagrindiniame programėlės lange po skiltimi  „Prašymas pervesti pinigus". Norėdami šį prašymą atšaukti, tiesiog nustumkite jį pirštu į kairę arba dešinę ekrano pusę.

 

Kur ir kaip matysiu, kad mano prašymas pervesti pinigus buvo patenkintas ar atšauktas?

Patenkintas ar atmestas prašymas pervesti pinigus tiesiog panaikinamas iš pagrindiniame programėlės lange esančio prašymų sąrašo.

 

Kaip galiu atmesti iš kito asmens gautą prašymą jam pervesti pinigus?

Gautus prašymus pervesti pinigus matysite pagrindiniame programėlės lange po „Mokėti". Prašymas atmetamas nustumiant jį pirštu į kairę arba dešinę ekrano pusę.

 

Pervedžiau pinigus kitam programėlės naudotojui, kurio telefono numerį turiu savo telefono kontaktų sąraše. Kaip sužinoti, į kokią sąskaitą (IBAN) buvo įskaityti pinigai?

Lėšų gavėjo sąskaitos numerį galite matyti savo sąskaitos išraše.

 

Ar gausiu pranešimą apie tai, kad man pervedė pinigus arba pateikė prašymą pervesti pinigus?

Skiltyje „Nustatymai“ galite užsisakyti nemokamus pranešimus. Kai juos užsisakysite, telefono ekrane Jums atsiras pranešimas apie įskaitytą / nurašytą sumą iš Jūsų sąskaitos.

 

Kodėl neatnaujinami duomenys sąskaitos išraše?

Jeigu nematote paskutinių atliktų operacijų pagrindiniame lange arba operacijų sąraše, patikrinkite savo interneto ryšį – operacijų sąrašas atnaujinamas tik tuomet, kai mobilusis įrenginys prijungtas prie interneto ryšio.

 

Ką daryti, jei pamiršau PIN kodą arba netyčia užblokavau programėlę?

Penkis kartus neteisingai įvedę PIN kodą, būsite paprašyti prisijungti prie programėlės interneto banke naudojamomis priemonėmis ir sugalvoti naują PIN kodą.

Jeigu netyčia užblokavote programėlę, iš naujo prisijunkite prie programėlės naudodamiesi interneto banko prisijungimo priemonėmis ir pakeiskite PIN kodą.

 

Pamečiau telefoną, kuriame yra mobilioji programėlė. Kur turėčiau kreiptis?

Pametę mobilųjį įrenginį, kuriame buvo įdiegta mobilioji programėlė, ar kitaip jį praradę, nedelsdami kreipkitės į SEB banką telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“, kad būtų užblokuota prieiga prie mobiliosios programėlės.

 

Kaip pakviesti kitą asmenį naudotis programėle?

Programėlėje pasirinkite skiltį „Mokėti“ ir atsidariusiame kontaktų sąraše pasirinkite asmenį, kuris nesinaudoja programėle. Atsidariusiame lange pamatysite aktyvią pakvietimo nuorodą. Spustelėkite ją, ir Jūsų ekrane atsidarys parengta SMS žinutė, kurią beliks išsiųsti.

 

Kaip mobiliojoje programėlėje pakeisti savo telefono numerį?

Pats klientas numerio pakeisti negali. Tokiu atveju prašom skambinti telefonu +370 5 268 2800 ar naudojantis programa „Skype“ arba atvykti į SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą).

 

Ar galima nustatyti taip, kad kiti programėlės naudotojai nematytų, jog naudoju programėlę?

Nėra galimybės slėpti, kad naudojatės programėle, nuo kitų vartotojų.

 

Taupymas ir investavimas

Ar galiu sudaryti indėlio sutartį internetu?

Internetu galite sudaryti terminuotojo ir terminuoto kaupiamojo indėlių sutartis.

Kaupiamojo indėlio sutartį gali sudaryti tik atvykę į SEB banko skyrių (atvykus būtina turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę).

 

Ar terminuotojo ir kaupiamojo indėlio sąskaitos yra mokamos?

