Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Kortelių siuntimas paštu

Kortelių siuntimas paštu

Paprastas būdas gauti kortelę

  • Nebūtina vykti į banką atsiimti naujos debeto ar kredito kortelės – galime ją atsiųsti paštu
  • Kortelę atsiųsime paštu Jums į namus, darbovietę ar kitą vietą Lietuvoje arba užsienyje – ten, kur Jums patogiausia

Nurodykite, kur ir kaip norite gauti kortelę

Interneto banke ar banko skyriuje užsisakydami naują debeto ar kredito kortelę, nurodykite, kur ir kokiu būdu norite ją gauti. Naują kortelę galime išsiųsti:

  • į bet kurią vietą Lietuvoje:
    • nemokamai neregistruotu paštu
    • registruotu paštu (kaina 1,45 Eur)
  • į užsienį neregistruotu paštu (kaina 5,79 Eur)

Paštu siųsti kortelę yra saugu

Paštu siunčiamos mokėjimo kortelės sąskaitoje esantys pinigai yra saugūs, nes kortelė siunčiama blokuota. Kol kortelės blokavimas nepanaikinamas, ja naudotis nėra galimybės. Paštu siunčiamos kortelės PIN kodas kartu voke nesiunčiamas, jis bus parodytas interneto banke aktyvinus kortelę.

Norėdami naudotis paštu gauta nauja arba atnaujinta mokėjimo kortele, per 90 dienų nuo jos išsiuntimo datos ją aktyvinkite. Aktyvinti kortelę galite:

  • interneto banke arba mobiliojoje programėlėje įvedę paskutinius 5 kortelės skaičius
  • atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (gali būti taikomi papildomi mokesčiai)
  • bankomate (tik atnaujintą kortelę) – sekite instrukcijas ekrane.
  • Paštu gavę kortelę įsitikinkite, kad joje nurodytas teisingas Jūsų vardas ir pavardė.
  • Pasirašykite kitoje kortelės pusėje esančiame parašo laukelyje.
  • Jeigu gavote pažeistą voką ar kyla įtarimų, kad kortele galėjo pasinaudoti kiti asmenys, neaktyvinkite kortelės, voką su kortele grąžinkite SEB bankui. Pakartotinai pagamintą kortelę galima atsiimti tik banko skyriuje.
  • Saugokite savo naujos kortelės PIN kodą. Jokiu būdu neužrašykite jo pačioje kortelėje, nelaikykite kartu su mokėjimo kortele (piniginėje užrašyto lapelyje ir pan.).
  • Aktyvinus atnaujintą mokėjimo kortelę, senoji nebegalioja. Senąją mokėjimo kortelę sukarpykite žirklėmis.
  • Jeigu Jums pristatyta ne Jūsų mokėjimo kortelė, prašome ją grąžinti SEB bankui.

Išsamesnės informacijos apie mokėjimo korteles, jų išdavimo ir naudojimo sąlygas ar įkainius teiraukitės paskambinę +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į Jums patogų SEB banko skyrių.

Kortelę gavus paštu, jos PIN kodą sužinosite interneto banke, aktyvinę kortelę.
PIN kodo parodymų skaičius interneto banke yra ribotas, todėl būtinai jį įsiminkite.
PIN kodo niekam nerodykite. Niekur jo neužsirašykite ir neišsaugokite – nei ant kortelės, nei piniginėje, nei telefone – bet kur, kur Jūsų PIN kodą galėtų pamatyti kiti asmenys.
PIN kodą galite pasikeisti į lengviau įsimenamą bet kuriame SEB bankomate.
Niekuomet niekam nesakykite savo PIN kodo, net banko darbuotojams.
Parduotuvėje ar bankomate stenkitės įvesti PIN kodą taip, kad niekas jo nematytų.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.