Keisti kalbą:
Image
Pouring a cup of coffee

Daugiau energijos naujam verslui
su patikimu finansiniu partneriu

Primename, kad nuo 2022 m. rugpjūčio 1 dienos, pasikeitus Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymui, juridiniai asmenys turi pateikti informaciją apie naudos gavėjus VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų naudos gavėjų informacinėje sistemoje (JANGIS). Nepateikus minėtų duomenų, negalėsime svarstyti dalykinių santykių pradėjimo. 

Paragraphs

Specialus pasiūlymas naujam verslui*

Paslaugų planas STARTAS 1 metus nemokamai
 

  • Prekybininkams – iki trijų kortelių skaitytuvų be abonementinio mokesčio 1 metus
  • Elektroninės prekybos mokėjimo sprendimas be sutarties ir mėnesio mokesčių 
  • Banko paslaugos neišeinant iš biuro –mobiliojoje programėlėje,  interneto banke, vaizdo konsultacijos metu 
  • Ekspertų patarimai ieškant geriausių sprendimų   

* Pasiūlymas skirtas įmonėms, įsteigtoms ne anksčiau nei prieš 12 mėn. 

Paslaugų plano STARTAS privalumai

  • Nemokamas pinigų pervedimas eurais internetu 
  • Netaikomas į sąskaitą pervestų lėšų eurais administravimo mokestis
  • Netaikomas minimalus banko paslaugų mokestis už įmonės sąskaitų atidarymą ir tvarkymą
  • Netaikomi „Mastercard Business“ debeto kortelių naudojimo mokesčiai
  • Netaikomas naujos / atnaujintos / pakeistos „Mastercard Business“ debeto kortelės išsiuntimo klientui paprastuoju paštu Lietuvoje mokestis
  • Netaikomas abonementinis kortelių skaitytuvo mokestis

Kaip tapti SEB banko klientu?

  1. Jei dar nesate įsteigę įmonės, tai padaryti galite VĮ Registrų centro interneto svetainėje*
  2. Rezervuokite susitikimo laiką banko skyriuje
    Jeigu esate privatus SEB klientas, sąskaitą galite atsidaryti nuotolinio susitikimo metu
  3. Pasiruoškite susitikimui  – turėkite banko sąskaitai atidaryti būtinus dokumentus


*steigdami uždarąją akcinę bendrovę, SEB banko kaupiamąją sąskaitą galite atsidaryti Registrų centro interneto svetainėje naudodamiesi mobiliuoju parašu

Dažniausiai užduodami klausimai

Paslaugų planą gali užsakyti įmonės vadovas arba įmonės vadovo įgaliotas asmuo

Įmonė, užsakydama paslaugų planą, privalo turėti bent vieną sąskaitą SEB banke.
Ne SEB banko klientai, norėdami užsisakyti paslaugų planą, pirmiausia turi atsidaryti sąskaitą SEB banke. Jei norite sužinoti, kaip greičiausiai tai padaryti, skambinkite mums telefonu +370 5 268 2822 (I–V 8.00–17.00).

  • Rašytinė sutartis dėl paslaugų plano STARTAS nesudaroma. Paslaugų planas STARTAS įsigalioja per 3 darbo dienas ir galioja 12 mėn.
  • Pasirinkus kitą paslaugų planą, paslaugų plano STARTAS sąlygos nustoja galioja

Paslaugų planą galima pakeisti prisijungus prie interneto banko, nuotolinės vaizdo konsultacijos metu arba atvykus į banko skyrių. Pakeitus planą, sudaroma nauja sutartis, kuri įsigalioja nuo kito mėnesio pradžios. Sudarius naują sutartį, įsigalioja joje nustatytos sąlygos ir įkainiai. Norėdami pakeisti paslaugų planą STARTAS, pirmiausia turite jį nutraukti ir kitą užsakyti tik tada, kai patvirtinamas paslaugų plano STARTAS nutraukimas.

Galite bet kada nutraukti sutartį informavę banką:

Papildomai naudokitės: 

Mokėjimo kortelių skaitytuvais*

  • abonementinis kortelių skaitytuvo mokestis netaikomas pirmus naudojimo metus
  • komisinis mokestis – 0,9 proc. atsiskaitymo kortelėmis sumos ir 0,01 Eur vienos operacijos mokestis
  • po pirmų naudojimo metų pradedamas taikyti 12 Eur mėnesinis abonementinis mokestis
  • pasiūlymas galioja, jei įrengiama ne daugiau kaip trys elektroniniai kortelių skaitytuvai vienai įmonei

Įmokų surinkimo paslauga e. parduotuvėms

  • Priimkite mokėjimus „Mastercard“ ir „Visa“ kortelėmis
  • Mokėjimo inicijavimo paslauga iš didžiųjų Baltijos šalių bankų
  • Atsiskaitymus per „PayPal“ sistemą

Nemokama žinių platforma Jūsų verslui

  • Praktiniai patarimai verslo augimui
  • Video istorijos ir interviu su ekspertais
  • Nemokami seminarai ir paskaitos

*Pasiūlymas galioja naujai įsikūrusoms įmonėms – tai įmonės, nuo kurios įsteigimo datos praėjo ne daugiau kaip 12 mėnesių.