Terminuotojo ir kaupiamojo indėlio sąskaitos yra nemokamos.

 

Ar galiu papildyti terminuotojo indėlio sąskaitą?

Ne, terminuotojo ir terminuoto kaupiamojo indėlių sąskaitų papildyti galimybės nėra. Galite sudaryti dar vieną ar kelias papildomas sutartis.

Jei pageidaujate taupyti ir nuolat papildyti vieną sąskaitą, rekomenduojame sudaryti kaupiamojo indėlio sutartį atvykus į patogų SEB banko skyrių (atvykus būtina turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę).

 

Kaip galiu papildyti kaupiamojo indėlio sąskaitą?

Šio indėlio sąskaitą galite papildyti pervesdami lėšas arba įmokėdami jas grynaisiais pinigais bet kuriame SEB banko skyriuje. Pervedama ar įmokama suma gali būti bet kokio dydžio. Papildyti sąskaitą galite tada, kai pageidaujate.

 

Kaip galiu pasinaudoti kaupiamojo indėlio lėšomis?

Kaupiamojo indėlio lėšomis galėsite naudotis paskambinę telefonu +370 5 268 2800 arba atvykę į pasirinktą SEB banko skyrių ir pateikę mokėjimo nurodymą pervesti kaupiamojo indėlio lėšas į kitą sąskaitą (atvykus būtina turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę).

Pateikus prašymą, kaupiamojo indėlio lėšas nemokamai pervesime į bet kurią kitą Jūsų sąskaitą SEB banke.

Jei pageidausite, kaupiamojo indėlio lėšas galėsime išmokėti grynaisiais pinigais (bus taikomi standartiniai įkainiai). Indėlio lėšas grynaisiais pinigais galėsite paimti tuose SEB banko skyriuose, kuriuose atliekamos grynųjų pinigų operacijos. Pasitikrinti tokių skyrių adresus ir darbo laiką galite čia.

Primename, kad vykstant į skyrių būtina turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę.

 

Kokios palūkanos mokamos už indėlius?

SEB banko mokamas palūkanas už indėlius galite rasti čia:

 


Ką turėčiau daryti, kad galėčiau internetu prekiauti vertybiniais popieriais?

Kad galėtumėte pradėti investuoti, kviečiame atvykti į SEB banko skyrių – nemokamai atidarysime vertybinių popierių sąskaitą.

 

Kaip galiu susikurti savo taupymo planą interneto banke?

Naudokitės SEB banko nemokama paslauga „Finansų planuotojas“.  Ši paslauga leis SEB interneto banke analizuoti, planuoti ir racionaliai tvarkyti savo ar visos šeimos biudžetą – išlaidas ir pajamas.

Išbandykite paslaugos „Finansų planuotojas“ demonstracinę versiją.

 


II pakopos pensijų fondai

Kaip pakeisti pensijų kaupimo bendrovę?

Jei esate sudarę pensijų kaupimo sutartį kitoje bendrovėje ir norite pereiti į SEB grupės pensijų kaupimo bendrovę, sudarykite naują pensijų kaupimo sutartį.

Primename, kad vykstant į skyrių būtina turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę.

 

Kaip pakeisti pensijų kaupimo fondą?

Pereiti iš vieno UAB „SEB investicijų valdymas“ valdomo pensijų fondo į kitą šios bendrovės fondą galima nemokamai (netaikomas fondo keitimo mokestis). 
Asmenys, pageidaujantys pakeisti pensijų fondą, tai gali atlikti.

Pakeisti pensijų fondą galima bet kurią darbo dieną, išskyrus tas dienas, kai Valstybinio socialinio draudimo fondo („Sodros“) valdyba apskaičiuoja ir perveda įmokas į pensijų kaupimo sistemos dalyvių vardu atidarytas pensijų kaupimo sąskaitas. Šiomis dienomis prašymai pakeisti vieną bendrovės „SEB investicijų valdymas“ valdomą pensijų fondą kitu šios bendrovės fondu nėra priimami, fondai nekeičiami.

Kalendorių, kuriame pažymėtos dienos, kai pensijų fondo keisti negalima, rasite čia.

 

Kur galiu matyti informaciją apie savo kaupiamą pensiją?

Informaciją apie pensijų fonde kaupiamas lėšas, metų ataskaitas galite peržiūrėti interneto banke, pasirinkę skiltį „Investicijos ir taupymas“ → „Pensija“.

Jei interneto banku nesinaudojate, ataskaitas galite gauti atvykę į bet kurį SEB banko skyrių arba užsisakyti ataskaitų siuntimą el. paštu ar paštu.

 

Ar galima paimti lėšas iš pensijų fondo?

Ne, teisę gauti išmoką iš II pakopos pensijų fondų įgysite tik sulaukę pensinio amžiaus arba anksčiau, jei Jums bus paskirta išankstinė valstybinio socialinio draudimo pensija.

 

Ar galiu nutraukti pensijų kaupimo sutartį?

II pakopos pensijų kaupimo sutartis negali būti nutraukta, išskyrus atvejį, jei ši sutartis sudaryta pirmą kartą.  Jei sutartis sudaryta pirmą kartą, dalyvis turi teisę ją vienašališkai nutraukti per 30 kalendorinių dienų nuo sudarymo datos. Pateikti prašymą nutraukti pirmą kartą sudarytą sutartį galite prisijungę prie SEB interneto banko arba bet kuriame SEB banko skyriuje.

 

Ar pensijų fonde sukaupta suma paveldima?

Taip, po pensiją kaupiančio asmens mirties jam priklausanti fondo turto dalis paveldima įstatymų nustatyta tvarka.

 

Ką daryti sulaukus pensinio amžiaus?

Pensijų fondų dalyviai, sulaukę pensinio amžiaus, gali iš karto kreiptis dėl pensijų išmokos į savo pensijų kaupimo bendrovę arba vėliau (pensijų išmokų sutvarkymą atidėti vėlesniam laikui). Pensijų išmoka gali būti išmokama vienu kartu, periodiškai arba įsigyjant pensijų anuitetą. Pensijų anuitetas privalomas, jei pagal sukauptą sumą bazinis pensijų anuitetas yra didesnis negu pusė valstybinio socialinio draudimo bazinės pensijos dydžio.

Pensijų kaupimo bendrovė, atvykus klientui, įvertins pagal Lietuvos banko reikalavimus, ar privaloma dalyviui įsigyti pensijų anuitetą. Jeigu taip, asmuo turės rinktis vieną iš draudimo bendrovių Lietuvoje, kurios teikia pensijų anuitetų paslaugą. Pensijų anuiteto paslaugą teikia ir AB „SEB gyvybės draudimas“.

Kreditai ir lizingas

Kokius kreditus su įkeitimu teikia SEB bankas?

SEB banke galite gauti kreditą:

  • būstui įsigyti, statyti
  • būstui remontuoti ar rekonstruoti
  • vartojimo reikmėms
 

Kas gali gauti kreditą?

Kreditai teikiami pilnamečiams Lietuvos Respublikos piliečiams ir asmenims, turintiems leidimą nuolat gyventi Lietuvoje, gaunantiems nuolatines pajamas.

 

Kokios laikotarpio pajamos vertinamos norint gauti kreditą?

Suteikdami kreditą, vertiname ne trumpesnio kaip paskutinių 6 mėnesių laikotarpio kliento pajamas.

 
 

Kokia valiuta teikiami kreditai?

Kreditai teikiami eurais.

 

Kokiam laikotarpiui teikiami kreditai?

Nustatomi tokie kredito grąžinimo laikotarpiai atsižvelgiant į suteikiamo kredito paskirtį:

  • perkant būstą, kuris yra pagrindinė gyvenamoji vieta – iki 30 metų (remontui  – iki 20 metų);
  • perkant būstą, kuris nėra pagrindinė gyvenamoji vieta, taip pat sodybą, sodo namą ar kitas panašias patalpas, – 25 metai (remontui – iki 20 metų);
  • imant kreditą vartojimo reikmėms – iki 5 metų.
 

Kokio dydžio kreditas gali būti suteiktas?

Galima kredito suma nustatoma individualiai, įvertinus Jūsų finansines galimybes grąžinti kreditą.

 

Ar galima kreditą grąžinti anksčiau?

Taip.  Norėdami kreditą grąžinti anksčiau ir pateikti prašymą, kreipkitės telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“. Arba parašykite laisvos formos prašymą interneto banko skiltyje „Pranešimai“.

 

Kokia mažiausia nuosava lėšų dalis turi būti imant kreditą būstui įsigyti?

Jūs savais (ne skolintais) pinigais turite sumokėti mažiausiai 15 proc. finansuojamam būstui įsigyti reikiamos sumos.

 

Kaip nustatomos kredito palūkanos?

Palūkanų norma nustatoma atsižvelgiant į padėtį paskolų rinkoje, kredito sumą, terminą, Jūsų finansinių galimybių įvertinimą, individualią kredito riziką, taip pat į tai, kiek ir kokių paslaugų Jums teikia SEB bankas.

 

Kaip užtikrinamas kredito grąžinimas?

Būsto kredito grąžinimas paprastai yra užtikrinamas įkeičiant įsigyjamą, remontuojamą, statomą ar rekonstruojamą būstą.

  • Įkeičiamo nekilnojamojo turto vertę turi nustatyti turto vertintojai
  • Įkeistas nekilnojamasis turtas (išskyrus žemės sklypus) turi būti apdraustas turto draudimo bendrovėje

Jei įsigyjamas dar statomas būstas, įkeičiamas statomas namas su žemės sklypu ir jei reikia kitas nuosavybės teise priklausantis turtas.

Atkreipiame Jūsų dėmesį. Įkeitus turtą, jeigu nevykdomi prisiimti finansiniai įsipareigojimai, atsiranda rizika netekti nuosavybės teisės į šį turtą ir jį prarasti.

 

Kaip nustatoma įkeičiamo turto vertė?

Įkeičiamo turto rinkos vertę turi nustatyti nepriklausomi turto vertintojai (fiziniai asmenys ar įmonės), todėl yra su turto vertinimu susijusių išlaidų.

Turto vertintojų sąrašą, su kuriais bendradarbiaujame, galite rasti www.seb.lt, gauti mūsų padaliniuose, sužinoti skambindami telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“. Jūs turite teisę rinktis sąraše nenurodytą turto vertintoją.nenurodytą turto vertintoją.

Tam tikrais atvejais, pavyzdžiui, kai perkate naujos statybos būstą ar atliekate remontą, turto vertintojų paslaugų gali ir neprireikti. Daugiau informacijos Jums suteiks mūsų konsultantai.

 

Kodėl būtina apdrausti bankui įkeičiamą turtą?

Draudimas apsaugo Jūsų šeimą nuo netikėtų finansinių nuostolių, jeigu Jūsų būstą, pavyzdžiui, nusiaubtų gaisras, trūktų vamzdis ir Jūsų butas būtų užlietas, staiga nutiktų kitas nemalonus įvykis. Gavę draudimo išmoką, greičiau pašalintumėte nelaimės padarinius – suremontuotumėte ar atstatytumėte būstą.

Mes pateiksime Jums AB „Lietuvos draudimas“, su kuria bendradarbiaujame, pasiūlymą apdrausti įkeičiamą turtą. Bendrą mūsų siūlomų draudimo bendrovių sąrašą rasite mūsų tinklalapyje www.seb.lt, gausite mūsų padaliniuose ar sužinosite paskambinę telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“. Jūs turite teisę rinktis kitą, ne banko siūlomą draudimo bendrovę.

 

Kaip grąžinamas kreditas?

Galite rinktis vieną iš šių dviejų kredito grąžinimo būdų:

  • anuiteto metodas – kiekvieną mėnesį mokama vienoda įmoka, kurią sudaro grąžinamas kreditas ir palūkanos. Iš pradžių didesnę dalį įmokos sudaro palūkanos. Palaipsniui ji mažėja, o kredito dalis didėja, tačiau mėnesio įmokos dydis nekinta
  • linijinis metodas – pagrindinė kredito suma yra suskaidoma vienodomis dalimis, kurios mokamos kiekvieną mėnesį. Prie jų pridedamos palūkanos, apskaičiuojamos nuo negrąžintos kredito dalies (kuo mažesnis kredito likutis, tuo mažesnė mokama palūkanų suma). Taigi mėnesio įmokos visą sutarties laikotarpį laipsniškai mažėja

Išmokėjus kreditą, įmokos pradedamos mokėti nuo sutartyje nustatytos pirmos mokėjimo dienos. Pirmą įmoką sudaro tik palūkanos. Jūsų pageidavimu tam tikrais atvejais kredito grąžinimo pradžią galime atidėti.
Jūsų patogumui įmokas nurašome iš Jūsų banko sąskaitos, į kurią pervedamas Jūsų darbo užmokestis.

 

Kaip bankas išmoka kreditą?

Kredito lėšas išmokame pagal Jūsų pateiktą prašymą, įvykdžius kredito sutartyje nustatytas sąlygas. Lėšos būstui įsigyti pervedamos į būsto pardavėjo sąskaitą, įsigyto būsto apdailai skirtos lėšos – į kredito gavėjo arba prekių ar paslaugų teikėjo sąskaitą.

Kredito lėšas privalote naudoti pagal paskirtį.

 

Kaip užtikrinti kredito grąžinimą nutikus nelaimei?

Būstą ir kitą įkeistą turtą galima prarasti, jei kreditas laiku negrąžinamas. Taip gali nutikti dėl didėjančių palūkanų, nepalankios finansinės padėties (praradus darbą, nutrūkus santuokai ar panašiais atvejais), atsiradus neplanuotų išlaidų ir pan. Siūlome keletą saugaus būsto kredito priemonių, kurios padėtų Jums laiku grąžinti kreditą net tais atvejais, jei atsirastų finansinių sunkumų. Pasirinkę šias priemones, galėsite praleisti grąžintinos kredito dalies mokėjimą kredito sutartyje nustatytomis sąlygomis.

Jei kelis mėnesius iš eilės Jums būtų sunku sukaupti reikiamą pinigų sumą kredito įmokai sumokėti, kreipkitės į mus – kartu ieškosime tinkamo sprendimo.

 

Kaip galėčiau gauti daugiau informacijos apie dominantį kreditą?

Užsiregistruokite į konsultaciją arba pildykite paraišką interneto banke pasirinkę, skiltį „Kreditai ir finansavimas“ → „Gauti kreditą / lizingą“.

 

Kokios pagrindinės lizingo sąlygos, kokį automobilį galima įsigyti lizingu?

Lizingo laikotarpis, perkant naują automobilį, gali būti iki 7 metų.

Perkant naudotą automobilį, lizingo laikotarpio pabaigoje automobilis negali būti senesnis kaip 13 metų. Pradinė lizingo įmoka turi sudaryti ne mažiau kaip 10 proc. automobilio vertės. Mažiausia lizingo suma yra 4 300 Eur.
Lizingu perkamą automobilį būtina apdrausti transporto priemonės draudimu (kasko draudimu).

 

Kokia mažiausia pradinė lizingo įmoka?

Pradinė lizingo įmoka turi sudaryti ne mažiau kaip 10 proc. automobilio vertės.

 

Ar būtina lizingu nuomojamą automobilį drausti KASKO?

Taip, lizingu įsigyjamą automobilį privalote apdrausti transporto priemonių (kasko) draudimu AB SEB bankui priimtinoje draudimo bendrovėje. Galite pasirinkti bendrą lizingo ir draudimo paslaugą. Šiuo atveju automobilio draudimu pasirūpiname mes ir draudimo bendrovė.  Taip sutaupysite pinigų ir laiko.

 

Pinigų skolinimasis visada susijęs su rizika, kad negalėsite tinkamai ir laiku vykdyti prisiimtų finansinių įsipareigojimų, todėl, prieš priimdami sprendimą skolintis, apsvarstykite šią riziką.

Naudodamiesi būsto kredito sumos skaičiuokle apskaičiuokite, kokio dydžio kredito įmoką be sunkumų galėtumėte mokėti bankui kas mėnesį. Apsvarstykite pajamų sumažėjimo riziką, įvertinkite su palūkanų normos padidėjimu susijusią įmokų padidėjimo ir skolinimosi užsienio valiuta riziką.

Vadovaudamiesi Lietuvos banko Atsakingojo skolinimo nuostatais, įmokų apskaičiavimo pavyzdžius ir kitą informaciją, susijusią su kredito sutartimi, Jums pateiksime prieš pasirašant kredito sutartį. Palyginkite įvairius pasiūlymus ir priimkite sprendimą, atsižvelgę į išsamią informaciją.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kredito grąžinimą būtina užtikrinti įkeičiant turtą. Įkeitus turtą, jeigu nevykdomi prisiimti finansiniai įsipareigojimai, atsiranda rizika netekti nuosavybės teisės į šį turtą ir jį prarasti.

Bankas turi teisę atsisakyti suteikti kreditą.

Bankomatai

Ką daryti, jei praradau / bankomate palikau kortelę?

Praradus kortelę reikia nedelsiant kreiptis į kortelę išdavusį banką.
Apie prarastą SEB banko kortelę praneškite telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

Pokalbio metu prarastą kortelę blokuosime ir užsakysime pagaminti naują kortelę. Už tokio pat tipo debeto kortelės išdavimą taikomas 5 Eur mokestis, už kredito kortelės išdavimą – 8,69 Eur mokestis.

Bankomate prarastų kortelių klientams negrąžiname, jas sunaikiname.

 

Ką daryti, jei bankomatui sugedus negavau lėšų arba jos nebuvo įskaitytos į sąskaitą?

Jei dėl bankomato gedimo negavote lėšų, apie tai nedelsdami praneškite bankui:

  • paskambinę telefonu +370 5 268 2800, arba naudodamiesi programa „Skype“
  • rašydami laisvos formos pranešimą interneto banke, skiltyje „Pranešimai“ (pranešime nurodykite, kada, iš kurio bankomato, kokią sumą bandėte paimti, kokią sumą gavote)
  • atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).
 

Ką daryti, jei iš bankomato gavau suplyšusį banknotą?

Jei iš SEB banko bankomato gavote suplyšusį banknotą, maloniai prašom pristatyti jį į SEB banko skyrių, kuriame yra atliekamos grynųjų pinigų operacijos (atvykus būtina turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę).

 

Ką daryti, jei bankomate buvo sulaikytas galimai padirbtas banknotas?

Jei Jūsų įmokėtas eurų banknotas (-ai) buvo atpažintas kaip galimai padirbtas, jis privalomai bus atiduotas ekspertizei Lietuvos bankui. Lietuvos bankas informaciją apie padirbtus banknotus perduoda  policijos komisariatui, o tokie banknotai lieka saugoti Lietuvos banke.

Dėl atliekamo tyrimo su Jumis susisieks policijos atstovai. Pildyti pretenzijos banko skyriuje šiuo atveju nereikia.

 

Ką daryti, jei pastebėjau prie bankomato neteisėtai pritvirtintą įrangą?

Jei priėję prie bankomato pastebėjote įsilaužimo į bankomatą ir kitų įtartinų žymių (keistų įrenginių prie kortelės dėjimo angos, įbrėžimų, klijų pėdsakų ir pan.), apie tai nedelsdami praneškite SEB bankui telefonu +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“ ir tokiu bankomatu nesinaudokite.

 

Ką daryti, jeigu bankomate radau kito asmens mokėjimo kortelę?

Prašom skambinti mums telefonu +370 5 268 2800 ar naudojantis programa „Skype“.
 


Kaip pakeisti PIN kodą bankomate?

Naudodamiesi bet kuriuo SEB banko bankomatu Lietuvoje, galite patys nemokamai pasikeisti savo mokėjimo kortelės PIN kodą į Jums lengviau įsimenamą.

Įdėkite kortelę į bankomatą Atsiradusiame lange įveskite dabartinį savo mokėjimo kortelės PIN kodą Pasirinkite bankomato meniu punktą „PIN kodo keitimas“ Įveskite naują savo sugalvotą keturių skaitmenų PIN kodą Dar kartą pakartokite savo naująjį PIN kodą

Jeigu viską atlikote teisingai, pamatysite patvirtinimą, kad PIN kodas pakeistas.
Rekomenduojame keisti PIN kodą į sunkiai atspėjamą, neturintį aiškios logikos skaitmenų derinį:

  • Nesirinkite PIN kodo, kurio visi keturi skaitmenys yra vienodi, pvz., 1111, 0000, 3333 ir pan.
  • Nesirinkite PIN kodo, kurio skaitmenys išdėstyti didėjimo tvarka, pvz., 0123, 1234, 6789 ir pan.
  • Nesirinkite PIN kodo, kurio skaitmenys išdėstyti mažėjimo tvarka, pvz., 0987, 9875, 4321 ir pan.
  • Nenaudokite kitos savo turimos kortelės PIN kodo, mobiliojo telefono PIN kodo.  Nenaudokite gimimo datų, adreso, telefono numerio ir kitų lengvai atspėjamų skaitmenų derinių.

Primename, kad kortelės PIN kodas padeda apsaugoti Jūsų sąskaitoje esančias lėšas, todėl naują PIN kodą sugalvokite atsakingai.

 

Kokią didžiausią sumą galiu pasiimti iš bankomato per parą?

Didžiausia pinigų suma, kurią galima pasiimti iš bankomatų per parą naudojant kiekvieną kortelę – 2 000 Eur.
 

Taip pat primename, kad grynųjų pinigų galite paimti ir atsiskaitydami kortele prekybos centrų ir kitų parduotuvių, kuriose teikiama grynųjų pinigų išmokėjimo paslauga, kasose.
 

Ar grynųjų pinigų paėmimo iš SEB ir kitų bankų bankomatų sąlygos skiriasi?

SEB banko klientai vienodomis sąlygomis grynųjų pinigų gali pasiimti iš SEB banko ir kitų Lietuvos bei užsienio bankų bankomatų.


Taip pat primename, kad grynųjų pinigų galite paimti ir atsiskaitydami kortele prekybos centrų ir kitų parduotuvių, kuriose teikiama grynųjų pinigų išmokėjimo paslauga, kasose.
 

Ar galiu užsienyje iš bankomate pasiimti grynųjų pinigų, jei tos šalies valiuta yra ne eurai?

Taip, galite. Keisti valiutos nereikia. Kortelės valiuta yra eurai, todėl tais atvejais, kai yra atliekama operacija užsienio valiuta, operacijos suma yra automatiškai keičiama į eurus. 

Naudojantis bankomatu užsienyje Jums gali būti siūloma operaciją atlikti ir eurais, tačiau praktika rodo, kad, atliekant operaciją tos šalies, kurioje atsiskaitoma, valiuta, dažniausiai šis atsiskaitymas būna pigesnis negu mokėjimas eurais. Pasirinkus atsiskaitymą eurais, valiutą keičia prekybininką aptarnaujantis užsienio šalies bankas. Tokiu atveju valiutos keitimo mokestį nustato prekybininkas kartu su jį aptarnaujančiu banku. Šio mokesčio iš anksto klientas negali žinoti.

 

Kokias kupiūras galiu gauti iš bankomato?

Priimami visų rūšių banknotai eurais (5, 10, 20, 50, 100, 200, 500 nominalo).

 

Debeto kortelės sąskaita yra areštuota. Ar galiu pasiimti grynųjų pinigų iš bankomato?

Taip, fizinis asmuo, kurio sąskaita, susieta su debeto kortele, yra apribota ar areštuota, iš bankomato gali pasiimti jam suteiktą laisvai disponuojamą sumą.

 

Jeigu neradote atsakymo

į Jums rūpimą klausimą,
prašome susisiekti su mumis

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.